Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Iskolánk gyógypedagógiai intézmény

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Iskolánk gyógypedagógiai intézmény"— Előadás másolata:

1 Iskolánk gyógypedagógiai intézmény
Iskolánk gyógypedagógiai intézmény. Sajátos nevelési igényű /SNI/ gyerekeket oktatunk. Béke Ligeti Általános Iskola, Speciális Szakiskola és EGYMI ZALAEGERSZEG

2 Mi a barátság?/5.osztály Iskolai könyvtárunk ideális teret ad az erkölcstanórákhoz: IKT eszközökkel jól felszerelt, barátságos, tágas.

3 Ráhangolódó játék A közösségépítő játék során úgy kell a lufit levegőben tartani, hogy kézzel nem szabad megfogni, csak fújni szabad.

4 Digitális táblán képek
A Google képkeresőből válogattam a képeket.

5 Csoportmunka Az egyik csoport a barátságról szóló képeket válogatta, a másik azok számát írta le, amik nem a barátságról készültek.

6 Differenciált csoportmunka
A gyengébbekkel külön foglalkozom. A többiek önállóan dolgoznak.

7 Gyerekek véleménye táblán
Gyerekek véleménye a digitális táblán: ki barát, ki nem?

8 Vélemények olvasása Közösen olvassuk el a mondatokat. Aztán közösen vitatjuk meg.

9 Mondatok kiegészítése
Mondatokat kell önállóan befejezni a másik két csoportnak.

10 Páros munka - mondatalkotás
Ennél a feladatnál párban dolgoznak a tanulók. Már a saját véleményüket is megfogalmazzák a barátságról.

11 SMART-feladat megoldása
A SMART digitális tábla feladatában jó és rossz tulajdonságokat csoportosítanak a gyerekek.

12 Tulajdonságok szókártyán
őszinte nem egyenes megbízható zsarnokoskodó gondoskodó bosszúálló bőkezű fukar magabiztos önimádó melegszívű elbizakodott együttérző akaratos kitartó feledékeny segítőkész mogorva nagylelkű hazug türelmes fegyelmezetlen megértő szeszélyes Közben a párok ezeket a szavakat kapják meg az önálló feladathoz.

13 Páros munka: plakátkészítés
A szókártyák segítségével szóhálót készítenek csomagolópapírra a fiúk.

14 Páros munka: plakátkészítés
Itt a lányok dolgoznak a plakáton. Kértem, hogy a legfontosabbnak vélt tulajdonságokat húzzák is alá.

15 Mesefeldolgozás A Beszélő medve történetét olvasom fel, melyben két vadászt egy medve támad meg. Hogyan viselkednek a szereplők?

16 Közmondások A mese mondanivalóját a megfelelő közmondás kiválasztásával is erősítem.

17 Szerepjátékhoz készülődés
A meséket, történeteket mindig szerepjátékkal is feldolgozzuk.

18 Szerepjáték A mese fő jelenete: Mit súgott a medve? - Soha ne bízzunk olyan barátban, aki a bajban cserben hagy.

19 Hangulati lezárás Nemes Nagy Ágnes versét Gryllus Vilmos feldolgozásában megzenésített formában hallgatjuk meg a You Tube-ról.

20 Köszönjük a figyelmet! A képek talán visszaadják azt a jó hangulatot, melyben az erkölcstanórák folynak.


Letölteni ppt "Iskolánk gyógypedagógiai intézmény"

Hasonló előadás


Google Hirdetések