Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Aranygaluska Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Aranygaluska Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória."— Előadás másolata:

1 Aranygaluska Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória

2 Célcsoport  Belváros szívében tanuló középiskolások és egyetemisták  PTE-KTK ->iskolai étkeztetés  Főleg ebédidőben a környéken dolgozók  „Ételhordós” fiatal felnőttek, nyugdíjasok  Belföldi és külföldi turisták VERSENYTÁRSAK o Király utcai vendéglők, o Túloldalon található gyros-os o Millenium üzletház külső oldalán a pizzéria o Árkád gyorséttermei

3 Elhelyezkedés, külső környezet

4 Versenyelőny Külső terasz /évszaktól függően/ jó figyelemfelkeltő eszköze az étteremnek meghitt érzés nyújtása  minőségjelző szerep

5 Parkolás Pozitívumok  Célcsoportot nézve ez kevésbé fontos tényező  E téren nincs a legrosszabb helyzetben Negatívumok  Egész városban nehéz  Ott most építkezés folyik Javaslatok - egy kis plusz a vásárlónak: a megvásárolt parkolójegy levásárolható lenne az étteremben - az épület többi bérlőivel közösen + pályázatból: parkoló építése

6 Belső környezet Pozitívumok  Első belépésnél meghitt környezet  Két részből tevődik össze Negatívumok  Szűk hely  Ebédlő és a kávézó elhelyezkedése – kávézón keresztül juthatunk csak az ebédlőbe

7 Kávézó Pozitívumok  Berendezés – modern  Színek – meleg, barátságos  Zene – Mediterrán Rádió  Pult– gusztusos, praktikus Negatívumok  Kiszolgálás – felszolgáló megjelenése nem megfelelő  Nincs fogas  Kevés a hely

8 Ebédlő Pozitívumok  Európai Uniós előírásoknak megfelel  Önkiszolgáló rendszer  Kiszolgálás kiválóan működik  Reklámok, monitor, akciók  Kávézóhoz hasonló színvilág, Berendezés  Fény, modern stílusú képek  Szellőzést jól megoldották Negatívumok  Hangos alapzaj

9 Kínálat, kiszolgálás Pozitívumok  meglehetősen nagy választék az étteremben és a kávézóban  jó minőségű, friss, kellemes ízű ételek, nagy adagok  menza jelleg  gyors kiszolgálás

10 Kínálat, kiszolgálás 2. Negatívumok  óra között nagy a várakozási idő  nehéz üres asztalt találni ebédidőben  a kávézón mindenki átjár, ezzel zavarva a vendégek nyugalmát  a kávézóban is a vendégek dolga az asztalok letakarítása maguk után Javaslatok  asztalok letakarítására még egy alkalmazott felvétele

11 Árak Pozitívumok  napi menü elfogadható áron  az árak jól láthatóan vannak feltüntetve Negatívumok  a speciális menük és az egyéb ajánlatok viszonylag drágák Javaslatok  diákkedvezmény  hűségkártya a gyakran ott étkezők részére

12 Higiénia Pozitívumok  Külső üvegfelület  Falak  Padló  Konyharészleg, evőeszközök, tányérok  Mosdók, mellékhelyiségek  Mozgáskorlátozott illemhely  „Mosolyogj” márkájú fogkefe-automata Negatívumok  Asztal ->önkiszolgálás ->”maradékok”

13 Internetes honlap: Pozitívumok  Kezelése ->egyszerű  Információk ->  Aktualitások  Nyitva tartás (hétköznap óráig, hétvégén óráig)  Napi és heti menük, teljes étlap  Házhozszállítás (5 fő feletti mennyiségtől)  Fórum, vendégkönyv  Kapcsolattartás az Aranygaluskával Negatívumok  Design-ja ->elég puritán (barna szín, logó, kevés régi kép)

14


Letölteni ppt "Aranygaluska Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória."

Hasonló előadás


Google Hirdetések