Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005. Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005. Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország."— Előadás másolata:

1 Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005

2 Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország

3 Előzmények  Utunk a SharePoint technológiákig  Exchange 2000 bevezetés  Vállalati szintű Iktatórendszer fejlesztés  Vállalati szintű projektmenedzsment rendszer bevezetés Project Server 2003 alapon  SPS előtti „csoportmunka” környezetünk  Több különféle rendszer átfedő és részfunkciókkal  E-mail, nyilvános mappa  Fájlrendszer  Nincs dokumentum kezelés csak tárolás

4 Első lépés: Koncepcióterv  Technológia kérdések  Nem ezen múlik  Vállalati kultúra  Valahogy már mindenki kezel dokumentumokat  Tudunk-e együtt egy dokumentumot kezelni  Elefántként a porcelánboltban? Vagy hogy?  Mutassuk meg a felhasználóknak  Belső bemutatók  Keressük meg az első üzleti igényeket  Minden SPS szolgáltatásból „merítsünk”  Keressük meg a rendszerhatárokat  SPS viszonya Intranethez

5 Második lépés: Csináljuk meg kicsiben  Azonnali vállalati szintű bevezetés lehetetlen  Mert nem egy ügyviteli rendszer  Mert a régi lehetőségek nem tűnnek el azonnal  Referencia webhelyek készítése  Iteratív, gyakorlatias megközelítés  Használati esetek  Belső tudásátadás  Alapképességek kiaknázása, fejlesztés nélkül

6 Csoportmunka projektünk víziója A teljes vállalat számára elérhető, egységes, szakaszosan bevezethető, korszerű csoportmunka környezet kialakítása

7 Harmadik lépés: Építsük fel

8 Mit kaptunk az SPS-től?  Csapatirányítási eszközöket  Vállalati szintű keresőt  Microsoft Office környezettel szorosan integrált dokumentumkezelést  Riportkészítést  Műszerfal típusú vezetői megjelenítést  Instant kérdőíveket és ezek feldolgozását  Űrlapokat és egyszerű folyamatok automatizálását Dokumen- tumok Vélemények Tennivalók Kapcsolatok Visszajelzések Csoporttagok Időbeosztás SharePoint

9

10 Tapasztalatok  Sablonizálás nem működik  Mindenkinek más és másként fontos  Lokális optimumra érdemes törekedni  A projekt végén kezdődik az „igazi” projekt  Rendszergazda - üzemeltetés  Tudásgazda - tartalom  Felhasználói támogatás  Vállalati kiterjesztés  Felülről támogatás  Alulról építkezés  Nem oktatunk, inkább bemutatunk

11 A megvalósítási projekt  Koncepcióterv - 2 hónap  Megvalósítás - 4 hónap  Résztvevők  Microsoft Services  Quart It  Montana  Kirowski

12 Továbbfejlesztési elképzelések  Bővítés Extranet irányba  Iktatás az SPS-ből  Publikálás az Intranet szerkesztőségi rendszerébe  Szerződéstár megvalósítás  Dokumentum jóváhagyási folyamatok fejlesztése  Keresés kibővítése egyedi rendszerek felé  Információ Tudásbázis építés

13 Köszönöm megtisztelő figyelmét! Elérhetőség: Név:Keresztúri Éva Cím:1117 Budapest, Kaposvári utca 5-7. Email:kereszturie@T-mobile.hu


Letölteni ppt "Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005. Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország."

Hasonló előadás


Google Hirdetések