Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken."— Előadás másolata:

1 A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken

2

3

4

5

6 Néhány alapfogalom A szöveg tananyagelem olyan összefügg szövegrészt tartalmaz, mely önállóan értelmezhető. Az SDT rendszerben az adott tananyagban található fényképek, illusztrációk, ábrák,grafikonok és egyéb kép jellegű tartalmak kép tananyagelemként szerepelnek. Az animációk adott tananyagban található kisebb-nagyobb mértékű interaktivitást megengedő, valamilyen folyamatot, eseményt bemutató, szimuláló tartalmak. Hivatkozás tananyagelem - az adott tananyagban található külső, internetes erőforrásra (pl.weboldalra) mutató linkek lap tananyagegység ( funkciója az elemek elrendezése ) Foglalkozás ( azon tananyagegység, mely egy tanórán (vagy egy részében) feldolgozható ismeretanyagot tartalmaz )

7 Tanterv tananyagelem A pedagógiai gyakorlatban a tanterv az a dokumentum, amely az iskolarendszer egésze, vagy az egyes iskolák, illetve a pedagógusok számára a tanítás-tanulás tartalmát folyamatában, tevékenységrendszerében írja le. A Sulinet Digitális Tudásbázisban a tanterv ahhoz nyújt segítséget, hogy egy-egy tananyagot a maga teljességében, a felhasználási lehetőségeivel együtt láthassunk.

8 8. Évfolyam

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18 A deréksztögű csúcs mozgatása

19

20

21

22

23

24

25

26

27 Különféle számítások

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39 Módusz, medián meghatározása

40

41

42

43

44

45 Betűkifejezést tartalmazó szorzások bemutatása


Letölteni ppt "A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken."

Hasonló előadás


Google Hirdetések