Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel."— Előadás másolata:

1 Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel

2  Város szívében (Színház tér 2.)  Kávézó, söröző  Kerthelyiség, dupla kapacitás  Sportközvetítés  Nyitvatartás:H-SZ: 9-01, V: (rugalmas)

3  Ingyenes helyi lapok (Pécsi Est, Drazsé)  Internetes HORECA listák (bama.hu, paryzoo.hu)  Nincs saját weblap  Word of mouth  Irányítótáblák hiánya  Cégér nem emelkedik ki a környezetből

4  Forgalmas sétálóutca közepén (Király utca)  Tömegközlekedés szempontjából előnyös  Nehéz autóval megközelíteni (zsúfolt parkolók, legdrágább fizetős övezet)  Közelben nagy konkurencia (kávézók, éttermek, pubok)  Színház közvetlen szomszédságában

5  Hangulatos  Régies bútorzat  Retro relikviák (kitüntetések, rádiók...)  Falakon kortárs, művészi fotók

6  Akciós tábla  Fal melletti székek és két „fülke”  Rusztikus bárpult  Nem egységes  Nincs nem dohányzó hely (egy légtér)

7  Fiatalos zene, alternatív irányzat (MR2)  Sejtelmes megvilágítás  Pasztell árnyalatok  Keserédes levegő (füstös)  A képek nem illenek a helyiség hangulatához

8  Széles italválaszték (pálinka különlegességek)  Gazdag tea és kávékínálat  Folyó és palackozott borok  Koktélok  Sörök: csapolt (csak Dreher), kevés üveges  Ételelek: rágcsálnivalók (ropi)

9  Magas árkategóriába tartozik  Okok: Városközpont Minőségi választék Konkurencia nyomása  Magas ár/értékarány

10  Udvarias  Megfelelő szakértelemmel rendelkezik a személyzet  Hagy némi kínánnivalót maga után: Hosszú várakozási idő További rendeléseknél nem jön ki a pultos Az esti csúcsforgalmat nem bírja el egy csapos

11  Megközelítés: központi elhelyezkedés  Arculat: hangulatos, igényes  Személyzet: udvarias, szakképzett  Kínálat: Széles paletta  Vendégek: Konszolidált vevőkör

12  Megközelítés: kevés, drága parkolóhely  Információszerzés: nincs saját honlap, nem észrevehető (nincs cégér)  Arculat: nem egységes  Kiszolgálás: túlterhelt személyzet  Árak: ár/érték arány alacsony  Konkurencia: nagy a verseny

13  A szolgáltatás minősége a kávézó/söröző kevert jelleg miatt elmarad a konkurenciától  Kevés előzetes információ  Szinte észrevehetetlen  A színház közönségének igényeit figyelmen kívül hagyja  Környezet és a hely atmoszférája nem illeszkedik

14


Letölteni ppt "Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel."

Hasonló előadás


Google Hirdetések