Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében."— Előadás másolata:

1 Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében

2 „Soha nem lehetsz túl öreg egy újabb cél kitűzéséhez és egy újabb álom megálmodásához. ” Les Brown „ Nem csak testünket kell istápolnunk, hanem elménket és lelkünket még sokkal inkább, mert az ész fénye is, mint a lámpás, ha olajat belé nem csepegtetünk, kialszik öregkorban.” Marcus Tullius Cicero

3 Lépcsőzetesség… Lehet-e nevelni… Képezni…oktatni… Elképzelések… Tervek…programok Megvalósulás

4 Antropagógia Pedagógia Andragógia Gerontagógia Gyermeknevelés Felnőttnevelés Időskori nevelés Felnőttképzés Elmélet - gyakorlat Felnőttoktatás Tanítás - tanulás

5 Életkori megoszlás Tanulási színvonal Szinten tarthatósága

6 Szakmai lefedettség

7 Presztízs a munkában

8 „Munkahelyi autonómia”

9 A munkaerőpiacon kívül…(megszakítás)

10 Hasznosított kompetenciák:

11 Javasolt kompetenciatartalom:

12 Mit hoz a jövő…? Idősek egyeteme Többgenerációs képzés Családi egyetem

13 Az idősek zöme tudja,milyen fiatalnak és tudatlannak lenni. De nincs olyan fiatal,aki tudná,milyen öregnek és bölcsnek lenni. / Sir Harold Macmillan/

14 Köszönöm a figyelmet! Háber Hajnalka Pécs, november 4.


Letölteni ppt "Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések