Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások."— Előadás másolata:

1 1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások

2 2 Miért nehéz a éves korcsoport?  Mert nem is egy csoport:  alattiak:  kialakuló személyiség,  szülői függés  egyre több saját döntés  útkeresés   önmegvalósítás  élet-stratégiák  függetlenség kezdete

3 3 Hogy lehet mégis?  igyekszünk megismerni és megérteni:  a mindennapjaikat  a vágyaikat  a félelmeiket  folyamatosan igyekszünk kapcsolatban lenni  bevonjuk őket minél több döntésbe  teret adunk az ötleteknek – open source  bevonás  bizalom  nagyobb őszinteség

4 4 djuice kutatási célok  Társadalmi témák:  tanulás, olvasás  életmód, szórakozás, kommunikáció  önmegvalósítás: életstratégiák  önkifejezés  Üzleti témák  Brand health: ismertség, image, vonzerő  Kommunikáció: elő és utótesztek  A termékfejlesztés támogatása  Készülék portfólió – döntéstámogatás  Értékesítési hálózat – minőségellenőrzés  Stratégiai tervezés támogatása  Taktikai, ad-hoc kutatási célok

5 5 Tesztpanel

6 6 djuice tesztpanel  Alapok  Fiatalok (15-25): 100 fő folyamatosan aktív paneltag (teljes: 226 fő)  Szülő: 20 fő  Lefedettség:  Budapest és környéke  Pécs és környéke  Szeged és környéke  Miskolc és környéke  Győr és környéke  Hogy működik?  havonta 12 beszélgetés / találkozó  fókuszcsoportok, struktúrált beszélgetések  kb. havonta találkozunk  év végéig 50%-os frissítés / újratoborzás  szervező: X  moderálás és elemzés: Szolgáltató

7 7 djuice tesztpanel  Csoportok  Image builder - márka image  Ezermester – vegyes kutatási témák  Insight csapat – ötletek & design  Technikusok - készüléktesztelők  Szülők – árak, márkakép  Demográfia & egyebek  évesek  szülők: évesek  50% városi, 50% kisebb település  50% fiú, 50% lány  trendi & tudatos (attitűd szegmensek)  aktív netezők                                                                   

8 8 Brand tracking  heti gyakoriságú adatfelvétel (tracking)  N=200 / hét, N=7.800 egész évben  évesek  online panel (NRC: netpanel.hu)  Célok  brand health  kommunikáció kutatás  társadalmi témák  taktikai célok (ad-hoc)

9 9 Célok (indulás előtt)  a fiatalok márkája (telco)  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image eredmények (Új Márka a legjobb ebben)  a fiatalok márkája  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image - Relatív profil

10 10 Következő készülék típusa budapestiek évesek budapestiek évesek

11 Új Márka teória kutatás kérdések és előzetes adatok

12 12 Új Márka teória kutatás Az Ú. M. szeretné jobban megismerni és megérteni a fiatalok mindennapjait, problémáit, aggályait, gondjait. Ehhez kétféle, kvalitatív és kvantitatív módszerrel készít kutatásokat. A felmérések elkezdődtek, ebből mutatunk be most néhány gondolatébresztő adatot – a teljesség igénye nélkül. Szeretnénk, ha a média képviselői is csatlakoznának az U26 teória kutatási programhoz, és feltennék az őket foglalkoztató kérdéseket. A kérdéseket összegezzük, és ezekkel kiegészítjük a kutatási programunkat. Minden résztvevővel konzultálunk a kérdésekről, és a felmért eredményekről. Rendszeresen szeretnénk tájékoztatni a médiát a program futásáról, az aktuális eredményekről.

13 Sport, mozgás (gondolatébresztő adatok)

14 14 Sport, mozgás  Mennyit sportolnak?  Mit sportolnak?  Miért sportolnak?  Miért nem sportolnak?  Mi a sport jelentése? Mit ad hozzá a személyiséghez?  Drága ma sportolni?  Mozgás = sport?  Vágynak a több mozgásra?

15 15 djuice: az első 4 hónap Sportolás gyakorisága djuice kutatási eredmények Kérdés: Milyen gyakran sportolsz? Bázis: évesek, 1000 fő

16 16 djuice: az első 4 hónap Sportolás oka djuice kutatási eredmények Kérdés: Miért sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő 

17 17 djuice: az első 4 hónap Rendszeresen vagy alkalmanként végzett sport djuice kutatási eredmények Kérdés: Mit sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő

18 Tanulás – munka (gondolatébresztő adatok)

19 19 Tanulás - munka  Miért tanulnak? Miért nem tanulnak?  Mi a tanulás pozíciója a fejükben?  Hogyan választanak iskolát?  Lehet-e módosítani egy rossz döntést?  Mennyit ér a papír, amit kapnak?  Külföldi munka – érvényesülés?  Külföldi tanulás: szellemi gyarapodás vagy élvezet?

20 20 djuice: az első 4 hónap Munkahely találás időbeli hossza djuice kutatási eredmények Kérdés: Mit gondolsz, mennyi időbe fog telni, hogy a diploma után munkát találj? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

21 21 djuice: az első 4 hónap Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? djuice kutatási eredmények Kérdés: Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

22 22 djuice: az első 4 hónap Tanulás külföldön djuice kutatási eredmények Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, tanulnál külföldön? Bázis: évesek, 1000 fő

23 23 djuice: az első 4 hónap Munkavállalás külföldön djuice kutatási eredmények Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, dolgoznál külföldön? Bázis: évesek, 1000 fő

24 Stílus – külső (gondolatébresztő adatok)

25 25 djuice: az első 4 hónap A fiatal lányok... djuice kutatási eredmények Kérdés: Az alábbi állítások mennyire jellemzőek a mai fiatal lányokra? Bázis: évesek, 1000 fő szeretnének vékonyak lenni betegesen soványak sokat tesznek azért, hogy vékonyak legyenek elfogadják a testüket olyannak, amilyen Értékelés 1-10-ig, ahol az 1-es jelentése, hogy totál nem igaz, a 10-esé, hogy nagyon igaz. 8,7 5,7 6,7 3,1

26 26 djuice: az első 4 hónap Súlyproblémák djuice kutatási eredmények % tartja magát túlsúlyosnak 11% azért is dohányzik, mert ‘addig legalább nem eszik’ A legalább alkalmanként bicikliző fiatalok 63 százaléka azért is pattan a nyeregbe, mert ‘legalább addig is mozog’


Letölteni ppt "1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések