Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA GYAKORLATI KÉRDÉSEK Összeállították: Csurgai Katalin, Nagy Orsolya, Zsurka Zsanett, Tarpai Zoltán.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA GYAKORLATI KÉRDÉSEK Összeállították: Csurgai Katalin, Nagy Orsolya, Zsurka Zsanett, Tarpai Zoltán."— Előadás másolata:

1 AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA GYAKORLATI KÉRDÉSEK Összeállították: Csurgai Katalin, Nagy Orsolya, Zsurka Zsanett, Tarpai Zoltán E-közszolgáltatások Főosztálya

2 Tartalom I.rész Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása  Az alkalmazás általános ismertetése, a program indítása  A képernyő általános bemutatása  Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja  Keresés az ügyfélkapu rendszerben  Új regisztráció  Regisztrációs nyugta nyomtatása

3 Tartalom II. rész A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése 1. A felület ismertetése 2. Belépés az ügyfélkapun 3. Az ügyfélkapu funkciói  Értesítési tárhely  Dokumentum feltöltés  Saját adatok

4 Tartalom III. rész Back office tevékenység, Help Desk  Regisztrációs nyugták kezelése  Jogosultságok kezelése  Help Desk – ügyintézők részére  Help Desk – ügyfelek részére

5 Tartalom IV. rész Szituációs gyakorlatok

6 I. rész Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása

7 Az alkalmazás általános ismertetése, a program indítása

8 A képernyő általános bemutatása

9 Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja

10 Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja II.

11 Keresés az ügyfélkapu rendszerben

12 Új regisztráció

13 Új regisztráció II.

14 Új regisztráció III.

15 Regisztrációs nyugta nyomtatása

16 Regisztrációs nyugta minta

17 Jelszóváltoztatás

18 I. rész I. RÉSZ VÉGE SZÜNET

19 II. rész A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése

20 magyarorszag.hu felülete

21 magyarorszag.hu felülete II.

22 magyarorszag.hu felülete III.

23 Ügyfélkapu felhasználói felülete

24 Dokumentumfeltöltés

25 Saját adatok

26 Regisztrációs adatok módosítása Személyadatok frissítése

27 Jelszóváltás Ügyfélkapu megszűntetése

28 Elektronikusan intézhető ügyek

29 Elektronikusan intézhető ügyek II.

30 II. rész II. RÉSZ VÉGE SZÜNET

31 III. rész Back office tevékenység, Help Desk

32 Back office tevékenységek Regisztrációs nyugták kezelése  Az ügyintéző az ügyfélkapu regisztrációkat követően a kinyomtatott regisztrációs nyugtákat a helyben szokásos módon irattározza és tárolja

33 Back office tevékenység II. Felhasználói jogosultságok kezelése  A rendszer használatához az ügyintézők a KEK KH Operatív Szolgáltatási Főosztályától igényelhetnek jogosultságot, valamint elfelejtett jelszó esetén kérhetik annak visszaállítását  Az alábbi esetekben szükséges a jogosultság igénylő lapot kitöltve megküldeni a KEK KH részére: –felhasználói jogosultság igénylés; –névváltozás; –elfelejtett jelszó esetén, a jelszó visszaállítása; –a felhasználói jogosultság törlése, visszavonása.

34 Help Desk ügyintézők részére Az ügyintézési folyamatokkal, az alkalmazás működésével, az egykapus kapcsolódási pont KEK KH E-Közszolgáltatások Ügyfélközpontja – ww.ugyfelkozpont.hu ww.ugyfelkozpont.hu

35 Help Desk ügyfelek részére 24 órás segítségnyújtás az ügyfelek részére  Ügyfélvonal (helyi tarifával hívható kékszám)  Külföldről:   189

36 Az Ügyfélvonal feladata  Az állampolgárok, vállalkozások és egyéb szervezetek egy központi telefonszámon keresztül történő bejelentkezésére, többcsatornás (szóban, ben) tájékoztatás nyújtása közigazgatási ügyekben.  A konkrét közigazgatási szervhez kapcsolódó probléma megfogalmazása esetén (amennyiben az Ügyfélvonal nem tud kimerítő tájékoztatást nyújtani, vagy konkrét közigazgatási ügyintézésről van szó) az ügyfélnek az illetékes szakhatóság kompetens munkatársához történő irányítása.  A tájékoztatás nem jelenti konkrét közigazgatási ügy megoldását, jogszabály értelmezését, jogi segítségnyújtást.

37 III. rész III. RÉSZ VÉGE SZÜNET

38 IV. rész IV. RÉSZ Szituációs gyakorlatok

39 1. szituáció Az Ügyfélszolgálaton megjelenik Tóth- Lukács Balázs és Tóth-Lukács Erzsébet és előadják, hogy az elmúlt hét folyamán házasságot kötöttek, melynek során felvették egymás családi nevét, ezért szeretnék lecserélni okmányaikat (SZIG, útlevél, VEN). Elmondják, hogy mindketten rendelkeznek Ügyfélkapuval. Mit tesz az ügyintéző?

40 2. szituáció Az Ügyfélszolgálaton megjelenik X. Y. amerikai állampolgár és előadja, hogy ügyfélkaput szeretne regisztrálni külföldi (amerikai) vezetői engedélyével. Mit tesz az ügyintéző?

41 3. szituáció X. Városban működő Ügyfélszolgálaton megjelent N. G. ügyfél és előadta, hogy kiskorú, 16 éves gyermeke jelenleg külföldön tartózkodik, ezért ügyvéd által ellenjegyzett meghatalmazással szeretne ügyfélkaput nyitni a részére, és ezt követően erkölcsi bizonyítványt igényelni elektronikus úton? Mit tehet az ügyintéző?

42 4. szituáció N. N ügyfél 10 nappal ezelőtt regisztrált ügyfélkaput, az aktiváló kód azonban nem érkezett a címére, ezért nem aktiválta regisztrációját. Mit tesz az ügyintéző?

43 IV. rész IV. RÉSZ VÉGE

44 Kérdések

45 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA GYAKORLATI KÉRDÉSEK Összeállították: Csurgai Katalin, Nagy Orsolya, Zsurka Zsanett, Tarpai Zoltán."

Hasonló előadás


Google Hirdetések