Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében."— Előadás másolata:

1 Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében

2 Mi is az az O.K. Központ? Az O.K. Európa egyik különleges oktatási intézménye Az OTP Fáy András Alapítvány Középiskolások Országos Pénzügyi és Gazdasági Oktatóközpontja Budapest diplomáciai negyedében jött létre azért, hogy egyedülálló módon ingyenes, magas színvonalú pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási képzést nyújtson elsősorban fiatalok, de felnőttek számára is. Az O.K. Központban az interakciókra épülő tudásanyag mellett fiatalos arculat és vizuális világ, modern design, 3D interaktív táblák és high-tech berendezések segítenek, hogy a diákok minél könnyebben sajátíthassák el a legfontosabb pénzügyi ismereteket. A képzések célja a szemléletformálás, a tudatosság növelése a pénzügyek vagy épp a karriertervezés terén. A központ fiatal trénerei újszerű és meggyőző oktatási módszerekkel dolgoznak, melynek lényege a „játék”, a prezentáció, a feladat, a szituációs helyzet és a megbeszélés. 2

3 A célcsoport éves középiskolás korosztály - minél nagyobb számban történő elérése Lazítani mind a pénzügyi téma, mind az egy „oktatási intézménnyel” szembeni negatív percepciókat O.K. Központ pozícionálása „szórakoztatva tanítóként” a középiskolások körében A kapacitások kihasználtságának mértékét 100%-ra növelni (a 2013/2014-es tanév végére érjük el a tréning időpontok teljes lefoglaltságát) Érdeklődő vidéki iskolák arányának növelése Kommunikációs cél 3

4 Stratégiai megközelítés 4 Pénzügyi tartalom megújuló, infotainment feldolgozása izgalmas szereplőkkel, akiknek van sztorijuk a pénzről (kudarc, siker) Napi szinten használt csatornán, ahol a téma ráadásul beilleszthető a szerkesztőségi profilba (nem reklámként!) Diákokat megcélozva a zenén keresztül

5 Előkészítés 5 Kivel? Nagyon Zene… Avagy kiválasztottuk a célcsoport körében legnépszerűbb és leghallgatottabb rádiót, a Petőfi rádiót. Hogyan? Programkoncepciókat dolgoztunk ki a rádióval karöltve, melyekhez megkerestük a leghitelesebb fiatal zenészeket, akik ingyen vállalták el a szereplést. Milyen eszközökkel? A célcsoporthoz korban közel álló O.K. Központ trénerek bevonásával, celebekkel, online játékkal, ahol a szerencsés nyertes megnyeri az összes idei nagy fesztiválra a belépőjét. Mikor? és közötti időintervallumban.

6 És elindul a kampány… 6 Eszközök Népszerűsítő szpotok sugárzása – Fókuszban a tudatos tervezés és a játék Facebook játék – Kvízkérdések, pénztörténeti és általános gazdasági műveltségre vonatkozóan, pénzügyi témájú dalokkal buzdítva a játékosokat a részvételre Celeb pénzügyi történetek és arra reflektáló O.K. trénerek a reggeli és a délutáni műsorsávban, mindig új szereplőkkel és sztorikkal – Egyéni sztorik, hogy testreszabott és megfogható legyen a téma Tematikus pénzügyi hétvége – Amikor dalban mondjuk el… Petőfi Rádiós kitelepülés az O.K. Központba – Az O.K. Központból élőben, az intézmény fiatalos, könnyed hangulatának átadása, közvetítése műsorvezetőkkel, celebekkel.

7 Műsorok és celebek 7 Talpra Magyar Pásztor Anna Deniz Bye Alex Eckü Lipics Gergő /Punnany Massif/ MC Columbo Kiss Sanyi /Intim torna/ Fábián Juli Egész úton hazafelé Odett Papp Szabi Puskás Peti Ricsi Pi Marsalkó Dávid/Halott Pénz/ Walkó Csabi

8 Kitelepülés az O.K. Központba 8

9 A tartalomba ágyazott hirdetés elért eredményei 9 A fiatalok kedvenc zenészei és az O.K Központ közötti márkaérték-átvitel lazította mind a pénzügyi téma, mind az egy „oktatási intézménnyel” szembeni negatív percepciókat. A célcsoport az O.K. Központ kapcsán szórakoztató tartalmakkal találkozott, fiatalos, interaktív formában – ami érthetőbbé, befogadhatóbbá tette a témát. Az O.K. Központ tréningjei a 2013/2014-es tanév hátralévő időszakára 100%-ban foglaltak lettek A 2014-ben eddig befoglalt tréningek 35%-át nem budapesti iskolák kötötték le, ami 15%-os növekedés hoz képest a vidéki iskolák vonatkozásában. Petőfi Rádió Facebook-oldalának követője látta a játék kiírásokat. Közel 2000 fiatal játszott a Petőfi Rádió játékán, ami duplája a második legsikeresebb játékuknak (az átlag fő az online játékokban.) A Petőfi Rádió egy hónapban több mint 3 millió embert ér el (80 %-a vidéki) és mivel a rádió minden idősávjában megjelent a tartalom, feltételezhető, hogy ezen hallgatók legalább egyszer hallottak az O.K. Központhoz köthető tartalmat. A Petőfi Rádió örült a speciális edukációs tartalomnak, mert missziójának megfelelően valódi segítséget tudott nyújtani hallgatóinak a sikeres életvezetéshez. Ezért a felületekre %-os kedvezményt adott. A celebek mindegyike meglátta a szereplésben rejlő márkaértéket, és azonosult a célokkal – ingyen vállalták a szereplést.

10 Készítette: CaféPR 10


Letölteni ppt "Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések