Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

© 2013 IBM Corporation 2013 Q1 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "© 2013 IBM Corporation 2013 Q1 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft."— Előadás másolata:

1 © 2013 IBM Corporation 2013 Q1 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft

2 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Témák szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak

3 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 IBM szolgáltások - együttműködés  installálás (IBM/végfelhasználó végzi)  integrálás  különböző felmérés >> optimalizáció  migráció  konszolidáció  virtualizáció  költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.)  sw, hw támogatás/karbantartás  üzemeltetés  számítási felhő  Outsourcing tevékenység

4 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Szerviz és hibabejelentés  v.  géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit)  jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn)  hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) –ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) –ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám)  IBM szervizmérnök megkapja a feladatot  a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása  garantált hibaelhárítás?

5 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 ServicePac  gyártói alapgarancia kiterjesztése  alapgarancia utáni hosszabbítás  os sw támogatás  wmware támogatás Az elérhető biztonság!

6 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Egy IBM hardver életútja IBM hardver gyártói alapgaranciaalapgarancia utáni időszak emelt szintű garanciakiterjesztésutólagos garancia ServicePac

7 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Mit biztosít az alapgarancia? termék nevegéptípusalapgarancia x YR On-Site NBD x YR On-Site NBD DS YR IOL NBD TS YR IOL NBD Storwize YR IOL NBD IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát.

8 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Mit biztosít a ServicePac? termék típusalapgaranciacikkszámSLA USD/3 év x YR On-Site NBD 41W év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 x J év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 x J year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol!

9 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése:  emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector)  https://www- 304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do https://www- 304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do hibabejelentés: v.

10 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Tanácsok partnerek számára  Csomagold össze, készíts mini megoldásokat!  Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást!  Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)!  Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé!  Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...)

11 IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q1 Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, ben: és mobilon: (08:00 – 18:00) elérhető vagyok.


Letölteni ppt "© 2013 IBM Corporation 2013 Q1 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések