Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás."— Előadás másolata:

1 Az értékesítés két arca

2 SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás nehézségek árán is „Ugyanolyan esélyek”

3 Motiváció (Tanulság 1) Átadni a tapasztalatot Segíteni az embereknek Önzetlen módon, anyagi érdek nélkül is

4 Motiváció (Tanulság 2.) Mit akarnak az emberek elérni? Miért nem akarják hallani az igazságot? Készek-e a változtatásra? Milyen érzés a szembesülés a valósággal?

5 Az értékesítés 2 arca 1.Tekintély alapú (tekintélyelvű) értékesítés (befolyásolható) 2.Tudatos vásárló (döntőképes, tájékozott, motivált)

6 Tekintély alapú vásárlók Állandóan panaszkodik (génekben van) Csalódások sorozata, félelmek Nincs felelősségvállalása Mindig „külső oka” van (más) Nem hajlandó áldozatot hozni (idő, energia, tanulás)

7 Tudatos vásárló Döntőképes Kész a változásra Kitartó, megbízható, bátor Motivált, belső tűz Üzleti Partner és vásárló

8 Az embereket nem tudjuk megváltoztatni, így a típusok alapján értékesítünk 1. tekintély alapú vásárló Reklám tájékoztatott Amit néz: Végzettség, Beosztás, legyél „valaki” Több tudás, információ szükséges, távolságtartás Ez a vásárló típus nem vállalja fel a saját egészségi állapota iránti felelősséget, ezért az ajánlót teszi felelőssé 2. Tudatos vásárló ÜP. DP. vásárló, Olvasott, előadásokat hallgat, tájékozott, szűri az információt, a legjobb megoldást keresi, bizalom, barátság, A tudatos egészségfejlesztő vállalja a saját egészsége iránti felelősséget.

9 A kereskedelem Sztori 2. Reich bácsi története A piac a fontos nem ÉN!

10 Tanulság A bizalmas információt nem szabad továbbadni. Mindenkit meghallgatni, de ne mondjunk véleményt, ítéletet (ha nem kéri) A hosszú üzlet feltétele: mások tiszteletben tartása

11 Önmotiváció Depresszió – belső egyensúly Egészséges tudat – jó közérzet Fitnesz, Welness, Selfness, Mindness Csoportszellem

12 Megtérülő befektetés Lelki vagy mozgásprogram Erőforrások:Pénz Energia Idő

13 Boldogság portfóliók (Biyovis) Ápolják,élvezik az emberi kapcsolatokat Képesek kifejezni a hálájukat Segítőkészek Optimisták Rendszeresen sportolnak (mozognak) A jelenben élnek Céltudatosak Kihívásoknak eleget tesznek

14 3 komponens a jóléthez (Biyovis) 1.Pozitív érzelmek 2.Tartalmas élet 3.Elmélyült cselekvés >>> FLOW érzés


Letölteni ppt "Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések