Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA."— Előadás másolata:

1 AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA

2 Működési területek 1. Rendezvényszervezés 2. Megjelenés a nyomtatott médiában 3. Megjelenés az elektronikus médiában 4. Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat

3 Rendezvényszervezés Falunapok A Magyar Vidék Napja ÚMVP kommunikációs képzések Az FVM tevékenységi köréhez kapcsolható szakmai rendezvények Országos szakállamtitkári körút

4 Megjelenés a nyomtatott médiában Arculati megjelenés: az ÚMVP arculatának hangsúlyozása, repetitív elsajátítása PR-cikkek közlése megyei, valamint országos terjesztésű napilapokban Szakmai anyagok megjelentetése

5 A nyomtatott média cikkei Az ÚMVP heti rendszerességgel megjelenő cikkeit az program saját cikkszolgálatának újságírói készítik elő az elfogadott ütemezés alapján. A cikkeket először szakmailag, majd stilisztikailag korrektúrázzák a munkatársak és küldik vissza a cikkszolgálatnak. Az ő felelősségük az anyagok eljuttatása a kiadókhoz. Az összes korrektúra átvezetése kötelező, ellenkező esetben a teljesítés meg nem történtnek tekintendő.

6 Megjelenés az elektronikus médiában I. Online megjelenés - a www.umvp.eu honlap működtetése - frekventált honlapokon hirdetési felületek (bannerek) vásárlása - egyéb hirdetési felületek

7 Megjelenés az elektronikus médiában II. Televíziós megjelenés Két, egyenként 30 másodperces reklámfilm sugárzása reggel és este, főműsoridőben, a legnagyobb hazai adókon: MTV, RTL KLUB, TV2, ATV, DUNA TV

8 Megjelenés az elektronikus médiában III. Rádiós megjelenés Két, egyenként 30 másodperces hanganyag sugárzása. Az első hangulati elemeiben hasonlít a televíziós megjelenéshez, míg a második egy interjú (előre felvett, nem spontán)‏ Sugárzásuk folyamatos, a legnagyobb regionális és országos állomásokon egyaránt

9 Az elektronikus média cikkei Az elektronikus média cikkeinek korrektúrázása ugyanúgy történik, mint a nyomtatott média esetén, csak itt közvetlen a kapcsolat a szerkesztőségekkel. Rádió-és tv műsorok esetén a kérdéseket előre bekérjük, szükség esetén kiegészítjük. A telefonos interjúkat tanú jelenlétében adjuk, csak az előre egyeztetett kérdésekre válaszolunk. A munkafolyamatok során az egyes médiumok részéről megfelelő együttműködést tapasztaltunk.

10 Megjelenés egyéb elektronikus hirdetési felületeken Több olyan cég is jelentkezett a felhívásra, melyek egyedi hirdetési felületeket kínáltak. Így olyan helyekre is eljuthatnak az ÚMVP spotok, melyek különösen frekventáltak: hipermarketekben és gyógyszertárakban kihelyezett plazmatévék, illetve napi, átlagosan 60 millió letöltést produkáló közösségi oldalak

11 Arculati kézikönyv Az új arculati kézikönyv alapja az új embléma, mely a teljes arculat változását magával hozza hatékonyabb bevésődés a célközönségnél a program kommunikációjának lehető legszélesebb társadalmi lefedettsége Eszközök: határidőnapló, pendrive, cukorka, irodaszerek, léggömb, sátor… stb.

12 Az Arculati kézikönyv főbb elemei Logótípusok és használatuk Alkalmazási feltételek és tiltások Eszközök Kommunikációs anyagok Prezentációs alap Angol nyelvű szabályozási ismeretek

13 Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)‏ Az MNVH saját arculati elemei az ÚMVP intézkedés részeként az arculati kézikönyvben elfogadott szabályoknak megfelelően, és az ÚMVP logó elemeit felhasználva készülnek el, várhatóan ez év végéig. Cél, hogy a két program összefüggése az arculati elemeken keresztül is teljesen egyértelmű és beazonosítható legyen.

14 A HVI-k tevékenysége Feladatuk az ügyfelek tájékoztatása, a támogatási kérelmek összeállításában történő segítségnyújtás. Tapasztalatok átadása. Kommunikációs tevékenységük része a helyi médiumokban való szereplés és jelen vannak különböző internetes portálokon is.

15 Az Ügyfélszolgálati Bizottságról A gazdák ügyfélszolgálati tájékoztatása alintézkedés hatékony működtetése és felügyelete érdekében állította fel az ÚMVP Irányító Hatósága az Ügyfélszolgálati Bizottságot (ÜB). Elnöke: az AVF főosztályvezetője Titkára: az FVM VKSZI Tagjai: IH (2 fő), MVH (2 fő), MgSzH (2 fő)‏ Az ÜB munkájában résztvevő, szavazati joggal nem rendelkező küldöttek: Magyar Agrárkamara (2 fő), VKSZI (2 fő)‏ Az ÜB kéthetenként ülésezik, döntéseit konszenzussal hozza.

16

17 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA."

Hasonló előadás


Google Hirdetések