Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória"— Előadás másolata:

1 Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Aranygaluska Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória

2 Célcsoport Belváros szívében tanuló középiskolások és egyetemisták
PTE-KTK ->iskolai étkeztetés Főleg ebédidőben a környéken dolgozók „Ételhordós” fiatal felnőttek, nyugdíjasok Belföldi és külföldi turisták VERSENYTÁRSAK Király utcai vendéglők, Túloldalon található gyros-os Millenium üzletház külső oldalán a pizzéria Árkád gyorséttermei

3 Elhelyezkedés, külső környezet

4 Versenyelőny Külső terasz /évszaktól függően/
jó figyelemfelkeltő eszköze az étteremnek meghitt érzés nyújtása minőségjelző szerep

5 Parkolás Egész városban nehéz
Pozitívumok Célcsoportot nézve ez kevésbé fontos tényező E téren nincs a legrosszabb helyzetben Negatívumok Egész városban nehéz Ott most építkezés folyik Javaslatok egy kis plusz a vásárlónak: a megvásárolt parkolójegy levásárolható lenne az étteremben az épület többi bérlőivel közösen + pályázatból: parkoló építése

6 Belső környezet Pozitívumok Első belépésnél meghitt környezet
Két részből tevődik össze Negatívumok Szűk hely Ebédlő és a kávézó elhelyezkedése – kávézón keresztül juthatunk csak az ebédlőbe

7 Kávézó Berendezés – modern Pozitívumok Színek – meleg, barátságos
Zene – Mediterrán Rádió Pult– gusztusos, praktikus Negatívumok Kiszolgálás – felszolgáló megjelenése nem megfelelő Nincs fogas Kevés a hely

8 Ebédlő Európai Uniós előírásoknak megfelel Pozitívumok
Önkiszolgáló rendszer Kiszolgálás kiválóan működik Reklámok, monitor, akciók Kávézóhoz hasonló színvilág, Berendezés Fény, modern stílusú képek Szellőzést jól megoldották Negatívumok Hangos alapzaj

9 Kínálat, kiszolgálás Pozitívumok
meglehetősen nagy választék az étteremben és a kávézóban jó minőségű, friss, kellemes ízű ételek, nagy adagok menza jelleg gyors kiszolgálás

10 Kínálat, kiszolgálás 2. 12-14 óra között nagy a várakozási idő
Negatívumok 12-14 óra között nagy a várakozási idő nehéz üres asztalt találni ebédidőben a kávézón mindenki átjár, ezzel zavarva a vendégek nyugalmát a kávézóban is a vendégek dolga az asztalok letakarítása maguk után Javaslatok asztalok letakarítására még egy alkalmazott felvétele

11 Árak Pozitívumok napi menü elfogadható áron
az árak jól láthatóan vannak feltüntetve Negatívumok a speciális menük és az egyéb ajánlatok viszonylag drágák Javaslatok diákkedvezmény hűségkártya a gyakran ott étkezők részére

12 Higiénia Pozitívumok Külső üvegfelület Falak Padló
Konyharészleg, evőeszközök, tányérok Mosdók, mellékhelyiségek Mozgáskorlátozott illemhely „Mosolyogj” márkájú fogkefe-automata Negatívumok Asztal ->önkiszolgálás ->”maradékok”

13 Internetes honlap: http://www.aranygaluska.hu/
Pozitívumok Kezelése ->egyszerű Információk -> Aktualitások Nyitva tartás (hétköznap óráig, hétvégén 08-16 óráig) Napi és heti menük, teljes étlap Házhozszállítás (5 fő feletti mennyiségtől) Fórum, vendégkönyv Kapcsolattartás az Aranygaluskával Negatívumok Design-ja ->elég puritán (barna szín, logó, kevés régi kép)

14


Letölteni ppt "Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória"

Hasonló előadás


Google Hirdetések