Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”"— Előadás másolata:

1 TÁMOP-3.3.14.b-14/1-2014-0041 „határokon túl-ha/tár”

2 CÉLOK • ALAPVETŐ CÉL: Határon túli és nemzetközi testvériskolai kapcsolatok kialakítása (Gornje Bazje)→gyermekek kompetenciájának fejlesztése, ismeretanyaguk bővítése • RÉSZCÉLOK: Nemzetközi együttműködés→HH/HHH és nem HH tanulók és pedagógusaik között

3 CÉLOK RÉSZCÉLOK: nemzetközi együttműködés→HH/HHH és nem HH tanulók és pedagógusaik között oktatási,nevelési programkínálat bővítés aktív szabadidő eltöltésének támogatása tanulók tantárgyi ismereteinek és nyelvi készségeinek fejlesztése

4 „B” komponensre vonatkozó feltételek
„A” komponensre vonatkozó érvényes támogatói okirat HHH-S tanulók aránya meghaladja a 15%-ot (2012. évi októberi statisztika)

5 PÁLYÁZAT TARTALMA CÉLCSOPORT: köznevelési intézménybe (általános iskola, alapfokú művészeti iskola esetében kizárólag az 5-8. évfolyam tanulói) járó hátrányos helyzetű, halmozottan hátrányos helyzetű és nem hátrányos helyzetű tanulók Bevont HHH-s tanulók arányának el kell érnie a évi októberi statisztikai arányt

6 PÁLYÁZAT TARTALMA Négy részből álló előadássorozat megtartása→kettő kötelező téma:Európai Unió, partner iskola bemutatása Kettő szabadon választható: (+1) alkohol, drog prevenció, egészséges életmód, az önkéntesség fontossága

7 Pályázat tartalma Heti rendszerességű délutáni foglalkozások(előadás témáinak kis csoportokban való feldolgozása) Kötelező óraszámon felüli nyelvtanulás támogatása Iskolán kívüli szabadidős programok szervezése

8 Pályázat tartalma Aktív és folyamatos intézményközi kapcsolat kialakítása, megerősítése→ Közös internetes oldal létrehozása Személyes találkozó legalább egy alkalommal (5 nap/4 éjszaka) Nyári bentlakásos program (6 nap/5 éjszaka)

9 Pályázat tartalma Csoportmunka/műhelymunka:
Nemzetközi együttműködések lehetőségei és jelentőségük Hátrányos helyzetű csoportok bemutatása Érzékenyítő tréningek

10 Minimálisan elvárt érték Cél elérésének időpontja
Monitoring mutatók Mutató neve típus Mérték- egység Bázis érték Minimálisan elvárt érték Cél elérésének időpontja Mutató forrása Bevont tanulók száma kimenet 30 Projekt fizikai befejezése Programterv + jelenléti Bevont HHH-s tanulók száma 12 Testvériskolai prorgramok száma 1 Jelenléti+weboldal

11 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések