Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés Kanizsai Dorottya Általános Iskola 2011.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés Kanizsai Dorottya Általános Iskola 2011."— Előadás másolata:

1 Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés Kanizsai Dorottya Általános Iskola 2011

2 SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS 2011

3 ERŐSSÉGEINK – GYENGESÉGEINK Gyengeségeink:  A gyermekek figyelnek egymásra (3,37)  Megfelelő az iskola fegyelem-elvárása (3,97)  Megfelelő a gyerekek tanuláshoz való viszonya (3,89)

4 ERŐSSÉGEINK Az iskola megfelelő kihívásokat biztosít a gyermekem számára más területen is (sport, zene, rajz) (4,56) Megfelelőek a pedagógusokkal történő személyes találkozási lehetőségek (4,53) Elvárom,hogy gyermekem mindig elkészítse leckéjét a napköziben (4,88) A napköziben gyermekem a megfelelő gondoskodásban részesül. (4,65) Az iskola magas színvonalú teljesítményt követel meg a gyerekektől (4,45) Véleményem szerint az iskola eredményesen fejleszti a gyerekek képességeit (idegen nyelv, zene, rajz) (4,49) Elégedett vagyok az iskola külső megjelenésével. (4,45) Van lehetőségem arra, hogy bekapcsolódjak az iskolai munkával kapcsolatos tevékenységbe. (4,44) Az udvar és környéke alkalmas mozgásra, játékra. (4,37) Gyermekem jól érzi magát a napköziben (4,41)

5 TANULÓI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS 2011

6 Erősségeink, gyengeségeink a tanulók véleménye alapján Gyengeségek: Iskolánkban odafigyelnek egymásra a gyerekek (3,32) Elégedett vagyok az iskola tisztaságával (3,88) Ismerem a diákok jogait. (4,05) Elmondhatom a problémáimat, komolyan foglalkoznak vele. (3,96)

7 Erősségeink (diákjaink 4,4 feletti állításai) Iskolánk sokféle lehetőséget biztosít számomra a tanuláson kívül is (zene, sport, rajz, szakkörök)(4,8) Lehetőségünk van különböző versenyeken, kiállításokon, rendezvényeken szerepelni és részt venni. (4,75) Nevelőink elvárják a fegyelmezett viselkedést. (4,78) Tanáraink megfelelően felkészítenek minket a továbbtanulásra. (4,68) Vannak jó hangulatú közösségi rendezvényeink (4,57) Az iskola jó teljesítményt vár el tőlem.(4,55) A tanáraim törődnek azzal, ha nem úgy teljesítek, ahogy tudnék. (4,57) Véleményem szerint az iskola eredményesen fejleszti a képességeimet(idegen nyelv, rajz, zene). (4,47) Elégedett vagyok az iskola külső megjelenésével. (4,46) Ismerem és betartom iskolám Házirendjét. (4,45) Az iskola berendezési tárgyai megfelelőek. (4,45)

8 A napközis diákok igényei •Kevés az ebédadag (5) •Az udvaron pad, fa, virágok (4) •Több levegőzési lehetőség, több szabadidő (2) •Sima kifli helyett vajas kifli •Legyen napközis faliújság és legyen mindenkinek saját szekrénye •Tanítás után sport és kézműves foglalkozás •Több program •WC-k tisztasága, WC-papír, kéztörlő •Kosárlabdapálya az udvaron •Több kuka •Rendes háló a kapukon •A kiselejtezett labdákat kaphassuk meg

9 Feladatok  A gyerekek nem figyelnek egymásra, ezért fejleszteni kell a toleranciát és az empátiás képességeiket.  Javítani kell az iskola fegyelmi helyzetén  (felnőttekkel szembeni udvariasság)  Javítani kell a tisztaságon  A diákönkormányzat és az iskolaszék munkájának szélesebb körű megismertetése, beszámolás a tevékenységükről (iskolai honlap készítése)  Jobban oda kell figyelnünk az egyes gyerekek problémáira.  Erősíteni kell a tanulók tanuláshoz való viszonyát.


Letölteni ppt "Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés Kanizsai Dorottya Általános Iskola 2011."

Hasonló előadás


Google Hirdetések