Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű."— Előadás másolata:

1

2

3

4 Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű szaktárgyi, kulturális versenyekre való felkészítésekkel fejleszthetik képességeiket. Alaptevékenységünk mellett kiegészítő tevékenységként többféle versenyt szervezünk. Szaktárgyi versenyeink a Többcélú Kistérségi Társulás támogatásával valósul meg ( alsós idegen nyelvi, felsős angol nyelvi, alsós körzeti matematikaverseny).

5 szeptemberében indítottuk emelt szintű számítástechnika képzésünket óta folytatunk emelt szintű angol, német nyelvoktatást. Órarendbe építve 1-4. évfolyamon néptáncot, 5-8. évfolyamon társastáncot tanulhatnak diákjaink Tanórán kívüli foglalkozások között prioritást élvez a ritmikus gimnasztika

6

7

8  A tehetséges gyerekek célirányos képességfejlesztése informatikából 1-8. osztályban.  Digitális kompetencia fejlesztése.  Tanulmányi versenyekre, ECDL vizsgára felkészítés.  A számítógép magas szintű alkalmazása más tantárgyak tanulásában.  A számítógép, mint az információszerzés eszköze.  Játszva tanulás.  Logikai készség fejlesztése.  Hatékony önálló tanulás. Hosszú távú cél: 9. évfolyamban az előrehozott középszintű informatikai érettségi sikeres teljesítése

9  Tantestület szándéknyilatkozata a program bevezetéséről.  Óratervi struktúra megalkotása.  Tárgyi feltételek számbavétele.  Szükséges IKT eszközök beszerzése, korszerű informatika terem kialakítása.  Iskola dokumentumok módosítása.  Tantestületi továbbképzés az IKT eszközök iskolai alkalmazásával kapcsolatosan.  Foglalkozási tervek, tanmenetek kidolgozása, adaptálása.  Interaktív anyagok beszerzése.  Folyamatos önképzés, továbbképzés- tapasztalat csere.

10 Óvodások: A nyílt napon felkeltjük az óvodások és szülők érdeklődését ezen program iránt.  Várja Őket az informatika világa, ahol saját maguk is a számítógépek mögé ülhettek, játékos feladatokkal birkózhattak, illetve egy másik teremben hatalmas interaktív tábla élménye varázsolja el őket.  A kiválasztást segíti a "Digi-Csilivili" játékos feladatlap kitöltése.

11

12

13

14  Ez egy olyan módszer ahol az első három évben mindenki részt vehet az oktatásban.  Kipróbált, és több éve a gyakorlatban bevált, és használt módszer.  Az informatika tanár az alkalmazott informatika segítségével választja ki a jó képességű tanulókat.  Új, motiváló tanítási formával oktatjuk a tanulókat. Kihasználjuk, azt a szakaszt ahol a gyerekek a legfogékonyabbak a digitális kompetencia elsajátítására

15  Diagnosztikai mérésekkel.  Tanulmányi eredmények javulása, az előző év esetleg félévhez képest.  Minőségbiztosítás eszközeivel.  Továbbtanulási mutatók elemzésével.  Versenyeken eredményesen vesznek részt.  Együttműködés más szakos kollégákkal, ahol felhasználják ezen tudásukat.  ECDL vizsga 7 moduljának sikeres letétele.  évfolyamon előrehozott középfokú informatikai érettségi elvégzése.

16

17

18

19

20

21

22

23

24 Honlap: Tel: 06 48/ Fax: 06 48/


Letölteni ppt "Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű."

Hasonló előadás


Google Hirdetések