Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében."— Előadás másolata:

1 Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében

2 „Soha nem lehetsz túl öreg egy újabb cél kitűzéséhez és egy újabb álom megálmodásához. ”
Les Brown „Nem csak testünket kell istápolnunk, hanem elménket és lelkünket még sokkal inkább, mert az ész fénye is, mint a lámpás, ha olajat belé nem csepegtetünk, kialszik öregkorban.”   Marcus Tullius Cicero

3 Lépcsőzetesség… Megvalósulás Tervek…programok Elképzelések…
Képezni…oktatni… Lehet-e nevelni…

4 Antropagógia Gerontagógia Pedagógia Andragógia Gyermeknevelés
Felnőttnevelés Időskori nevelés Felnőttoktatás Tanítás - tanulás Felnőttképzés Elmélet - gyakorlat

5 Életkori megoszlás Tanulási színvonal Szinten tarthatósága

6 Szakmai lefedettség

7 Presztízs a munkában

8 „Munkahelyi autonómia”

9 A munkaerőpiacon kívül…(megszakítás)

10 Hasznosított kompetenciák:

11 Javasolt kompetenciatartalom:

12 Többgenerációs képzés
Mit hoz a jövő…? Idősek egyeteme Többgenerációs képzés Családi egyetem

13 Az idősek zöme tudja,milyen fiatalnak és tudatlannak lenni
Az idősek zöme tudja,milyen fiatalnak és tudatlannak lenni. De nincs olyan fiatal,aki tudná,milyen öregnek és bölcsnek lenni. / Sir Harold Macmillan/

14 Köszönöm a figyelmet! Háber Hajnalka Pécs, 2009. november 4.


Letölteni ppt "Az 50 év fölöttiek andragógiai és gerontagógiai nevelési, képzési problémái az embernevelés tudományának rendszerében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések