Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan valósítható meg mindez a közszférában? Alkossunk egy olyan munkahelyi világot, amihez az emberek tartozni akarnak Lifegarden.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan valósítható meg mindez a közszférában? Alkossunk egy olyan munkahelyi világot, amihez az emberek tartozni akarnak Lifegarden."— Előadás másolata:

1 Hogyan valósítható meg mindez a közszférában? Alkossunk egy olyan munkahelyi világot, amihez az emberek tartozni akarnak Lifegarden

2 Depresszió, szorongás CSÖKKENŐ VERSENYKÉPESSÉG A XXI. Század: munkahelyi légkör Stressz, kiégés, teljesítményproblémák, megbomlott munka/magánélet egyensúly, konfliktusok, válság, útkeresés, elbizonytalanodás, párkapcsolati problémák, motiváció hiánya, gyermeknevelési nehézségek, vezetői helyzet nehézségei, létbizonytalanság Agresszió PÁNIK Gyengébb teljesítmény

3 A XXI. Század: munkahelyi légkör Magyar Start UP-ok és vállalkozások a világ élvonalában Home Office Munkavégzés Flow élmény a munkahelyen Huszonévesek a világ leggazdagabb emberei között NÖVEKVŐ VERSENYKÉPESSÉG Mi a különbség ?

4 A KÜLÖNBSÉG Hogyan teremtsünk egy olyan csapatot és munkahelyi légkört, amihez a munkavállalóink és partnereink tartozni akarnak Mi a különbség?

5 • A Human Menu víziója olyan munkahelyi környezet és működési rendszer teremtése, amelyhez az emberek tartozni akarnak. • A közszféra kulcsszereplő, hiszen, attól függően, hogy az ott dolgozó „ köztisztviselők” milyen módon „Viselik tisztségüket” – lesz a közszféra egy olyan világ, amelyhez az ott dolgozók tartozni akarnak, és • az általuk kiszolgált lakosság felé képviselt attitűdjük erős hatással van arra, – milyen mértékben lesz az adott közösség egy olyan hely, ahová az itt élő emberek tartozni akarnak. • Hogy ez egy álom a közszférában? Határozottan NEM. Egy sikeres projekten keresztül mutatjuk be, hogyan teremthető olyan munkakörnyezet, amelyhez az ott dolgozók tartozni akarnak, és érhető el ezáltal „teremtő együttműködés és fejlődés a közszolgálatban”.

6 Teremtő együttműködés VízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezet 1+1=31+1=1/21+1=-1 VízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezetVízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezet VízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezet teremtővegetálópusztító Együttműködési formák és eredményeik:

7 Közigazgatás Esettanulmány Adott voltMinden vezetőnél felmértük, hogyan tud a vízióhoz csatlakozniErősítettük a felelősségek megfelelő leosztásávalAzonosítottuk és beemeltük a hiányzó képességeketÚj rutinok bevezetése: tudásmegosztás új rendszereÚj rutinok fizikai megjelenítése, csapatok költöztetése, fizikai tér változtatás VízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezet teremtő Fő feladatok

8 Közigazgatás - esettanulmány Sikeres projekt volt, mert • A Coaching tágabb értelmezése valósult meg a teremtő együttműködés minden szintjén • A coaching, a fizikai környezet, a napi rutin és a képességek-felelősségek összehangolása és az egyének elkötelezése révén sokszoros eredményt érhet el • Javaslat: érdemes 1.a „Teremtő együttműködés” jelenlegi szintjét felmérni, 2.a diagnózist megismerni, és 3.a prioritásokat meghatározni, 4.És ezután „coach”-ot hívni

9 Mikor érdemes felmérni a teremtő együttműködés szinjét? Ha az elmúlt évben: • Változott a vezetés: új vezetőt kapott egy-egy csapat • Változott az üzleti cél: ezzel együtt a munkavállalóktól elvárt képesség • Változott az ügyfélviselkedés – változik a dolgozók felé is a viselkedés elvárás • Változott a gazdasági környezet • Ha több faktor változik rövid időn belül az együttműködésben, és nem zárkóztatjuk fel a környezetünket a változásokhoz, az elkötelezett, tudatos, alkotó együttműködés helyett érzelmi alapú ellenállás alakulhat ki. • Ha az együttműködés az „alkotó” formából elindul a „pusztító” irányába, és beállhat egy „patt-helyzet” VízióIdentitásHitKépességViselkedésKörnyezet A kihívás: teremtő együttműködés fázisban tartani a csapatot

10 Töttős Györgyi Szakpszichológus, tréner és coach. Multinacionális, gyógyszeripari cégeknél szerzett vállalati HR tapasztalatot, közszférában dolgozott pszichológusként, majd az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője volt. Alapítása óta önkéntes tagja a Krízis Intervenciós Teamnek. Győri Ildikó Pszichológus, közgazdász, szervezetfejlesztő. Nemzetközi tanácsadói teamek tagjaként átvilágításokat végzett stratégiai döntések előkészítéséhez - regionális és magyar viszonylatokban is. A Mercer és a HayGroup tanácsadójaként vezető iparágak szervezeti-, munkaköri-, javadalmazási-, és teljesítmény - menedzsment rendszereinek kialakításában szerzett tapasztalatot. A coachingról: gyorsszerviz Kapcsolat


Letölteni ppt "Hogyan valósítható meg mindez a közszférában? Alkossunk egy olyan munkahelyi világot, amihez az emberek tartozni akarnak Lifegarden."

Hasonló előadás


Google Hirdetések