Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László."— Előadás másolata:

1 Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László

2 Félévi beadandó feladat 1. Válasszon a következő listából egy terméket! - Cigaretta - Üdítőital - Mosószerek - Papíráruk - Mosogatószerek - Könyvek - Turizmus - Bioélelmiszerek - Háztartási gépek - Személygépkocsik

3 Félévi beadandó feladat II. 2. Vizsgálja meg a választott termékek piacát, s keressen ugyanolyan termékre vonatkozó nyomtatott és filmes reklámot. 3. Elemezze a következőket: - Melyek az adott reklám kreatív elemei? - A nyomtatott vagy a filmes változat tetszik-e jobban, s miért? - Emocionális, racionális vagy morális üzenetet tartalmaznak-e? - Kik lehetnek a reklám alapján a termék vásárlói? - Milyen újságokat és tv csatornákat választana a reklámhoz és miért?

4 Félévi beadandó feladat III fős megkérdezéssel elemezze a reklám sikerességét, vagyis mennyire találják a megkérdezettek jónak a reklámot! A dolgozat terjedelme: kb karakter + max. 15 diás prezentáció Beadási határidő (elektronikusan (max. 5 MB) a címre (diák + írott anyag)): - Nappali tagozat: november (prezentálás: november 13. délelőtt) - Levelező tagozat: november (prezentálás: -) Csoportméret: max. 2 fő Értékelés: A>90%, B>80%, C>70%, D>60%, E>50


Letölteni ppt "Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László."

Hasonló előadás


Google Hirdetések