Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Média és életmód kapcsolata. 2 Bevezetés  Televízió  Család; életmód változások  Televízió hatásmechanizmusa;  Kontroll - Civil szervezetek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Média és életmód kapcsolata. 2 Bevezetés  Televízió  Család; életmód változások  Televízió hatásmechanizmusa;  Kontroll - Civil szervezetek."— Előadás másolata:

1 1 Média és életmód kapcsolata

2 2 Bevezetés  Televízió  Család; életmód változások  Televízió hatásmechanizmusa;  Kontroll - Civil szervezetek

3 3 Életmódváltozások  Bioritmus változások  Életprogramok strukturálódása  TV+ Szabadidős programok és televíziónézők strukturálódása Tömegkommunikáció = Televízió

4 4 Couch Potato

5 5

6 6

7 7 Advertainment felsőfokon „A TV lehet a harmadik, vagy negyedik szülő, de sosem lehet az első, vagy a második…” Clinton

8 8 Disney vs Pixar, Dreamworks

9 9 Tanulmányok logók

10 10 Televíziós szokásaink  Intenzitás  Információ megmaradás  Családon belüli hierarchia  A televíziózás alatt végzett egylb tevékenységeink  TV-nézést befolyásoló egyéb tényezők

11 11 Reklámnézés pszichológiája  Involváltság  Reklámészlelés  Reklámelhelyezés pszichológiája •Napszak szerint, •demográfiai jellemzők szerint •Műsorok környezete •TV nézés hossza •Ötlet, kreativitás, humor •Érzelmi állapotunk

12 12 Tanulmányok  Reklám blokkhossz  Split screen  Mérhető izgalom  Reklámészlelésre ható tényezők  Kábel TV piac változásai (itt jók vagyunk:)  Szponzorációs kutatások

13 13 A társadalom építőköve  A családon belüli kommunikációt meg nem határozza, de befolyásolja  A feszültséget oldja  Elszigetel a világtól  Elszigetel a családtagoktól  A családon belüli dominanciát meghatározza

14 14 A televízió további hatásai  Átvette a család és iskola szocializáló szerepét  Önállósága nincs, érdekszférák irányítják  Fogadói oldal ráhatása nincs  Igénykielégítés  Igénykeltés  Civil szervezetek veszik át a kontroll szerepet (ORTT)

15 15 Civil szervezetek kompetenciája  Hatékonyság  Civil szervezetek-média kapcsolata  Kereskedelmi érdekek  Infotainment •Megválasztották Brazília legcsúnyább parasztját •Párt talált a naponta 300x elélvező nő •Porzsákból került elő Micike a törpehörcsög •Kicsúszott egy motorcsónak Ausztráliában egy versenyen

16 16 Konklúzió Jövőkép Saját vélemény


Letölteni ppt "1 Média és életmód kapcsolata. 2 Bevezetés  Televízió  Család; életmód változások  Televízió hatásmechanizmusa;  Kontroll - Civil szervezetek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések