Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2 • 2001. december 10. - Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2 • 2001. december 10. - Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először."— Előadás másolata:

1

2 Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2 • december Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először Budapesten és 70 km-es vonzáskörzetében • Az Év rádiója díj • Civil Parlament Diploma • július Elindul a Klubrádió Kecskemét az FM 97.7 frekvencián • január 3. - Gyöngyösön és 50 km –es vonzáskörzetében is sugároz a Klubrádió • június – A Klubrádió Rt. elnyeri az Esztergom 98.1 frekvencia műsorszolgáltatási jogosultságát • október – A Klubrádió Rt. hálózatába kapcsolva megkezdi műsorainak sugárzását Veszprémben, Pápán, Ajkán, Keszthelyen és Balatonfüreden • június – Debrecen is bekapcsolódik a Klubrádió hálózatába • év végén elindul a sugárzás Tatabányán, a 96.7-es frekvencián • év végén Tiszafüred és Abádszalók körzetében is fogható a Klubrádió

3 • Magyarország egyetlen „talk and news” (tények-vélemények) rádiója • Erős hír- és információszolgáltatás – közélet, közlekedési, időjárás, gazdaság, kultúra • Gazdag tematikus műsorkínálat – fogyasztóvédelem, könyvek, ingatlan, utazás, életmód • Közvetlen beszélgetős magazinműsorok - a hallgatók és a szakértők bevonásával • A műsorstruktúra az átlagnál magasabb hír, vélemény és információigénnyel rendelkező, 25 évesnél idősebb korosztály elvárásaihoz igazodik A rádió profilja …mert szóból ért az ember! 3

4 Megbeszéljük! Bolgár György Hetes Stúdió Vicsek Ferenc Eurozóna Gerenday Bars Ágnes Fórum Kovács M. Vera, Németh Tamás A Klubrádió műsorai A Klubrádió 4 0 féle interaktív, tematikus magazinműsort kínáló műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon! Vállalkozók Klubja Berecz Anna A pénz helye Németh Tamás Ingatlanpiac Törtei-Takács Kriszta Szerepvállalás Berecz Anna Női vonal Jaksity Kata GO! Oláh Andrea Nívó Törtei Takács Kriszta Borklub Gerenday Bars Ágnes Reggeli gyors Mélykuti Ilona, Neuman Gábor, Pikó András A Klubrádió reggeli magazinműsora, a mely ben felváltva esik szó a közélet, az üzleti élet, az életvezetés és a kultúra aktualitásairól - hétköznaponként 6:00 és 10:00 között 4 Ötös Bakács, Falusi - Lang, Gálvölgyi, Havas, Kuncze Könyvklub Oláh Andrea Hatos Győrffy - Kéri – Ungvári – Váradi – Kolláth - Pálinkás Szűcs – Lévai K – Gábor Gy. Klubdélelőtt Kun Zsuzsa, Németh Kristóf

5 5 A Klubrádió 2010-től már tizenhárom frekvencián… • Abádszalók 89.2 • Ajka 88.8 • Balatonfüred 91.8 • Budapest 95.3 • Debrecen 93.5 • Esztergom 98.1 • Gyöngyös 88.9 • Kecskemét 97.7 • Keszthely 92.2 • Pápa 92.7 • Tatabánya 96.7 • Tiszafüred 88.7 • Veszprém 90.6 az ország területének több, mint 5 0 % - án és az Interneten keresztül is hallható! A Klubrádió vételkörzete, a 25 évnél idősebb lakosság körében, potenciálisan közel 5,5 millió ember elérését biztosítja! A Klubrádió vételkörzete A Tiszafüredi kistérség bekapcsolásával közel 300 ezer fővel bővül a rádió lefedettsége ! Forrás: KSH 2005-ös mikrocenzus

6 A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió A Klubrádió egy átlag hétköznapon 178 ezer embert ér el Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: január-május 6

7 A Klubrádió hallgatóiról általánosságban - hétköznap 7 A Klubrádió célcsoportja: ABC • A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió, egy átlag nap 178 ezer főt ér el, • Hallgatóink egy átlagos hétköznapon 176 percet töltenek a Klubrádió hallgatásával • Hallgatóink 52%-a AB, 29%-a C státuszú • 82%-uk pedig középiskolai vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik Hallgatóink 75%-a egyáltalán nem hallgat más tematikus, nem zenei kereskedelmi adót, így egy átlag hétköznap ember csak a Klubrádióval érhető el! Exkluzív hallgatótábor: Klubrádiót hallgat, de nem hallgatja az InfoRádió és Rádió Café közül egyiket sem. Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: január-május

8 Hallgatottsági adatok A Klubrádió reggeltől estig a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió! 8 Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga; Terület: országosan Időszak: január-május * nem zenei, kereskedelmi adók között

9 Hallgatottsági adatok Az AB státuszúak a Klubrádiót hallgatják 9 Napi reachN (hétköznap) – nem zenei kereskedelmi adók Fizetőképes kereslettel rendelkezők/AB státuszúak Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Időszak: január-május Terület: országos Dupla akkora hallgatottság

10 Aktív kereső, AB 10 Hallgatottsági adatok – kiemelt célcsoportok Budapesten a hétköznapi 16-19:30 órás sávban a Klubrádió vezető közönségaránnyal rendelkezik a következő célcsoportoknál: Véleményvezér, AB Minőségi, nem árérzékeny vásárló, AB Felsőfokú végzettségű, AB Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: share%-ban Időszak: január-május Terület: Budapest

11 A Klubrádió garantálja a legmagasabb elérést és a legkedvezőbb árakat! Hallgatottsági adatok Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: január-május Terület: országos Szpot: 30”; listaáron 11 CPT teljes népesség –2010. jan-máj ReachN teljes népesség –2010. jan-máj

12 Mi érdekli a Klubrádió hallgatóit? Hallgatóink leginkább a politikával, pénzbefektetésekkel, kultúrával, gazdasági élettel és számítástechnikával kapcsolatos hírek iránt érdeklődnek az átlagnál jóval magasabb arányban Teljes népesség - hétköznap 12 Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: január-május Terület: országos

13 Hallgatóink teljesen egyetértenek az alábbi állításokkal átlag Affinitás index 13 Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: január-május Terület: országos

14 • A rádió folyamatosan növekvő területi lefedettségénél fogva, 2010-től már 13 frekvencián, az ország területének több, mint 50%-án, potenciálisan 5,5 millió ember elérését teszi lehetővé • Minőségi, felső- és középfokú végzettségű, ABC státuszú, gazdaságilag aktív, erős vásárlóerőt képviselő, értelmiségi hallgatótábor • Nem háttérrádió - zenei rádiókkal szemben - a reklámok zavaró hatása nem érvényesül • Hatékony reklámközvetítő képesség, a Klubrádió a nem zenei kereskedelmi adók közül a leghatékonyabb kampánymutatókat biztosítja • Hallgatottságot tekintve vezető pozíció a közönségarány és a hallgatási idő tekintetében • Hírszolgáltatása és a 4 0 interaktív, tematikus magazinműsort tartalmazó műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon Érveink a Klubrádió mellett 14

15 Köszönjük megtisztelő figyelmét!


Letölteni ppt "Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2 • 2001. december 10. - Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először."

Hasonló előadás


Google Hirdetések