Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Esettanulmány - beadandó feladat. Kis esettanulmányok  A Magyar Telekom csoport átalakulása az utóbbi 5 évben, belső feladatmegosztás alakulása, informatikai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Esettanulmány - beadandó feladat. Kis esettanulmányok  A Magyar Telekom csoport átalakulása az utóbbi 5 évben, belső feladatmegosztás alakulása, informatikai."— Előadás másolata:

1 Esettanulmány - beadandó feladat

2 Kis esettanulmányok  A Magyar Telekom csoport átalakulása az utóbbi 5 évben, belső feladatmegosztás alakulása, informatikai vonatkozások  SAP informatikai megoldások bevezetése három Magyarországi szervezetnél  Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszerek összehasonlítása (NAV, AX, CRM)  MÁV informatika Kft. Tevékenységei, folyamati struktúrája, elhelyezkedése a csoporton belül  IKR zRt. tevékenységének átfogó bemutatása  Hungaropharma ZRt. szervezetének bemutatása  Synergon NyRt termék/szolgáltatás portfoliojának bemutatása  Delta Elektronik, illetve a Delta csoport termékeinek illetve szolgáltatásainak bemutatása

3 A feladat ismertetése  Az esettanulmány feldolgozása írásos formában ( oldal, 1,5-es sorköz, 12-es betűméret, fedőlap)  10 perces PPT prezentáció elkészítése (utolsó órán előadandó)

4 Értékelési szempontok Dolgozat  Fogalmi megalapozottság (20%)  Struktúráltság, szerkesztettség (15%)  Tartalmi teljesség, tartalmi megalapozottság (35%) Prezentáció  Érthetőség, átláthatóság(15%)  A leírtak szóban való átadásának hatékonysága (15%)


Letölteni ppt "Esettanulmány - beadandó feladat. Kis esettanulmányok  A Magyar Telekom csoport átalakulása az utóbbi 5 évben, belső feladatmegosztás alakulása, informatikai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések