Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia."— Előadás másolata:

1 Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia a tizenévesekhez szóló kommunikációról

2 Kutatási háttér Összesen hat TrendRiport között Kutatási és kommunikációs platform, célcsoportok a tinédzserek és az anyukájuk Kutatásvezető: Ságvári Bence Kvantitatív kutatás: NRC NetPanel, online kérdo ̋ ív 450 fiatal (18 ‐ 25 év ko ̈ zo ̈ tti), nem, kor, iskolai végzettség és telepu ̈ léstípus tekintetében reprezentatív minta Kvalitatív kutatás: fókuszcsoportok Budapesten (16-25 év közötti fiatalok)

3 Hétköznapok

4 …és hétvégék

5 Mi fontos igazán?

6 Kultúra(?)

7 Akkor hova?

8 Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Nem hozzám szól” „Nem az én problémáimmal foglalkozik” „Öregeknek való”

9 Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Drága a jegy” A könyvek „nem elég ingerdúsak” „Öreges” „Olvasás közben nem lehet mást csinálni”

10 Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Pörgősek” „Nem pörgősek, lassúak”

11 Hány órát néznek tévét? HétköznapHétvégi nap Átlag Lányok Fiúk Felsőfokú végzettségűek74138 Középfokú végzettségűek90153 Alapfokú végzettségűek Budapesti Városi Kistelepülési106170

12 A legkedveltebb műsortípusok

13 Filmek – moziban

14 Filmek – otthon

15 Filmek otthon – honnan?

16 Jellegzetes csoportok Fontos számukra: TV, rádió, internet, számítógép, MSN, iWiW/Facebook, YouTube Kik ők: inkább lányok, alacsonyabb iskolai végzettségűek A képernyő rabjai 17% Fontos számukra: barátok, kocsmák, szórakozóhelyek, számítógép, internet, zenehallgatás, élőzene Kik ők: nem budapestiek, többségük falvakban él Partiarcok 20% Fontos számukra: számítógép, internet, videojátékok, zene Kik ők: inkább fiúk Kockák 17% Fontos számukra: TV Kik ők: idősebbek (22-25 évesek) Unatkozók 25% Fontos számukra: könyvek, zene, koncertek, művészetek, túrázás Kik ők: magasabb végzettségűek (érettségi, diploma) Könyvmolyok 22%


Letölteni ppt "Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia."

Hasonló előadás


Google Hirdetések