Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AXAPTA a Diego-ban dr. Vida Zsuzsanna Diego – ügyvezető igazgató Rábe Ágnes XAPT Hungary – kereskedelmi és marketingigazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AXAPTA a Diego-ban dr. Vida Zsuzsanna Diego – ügyvezető igazgató Rábe Ágnes XAPT Hungary – kereskedelmi és marketingigazgató."— Előadás másolata:

1 AXAPTA a Diego-ban dr. Vida Zsuzsanna Diego – ügyvezető igazgató Rábe Ágnes XAPT Hungary – kereskedelmi és marketingigazgató

2 Tartalom  Rabe Ágnes Az Axapta általános bemutatása A bevezető partner: XAPT Hungary Kft.  Dr. Vida Zsuzsanna A Diego bemutatása Megvalósítandó célok Az új ERP rendszer kiválasztása A bevezetés Eredmények és tervek

3 Vertikális Megoldások Microsoft Platform “Egyéb” Partnerek Vertikális Megoldások Proprietary Platform Domain Logic Microsoft Business Framework Business Solutions Partnerek a vertikális megoldásokra helyezik a hangsúlyt Érték a vevő számára Business Framework

4 A vertikális megoldások iránti igény alakulása Forrás: Gartner Research Alap ERP Vertikális megoldás Technológia CRM, SCM

5 Üzleti Megoldások Értékesítés-támogatás Marketing, Szolgáltatás Pénzügy-Számvitel, Emberi Erőforrások, Bérszámfejtés, Projektmenedzsment Készletgazdálkodás, Értékesítés, Beszerzés, Nagykereskedelem, Kiskereskedelem, e-commerce, Termelés Erőforrások Elemzés Ügyfél- kapcsolatok Ellátási lánc Elemzés és Riportok, Előrejelzés, Tervezés, Konszolidáció Platform Ügyfél és termelékenység Teljes körű megoldás

6 Megszokott módon működik tovább az üzlet Minden egy rendszerben van megoldva Növekedési és bővülési lehetőségek biztosítása Vevők, partnerek és alkalmazottak összekapcsolás a a globális piacon Költséghatékony, testre szabható, pontosan az, amire szükség van Bármikor hozzáadható új funkcionalitás Egyszerű és olcsó karbantartás és verziófrissítés Minden egy integrált rendszerben van megoldva, nincs szükség semmi másra A változások követésére kialakított rendszer mindig kínál új lehetőségeket Egyedi, vezető technológiára lehet felépíteni a cég jövőjét Globális megoldás az üzleti terjeszkedéshez A Microsoft ® biztosítja a növekedés követését Egy rendszerben van a Windows, Web, WAP és minden egyéb technológia Összekapcsolja az értékteremtő lánc szereplőit Szerepkör alapú funkciókat biztosít minden területre Az Axapta erősségei

7  Felhasználói felület Menük Dokumentumszerkesztő Jelentéskészítő  Üzleti logika Java alapú szintaxis Objektum-orientált programozás, X++ C#, C++  Adatbázis Adatszótár, mint objektum az SQL adatbázis szinkronizálására SQL szintaxis Elosztott működési környezet Integrált adatbázisok Üzleti folyamatok Felhasználói felület Eszközök MorphX – az Axapta fejlesztőeszköze

8 XAPT Hungary – a bevezető partner  1992 – től ERP bevezetés  2000 – Az XAPT megalakulása, szerződéskötés a Damgaarddal  Axapta World Alliance  50 ügyfél Kereskedelem Termelő vállalatok Szolgáltatás, államigazgatás

9 XAPT Hungary – a bevezető partner  12 év ERP tapasztalat 100+ bevezetés  25 fő, 18 konzulens  Axapta bevezetésben piacvezető (90%)  Termékfejlesztés Pénztár modul Banki interfészek Vonalkód integráció Szerviz modul

10 XAPT Hungary - elismerések  Navision All Star 2002 – World-wide  MBS ALL STAR 2002 – Magyarország  Legjobb Microsoft Business Solutions Partner – október

11 AXAPTA a Diego-ban dr. Vida Zsuzsanna Diego – ügyvezető igazgató

12 Történeti áttekintés Boltok száma:      – 70  – 83

13 Területi elhelyezkedés

14 Árbevételi adatok  – 2,6 Mrd Ft  – 4,2 Mrd Ft  – 5,6 Mrd Ft  – 6,7 Mrd Ft  – 7,6 Mrd Ft

15 A dabasi központ  Alapterülete: 3035m 2  Hálózatirányítás  Divíziók: Padlószőnyeg Pvc Parketta Darabáru Kiegészítők  Logisztika  Raktárterület: 7800m 2

16 Franchise rendszer Egységes arculat

17 Franchise rendszerünk lényege: 4M  Mennyiség (2%)  Minőség (0,5%)  Marketing (0,5%)  Pénzügy (0,5%)

18

19

20

21 Márkanév határok nélkül

22 Megvalósítandó célok  Egységes működési környezet  „Intercompany” funkcionalitás  Ellenőrzési lehetőségek  Biztonságos infrastruktúra

23 Egységes működési környezet megvalósítása  Saját és franchise boltok működtetése egységes környezetben  Egységes készletelszámolás és értékelés (kontrolling) megvalósítása  Egységes hálózati infrastruktúra megvalósítása

24 Az intercompany lényege  Vállalatok közötti tranzakciók keletkezése „egy mozdulattal” (rendelések)  A rendszer zártsága miatti bizonylatszám egyezések  Ellenőrzési és adatrögzítési „energiaspórolás”

25 Intercompany funkcionalitás Központi funkciók  Közös cikktörzs  Egységes árak  „Vállalati” szintű akciók  Központi beszerzés  „Vállalati” szintű kontrolling Bolti funkciók  Egyedi rendelések  Önálló készlet  Helyi akciók vagy az engedmények eltérítése  Külön könyvelés

26 Ellenőrzési funkciók  Teljes kontroll a beszerzés és értékesítés fölött.  Az árak és akciók mindenkori kézbentartása.  Készletmozgások teljes körű ellenőrzése.  Áruforgalmi és értékesítési funkció azonos módon működik a saját és a franchise boltokban.  A franchise boltok választhatnak, hogy a pénzügyi-számviteli rendszerükben mit használnak.

27  Működési biztonság megteremtése.  Behatolás elleni védelem.  Átbocsátó képesség biztosítása.  Menedzselés.  Különféle protokollok támogatása.  Mentések és archiválások biztosítása. Infrastruktúra kialakítása

28 Esztétikus számla

29 Az ERP kiválasztása  A potenciális ERP szállítók felkutatása  Ajánlatok bekérése  Funkcionális bemutató  Referencialátogatás  Előnyök és hátrányok mérlegelése  Egyéb szempontok

30 A bevezetés fázisai  Kulcsfelhasználói oktatás  Elemzés  Tervezés  Fejlesztés  Tesztelés  Végfelhasználói oktatás

31 Eredmények  On-line rendszer -> Naprakész információk  Átláthatóság Készletek Értékesítés  Készletoptimalizálás  Adminisztráció csökkenése

32 Eredmények - egységes kontrolling  Standard riportok megvalósítása termékcsoport (divízió) bontásban.  Értékesítési és készletjelentések termékcsoportra, saját boltra és franchise boltra.  „Mit, mennyit, mikor és kinek” típusú lekérdezések támogatása a beépített OLAP eszköz segítségével.

33 Tervek  További Axapta modulok HR (Emberi erőforrások) CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelés)  Külföldi terjeszkedés Román Axapta verzió Felhasználószám-növekedés

34 Köszönjük a figyelmüket!


Letölteni ppt "AXAPTA a Diego-ban dr. Vida Zsuzsanna Diego – ügyvezető igazgató Rábe Ágnes XAPT Hungary – kereskedelmi és marketingigazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések