Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Bálint Márton Általános és Középiskola alsó tagozatának bemutatása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Bálint Márton Általános és Középiskola alsó tagozatának bemutatása."— Előadás másolata:

1 A Bálint Márton Általános és Középiskola alsó tagozatának bemutatása

2 A fórum tematikája •Az iskola épületei •Az emelt szintű képzésről •Segítség az óvoda és az iskola közti átmenet megkönnyítéséhez •A szülői szervezetek működéséről •Az iskola pedagógiai módszereiről, a nevelési elvekről •Az Önök által javasolt témák

3 Nyílt nap időpontja: március 20. (szerda) h • h tájékoztató • h tanítási órák • h konzultáció Szülőknek szóló elméleti és gyakorlati tájékoztató. Gyerekeket nem várunk.

4 Missziónk A tehetséget vagy a jól teljesítés területeit keressük, a lemaradókat egyéni fejlesztéssel felzárkóztatjuk; a „kultúra teljességének” és az alapvető emberi értékeknek a közvetítése során.

5 Milyen tantárgyakat tanulunk Milyen tantárgyakat tanulunk? - anyanyelv 9 óra, - matematika 5 óra, - embertan 1 óra, - etika/hittan 1 óra, - környezetismeret 1 óra, - ének-zene, furulyázás 2 óra, - néptánc 1 óra, - bábozás 1 óra - vizuális kultúra 2 óra, - barkácsolás 1 óra, - testnevelés 5 óra, - szabadidő 10 óra

6 Emelt szintű képzésről  Természettudományos-matematikai: 1 óra logika, 6 óra matematika  Ének-zene: (a zeneiskola tanárai) 2 óra szolfézs, néptánc 2 óra  Anyanyelvi: 1 óra dráma, 1 óra szövegértelmezés  Általános képzést nyújtó.

7 A napirendről Egész napos tanulás h h ügyelet, 8.00 h h tanulás, h h szabadidő, h h tanulás, h h ügyelet.

8 Osztályfőnökök 1. Anyanyelvi emelt szintű osztályban: Kollár Monika 2. Ének-zene emelt szintű osztályban: Bíró Szilvia 3. Természettudományos-matematika: Kisné Temesvári Tünde 4. Általános tantervű osztályban: Elekné Morvai Bernadett

9 Néhány szó az épületről és a tantermek felszereltségéről Szaktantermek: obáb, rajz és kézműves, odrámaterem és táncterem, otermészettudományi, ozeneterem és könyvtár, oinformatika termek, opihenőszoba, ointeraktív táblák, ouszoda a mindennapos testneveléshez.

10 Óvodából az iskolába

11 A család és az iskola kapcsolata 1.Az iskola értékrendjének megismerése és elfogadása. 2.Szakszerű segítségnyújtást szeretnénk adni: -a tanuláshoz és a neveléshez, -a jutalmazás és a büntetés formáinak alkalmazásához, -az értékeléshez.

12 Játék a gyermek életében  A gyermek alaptevékenysége: számára öröm, pozitív élmények kísérik.  Játékszituációban könnyebben lehet nevelni.  A tanulást szolgálja: -ismeretet ad és képességeket, -gondolkodást fejleszt,  Fontos a társas kapcsolat hatása.  Ne legyen túl sok játék!

13 Tévézés  Ne tiltsuk, mert művelődést és szórakozást jelent!  Ne a játék és az otthoni munka helyett használja!  Válogasson a műsorokban!  Beszélje meg a szülővel a látottakat!

14 Értékelés a családban Jutalmazás: A helyes magatartás megerősítése. A jutalmazás hatásának feltételei: oLegyen megérdemelt és erőfeszítés eredménye. oBátortalant gyakrabban jutalmazzuk, a magabiztost kevésbé. oEgységes álláspont legyen a felnőttek között! oLegyen megérdemelt! oKülönböző formái vannak: mosoly, ölelés.

15 Büntetés Hatékonyságának feltételei : -Az elkövetett cselekvés mértékétől függjön! -Az egyéniséget vegyük figyelembe! -A szülők egyezzenek meg! -Méltányos legyen! -Tárgymegvonásos büntetés. -Fizikai büntetés.

16 Eredményes büntetés elvei •Az időzítés elve •Az értelmezés elve •A következetesség elve •Az alternatíva elve •A feloldás elve

17 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "A Bálint Márton Általános és Középiskola alsó tagozatának bemutatása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések