Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?"— Előadás másolata:

1 Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?
világot, amihez az emberek tartozni akarnak Alkossunk egy olyan munkahelyi Lifegarden

2 A XXI. Század: munkahelyi légkör
Stressz, kiégés, teljesítményproblémák, megbomlott munka/magánélet egyensúly, konfliktusok, válság, útkeresés, elbizonytalanodás, párkapcsolati problémák, motiváció hiánya, gyermeknevelési nehézségek, vezetői helyzet nehézségei, létbizonytalanság Depresszió, szorongás PÁNIK Agresszió Gyengébb teljesítmény CSÖKKENŐ VERSENYKÉPESSÉG

3 A XXI. Század: munkahelyi légkör
Magyar Start UP-ok és vállalkozások a világ élvonalában Home Office Munkavégzés Flow élmény a munkahelyen Huszonévesek a világ leggazdagabb emberei között Mi a különbség? NÖVEKVŐ VERSENYKÉPESSÉG

4 A KÜLÖNBSÉG Hogyan teremtsünk egy olyan csapatot és munkahelyi légkört, amihez a munkavállalóink és partnereink tartozni akarnak Mi a különbség?

5 A Human Menu víziója olyan munkahelyi környezet és működési rendszer teremtése, amelyhez az emberek tartozni akarnak. A közszféra kulcsszereplő, hiszen, attól függően, hogy az ott dolgozó „ köztisztviselők” milyen módon „Viselik tisztségüket” lesz a közszféra egy olyan világ, amelyhez az ott dolgozók tartozni akarnak, és az általuk kiszolgált lakosság felé képviselt attitűdjük erős hatással van arra, milyen mértékben lesz az adott közösség egy olyan hely, ahová az itt élő emberek tartozni akarnak. Hogy ez egy álom a közszférában? Határozottan NEM. Egy sikeres projekten keresztül mutatjuk be, hogyan teremthető olyan munkakörnyezet, amelyhez az ott dolgozók tartozni akarnak, és érhető el ezáltal „teremtő együttműködés és fejlődés a közszolgálatban”.

6 Teremtő együttműködés
vegetáló pusztító 1+1=3 1+1=1/2 1+1=-1 Együttműködési formák és eredményeik: Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet

7 Közigazgatás Esettanulmány
Fő feladatok teremtő Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet Adott volt Minden vezetőnél felmértük, hogyan tud a vízióhoz csatlakozni Erősítettük a felelősségek megfelelő leosztásával Azonosítottuk és beemeltük a hiányzó képességeket Új rutinok bevezetése: tudásmegosztás új rendszere Új rutinok fizikai megjelenítése, csapatok költöztetése, fizikai tér változtatás

8 Közigazgatás - esettanulmány
Sikeres projekt volt, mert A Coaching tágabb értelmezése valósult meg a teremtő együttműködés minden szintjén A coaching, a fizikai környezet, a napi rutin és a képességek-felelősségek összehangolása és az egyének elkötelezése révén sokszoros eredményt érhet el Javaslat: érdemes a „Teremtő együttműködés” jelenlegi szintjét felmérni, a diagnózist megismerni, és a prioritásokat meghatározni, És ezután „coach”-ot hívni

9 Mikor érdemes felmérni a teremtő együttműködés szinjét?
Ha az elmúlt évben: Változott a vezetés: új vezetőt kapott egy-egy csapat Változott az üzleti cél: ezzel együtt a munkavállalóktól elvárt képesség Változott az ügyfélviselkedés – változik a dolgozók felé is a viselkedés elvárás Változott a gazdasági környezet Ha több faktor változik rövid időn belül az együttműködésben, és nem zárkóztatjuk fel a környezetünket a változásokhoz, az elkötelezett, tudatos , alkotó együttműködés helyett érzelmi alapú ellenállás alakulhat ki. Ha az együttműködés az „alkotó” formából elindul a „pusztító” irányába, és beállhat egy „patt-helyzet” Vízió Identitás Hit Képesség Viselkedés Környezet A kihívás: teremtő együttműködés fázisban tartani a csapatot

10 Kapcsolat Győri Ildikó
Pszichológus, közgazdász, szervezetfejlesztő. Nemzetközi tanácsadói teamek tagjaként átvilágításokat végzett stratégiai döntések előkészítéséhez - regionális és magyar viszonylatokban is. A Mercer és a HayGroup tanácsadójaként vezető iparágak szervezeti-, munkaköri-, javadalmazási-, és teljesítmény - menedzsment rendszereinek kialakításában szerzett tapasztalatot. A coachingról: Töttős Györgyi Szakpszichológus, tréner és coach. Multinacionális, gyógyszeripari cégeknél szerzett vállalati HR tapasztalatot, közszférában dolgozott pszichológusként, majd az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője volt. Alapítása óta önkéntes tagja a Krízis Intervenciós Teamnek.


Letölteni ppt "Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések