Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ."— Előadás másolata:

1 MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ

2 3 000+ fájlküldés/nap PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ 150 000+ egyedi látogató/hó

3 EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS www.mammutmail.com/videohirdetes/ NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! 2 304 000 PIXEL:

4 LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul  MAGAS DWELL-RÁTA MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják!  HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb  MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány 

5 EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL

6 A TELEVÍZIÓS HIRDÉTÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN A DISPLAY HIRDETÉSEK 23%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST ÉS A HATÉKONYSÁGOT. *KÖLTÉS ALAPJÁN, EMARKETER

7 TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB FORRÁS:IAB-MAGGI BRAND AWARENESS 7.87.8 4.14.1 17.117.1 5.85.8 11.811.8 18.718.7 AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT 5.65.6 6.16.1 12.112.1 10.410.4 2.12.1 2.42.4 ONLINE TV ONLINE + TV

8 ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A A FIATALOKAT ELÉRNI FORRÁS:EMARKETER A 18-49 ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT 18-35 ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT

9 „AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN LEGNAGYOBB HATÁSSAL” FORRÁS:PLAYERTISE-IAB „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS 19% 31% 29% 20% 52% 49% Teljes döntéshozói minta Hirdető

10 TARIFALISTA Az árak listaárak, forintban értendőek, az ÁFA-t, illetve a hosting díjakat nem tartalmazzák. A TELJES MÉDIAAJÁNLAT LETÖLTHETŐ: MAMMUTMAIL.COM/HU/MENU/MEDIAAJANLAT

11 HIRDETŐINK

12 KONTAKT Bokor Péter bokor.peter@mammutmail.com bokor.peter@mammutmail.com 0620 553-8714 www.mammutmail.com/videohirdetes/


Letölteni ppt "MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések