Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

LUDUS … latinul “ játék ”. www.ludus-project.eu | www.serious-gaming.info Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "LUDUS … latinul “ játék ”. www.ludus-project.eu | www.serious-gaming.info Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek."— Előadás másolata:

1 LUDUS … latinul “ játék ”

2 | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek célja a szórakoztatás… …miközben a szórakoztatáson túl készségeket fejlesztenek, tudást adnak át, figyelemfelkeltést végeznek A komoly játékok eltérnek a hagyományos tanulási folyamatoktól, mivel összekötik a szórakozást a tanulással, még kreatívabbá, még vonzóbbá és ezáltal még hatékonyabbá téve azt.

3 | A komoly játékok fő „erényei” Szituációs tanulást támogatják Segítik az alapos elemzést Elősegítik komplex környezetek gyors megértését Megmutatják hogyan befolyásolják cselekvéseink a környezetet Feledtetik a kudarcélményt A teljesítményünk sikerélményt ad

4 | A komoly játékok hatása a versenyképességre Javítják az üzleti versenyképességet (készségfejlesztési gyakorlatok valamint technikai jellegű tréningek segítségével) Kényelmes, ugyanakkor hatékony eszközöket biztosítanak a különböző oktatási, tréning és tanulási módszerekhez. Elősegítik a tudástranszfert és javítják a tanulás hatékonyságát azáltal, hogy a tanulási folyamatot élvezetes gyakorlattá alakítják.

5 | A komoly játékok jelenlegi felhasználási területei Egészségügy Kormányzat / Igazgatás Vállalati képzés Oktatás Üzleti szimulációk Katonai képzések Szociális változások

6 | LUDUS Délkelet-európai Transznacionális Együttműködési Program (SEE) által társfinanszírozott projekt 8 partner (görög, olasz, román, szlovén, bolgár, magyar) Partnerek: 2 üzleti és innovációs központ, 1 kutatóközpont, 2 egyetem, 1 regionális fejlesztési ügynökség, 2 szakmai szervezet Tevékenységek: rendezvények, tréningek, versenyek, hazai és nemzetközi együttműködési lehetőségek Projekt vége: április

7 | A LUDUS projekt célkitűzései A komoly játékokban érdekelt szereplők összehozása Nemzetközi tudástranszfer elősegítése A komoly játékok területén végzett kutatások és fejlesztések támogatása Versenyképesség fejlesztése Nemzetközi együttműködések elősegítése - kutatók, egyetemek, - technológiai és innovációs központok valamint az - üzleti élet szereplői között

8 | Célcsoportok Regionális fejlesztési ügynökségek Regionális és helyi állami intézmények, önkormányzatok K+F központok Regionális üzleti csoportok KKVk és vállalkozások A komoly játékokban érdekelt IT cégek Oktatók, trénerek, HR szakértők Oktatási és tréning szervezetek és cégek Média, sajtó Tanulók, játékosok, minden érdeklődő

9 | Események, tevékenységek Nemzetközi események 2 Európai Legjobb Komoly Játék Verseny 2 Európai Konferencia (Görögország 2010, Olaszország 2011) 2 Open Learning Lab Hazai események Információs napok Tudásmegosztó regionális tréning kurzusok Regionális hálózatépítő workshop-ok

10 Legjobb Komoly Játék Verseny Amatőröknek legjobb működő játék legjobb játék koncepció Profiknak legjobb alacsony költségvetésű játék (< euró) legjobb magas költségvetésű játék (> euró)

11 Információs napok, tréningek, workshop-ok A játék alapú tanulás előnyei Jó gyakorlatok bemutatása Hálózatépítési lehetőségek Hazai és nemzetközi előadók Technológiai trendek bemutatása A komoly játékokban rejlő lehetőségek és a magyar helyzet

12 Open learning lab Kezdő lépések a komoly játékok világában Letölthető ismertetők, szakanyagok, tanulási segédanyagok Interaktív oktató és bemutató anyagok Szakértők részvételével zajló interaktív fórumok Közös szakmai munka: közösen készített komoly játék

13 | A projekt várható eredményei Résztvevők közötti tudás- és technológiatranszfer Nemzetközi együttműködési lehetőségek A komoly játékok fogalmának elterjedése Fejlesztők szakmai lehetőségeinek növekedése (kapcsolatok, szakma összehozása, nemzetközi megjelenés) Jó gyakorlatok elérhetővé válása Nemzetközi partnerkapcsolatok kialakulása Európai szintű hálózatosodás és kommunikáció

14 | Menetrend június: 1. Európai Legjobb Komoly Játék Verseny (5 magyar pályázó: 1 első és 2 második helyezés) július: 1. európai konferencia (Ioannina, Görögország) október: Információs nap/konferencia (Budapest) – : 2. Európai Legjobb Komoly Játék Verseny nyár/ősz: 2. európai konferencia (Milánó) hálózatépítő rendezvények, tréningek, Open lab Közbenső időben: partnerkeresés, hálózatépítés, tanácsadás, projektötletek megvitatása, rendezvények

15 |

16 További információk Jónás Dénes INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ 1116 Budapest Fehérvári út 130 Tel:


Letölteni ppt "LUDUS … latinul “ játék ”. www.ludus-project.eu | www.serious-gaming.info Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések