Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT."— Előadás másolata:

1 1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

2 2 A munkacsoport feladata a kulcsfontosságú szolgáltatásnyújtási folyamatok feltárása az alap-, kiegészítő, származtatott alapszolgáltatások körének meghatározása a támogató rendszerek számbavétele, értékelése a jelenlegi folyamatok hatékonyságának vizsgálata javaslatok kidolgozása a folyamatok változtatására a hatékonysági vizsgálatok és a felhasználói elégedettség, illetve igényfeltárás alapján sztenderd szolgáltatásnyújtási folyamatok kialakítása, dokumentálása EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

3 3 A 4. munkacsoport ütemterve ( ) EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

4 4 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT „A jelenlegi folyamatok leírása, hatékonyságának vizsgálata” a hálózat egyes könyvtáraiban megjelenő különbségek, jellegzetességek felderítése „best practice”-ek, „jó gyakorlatok” összegyűjtése a kiemelt folyamatok elemzése párhuzamosság, bizonytalanság, esetlegesség kiküszöbölése (ki, mit csinál, milyen felelősséggel) hatékony folyamatok, sztenderdek kialakítása

5 5 A 4. munkacsoport ütemterve ( ) EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

6 6 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Ügyfélközpontú kulcsfontosságú szolgáltatási folyamatok az Egyetemi Könyvtárban és a hálózatába tartozó könyvtárakban (Jelen és jövő, minden célcsoport számára nyújtott szolgáltatás)

7 7 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

8 8 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

9 9 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT ELEMZÉSI MÓDSZEREINK Probléma megoldó módszerek: Brainstorming Delphi módszer SWOT analízis Hibaelemző módszerek: 5W + 1H (ok-okozati) Ishikawa (ok-okozati, halszálka) elemzés FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) ABC-PARETO elemzés TIPHIB módszer Problémakezelési módszerek: PDCA-ciklus – Deming-féle kör Folyamatábrák

10 10 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Köszönjük a figyelmet! Jägerné Fürstner Krisztina (ELTE Állam- és Jogtudományi Kar Kari Könyvtár) Köntös Nelli (ELTE BTK Könyvtártudományi Tanszék) Szabó Judit (ELTE Állam- és Jogtudományi Kar Kari Könyvtár) Tóth Norbert (Egyetemi Könyvtár) Varga Klára (Egyetemi Könyvtár) Vietorisz Gabriella (Egyetemi Könyvtár) Ha kérdése van, vagy csatlakozni szeretne hozzánk, írjon nekünk:


Letölteni ppt "1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések