Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások."— Előadás másolata:

1 1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások

2 2 Miért nehéz a 15-25 éves korcsoport?  Mert nem is egy csoport:  18-19 alattiak:  kialakuló személyiség,  szülői függés  egyre több saját döntés  útkeresés  18-19+  önmegvalósítás  élet-stratégiák  függetlenség kezdete

3 3 Hogy lehet mégis?  igyekszünk megismerni és megérteni:  a mindennapjaikat  a vágyaikat  a félelmeiket  folyamatosan igyekszünk kapcsolatban lenni  bevonjuk őket minél több döntésbe  teret adunk az ötleteknek – open source  bevonás  bizalom  nagyobb őszinteség

4 4 djuice kutatási célok  Társadalmi témák:  tanulás, olvasás  életmód, szórakozás, kommunikáció  önmegvalósítás: életstratégiák  önkifejezés  Üzleti témák  Brand health: ismertség, image, vonzerő  Kommunikáció: elő és utótesztek  A termékfejlesztés támogatása  Készülék portfólió – döntéstámogatás  Értékesítési hálózat – minőségellenőrzés  Stratégiai tervezés támogatása  Taktikai, ad-hoc kutatási célok

5 5 Tesztpanel

6 6 djuice tesztpanel  Alapok  Fiatalok (15-25): 100 fő folyamatosan aktív paneltag (teljes: 226 fő)  Szülő: 20 fő  Lefedettség:  Budapest és környéke  Pécs és környéke  Szeged és környéke  Miskolc és környéke  Győr és környéke  Hogy működik?  havonta 12 beszélgetés / találkozó  fókuszcsoportok, struktúrált beszélgetések  kb. havonta találkozunk  év végéig 50%-os frissítés / újratoborzás  szervező: X  moderálás és elemzés: Szolgáltató

7 7 djuice tesztpanel  Csoportok  Image builder - márka image  Ezermester – vegyes kutatási témák  Insight csapat – ötletek & design  Technikusok - készüléktesztelők  Szülők – árak, márkakép  Demográfia & egyebek  15-25 évesek  szülők: 35-55 évesek  50% városi, 50% kisebb település  50% fiú, 50% lány  trendi & tudatos (attitűd szegmensek)  aktív netezők                                                                   

8 8 Brand tracking  heti gyakoriságú adatfelvétel (tracking)  N=200 / hét, N=7.800 egész évben  15-25 évesek  online panel (NRC: netpanel.hu)  Célok  brand health  kommunikáció kutatás  társadalmi témák  taktikai célok (ad-hoc)

9 9 Célok (indulás előtt)  a fiatalok márkája (telco)  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image eredmények (Új Márka a legjobb ebben)  a fiatalok márkája  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image - Relatív profil

10 10 Következő készülék típusa budapestiek 15-19 évesek budapestiek 15-19 évesek

11 Új Márka teória kutatás kérdések és előzetes adatok

12 12 Új Márka teória kutatás Az Ú. M. szeretné jobban megismerni és megérteni a fiatalok mindennapjait, problémáit, aggályait, gondjait. Ehhez kétféle, kvalitatív és kvantitatív módszerrel készít kutatásokat. A felmérések elkezdődtek, ebből mutatunk be most néhány gondolatébresztő adatot – a teljesség igénye nélkül. Szeretnénk, ha a média képviselői is csatlakoznának az U26 teória kutatási programhoz, és feltennék az őket foglalkoztató kérdéseket. A kérdéseket összegezzük, és ezekkel kiegészítjük a kutatási programunkat. Minden résztvevővel konzultálunk a kérdésekről, és a felmért eredményekről. Rendszeresen szeretnénk tájékoztatni a médiát a program futásáról, az aktuális eredményekről.

13 Sport, mozgás (gondolatébresztő adatok)

14 14 Sport, mozgás  Mennyit sportolnak?  Mit sportolnak?  Miért sportolnak?  Miért nem sportolnak?  Mi a sport jelentése? Mit ad hozzá a személyiséghez?  Drága ma sportolni?  Mozgás = sport?  Vágynak a több mozgásra?

15 15 djuice: az első 4 hónap Sportolás gyakorisága djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Milyen gyakran sportolsz? Bázis: 15-25 évesek, 1000 fő

16 16 djuice: az első 4 hónap Sportolás oka djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Miért sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő 

17 17 djuice: az első 4 hónap Rendszeresen vagy alkalmanként végzett sport djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Mit sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő

18 Tanulás – munka (gondolatébresztő adatok)

19 19 Tanulás - munka  Miért tanulnak? Miért nem tanulnak?  Mi a tanulás pozíciója a fejükben?  Hogyan választanak iskolát?  Lehet-e módosítani egy rossz döntést?  Mennyit ér a papír, amit kapnak?  Külföldi munka – érvényesülés?  Külföldi tanulás: szellemi gyarapodás vagy élvezet?

20 20 djuice: az első 4 hónap Munkahely találás időbeli hossza djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Mit gondolsz, mennyi időbe fog telni, hogy a diploma után munkát találj? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

21 21 djuice: az első 4 hónap Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

22 22 djuice: az első 4 hónap Tanulás külföldön djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, tanulnál külföldön? Bázis: 15-25 évesek, 1000 fő

23 23 djuice: az első 4 hónap Munkavállalás külföldön djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, dolgoznál külföldön? Bázis: 15-25 évesek, 1000 fő

24 Stílus – külső (gondolatébresztő adatok)

25 25 djuice: az első 4 hónap A fiatal lányok... djuice kutatási eredmények 2010. Kérdés: Az alábbi állítások mennyire jellemzőek a mai fiatal lányokra? Bázis: 15-25 évesek, 1000 fő szeretnének vékonyak lenni betegesen soványak sokat tesznek azért, hogy vékonyak legyenek elfogadják a testüket olyannak, amilyen Értékelés 1-10-ig, ahol az 1-es jelentése, hogy totál nem igaz, a 10-esé, hogy nagyon igaz. 8,7 5,7 6,7 3,1

26 26 djuice: az első 4 hónap Súlyproblémák djuice kutatási eredmények 2010. 46 % tartja magát túlsúlyosnak 11% azért is dohányzik, mert ‘addig legalább nem eszik’ A legalább alkalmanként bicikliző fiatalok 63 százaléka azért is pattan a nyeregbe, mert ‘legalább addig is mozog’


Letölteni ppt "1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések