Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IBM szolgáltatási körkép

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IBM szolgáltatási körkép"— Előadás másolata:

1 IBM szolgáltatási körkép
Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft. 2013 Q1

2 szolgáltatási fajták – együttműködési területek
szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak 2013 Q1

3 IBM szolgáltások - együttműködés
installálás (IBM/végfelhasználó végzi) integrálás különböző felmérés >> optimalizáció migráció konszolidáció virtualizáció költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.) sw, hw támogatás/karbantartás üzemeltetés számítási felhő Outsourcing tevékenység 2013 Q1

4 Szerviz és hibabejelentés
v. géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit) jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn) hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám) IBM szervizmérnök megkapja a feladatot a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása garantált hibaelhárítás? 2013 Q1

5 gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás
ServicePac gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás os sw támogatás wmware támogatás Az elérhető biztonság! 2013 Q1

6 Egy IBM hardver életútja
gyártói alapgarancia alapgarancia utáni időszak ServicePac emelt szintű garanciakiterjesztés utólagos garancia 2013 Q1

7 Mit biztosít az alapgarancia?
termék neve géptípus alapgarancia x3550 7978 3 YR On-Site NBD x3650 7979 DS3500 1746 3 YR IOL NBD TS3100 3573 Storwize 7000 2076 IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát. 2013 Q1

8 Mit biztosít a ServicePac?
termék típus alapgarancia cikkszám SLA USD/3 év x3650 7979 3 YR On-Site NBD 41W9370 3 év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 - 51J9300 3 év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 51J8572 3 year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra 608 2155 USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol! 2013 Q1

9 alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése:
Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector) hibabejelentés: v 2013 Q1

10 Tanácsok partnerek számára
Csomagold össze, készíts mini megoldásokat! Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást! Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)! Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé! Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...) 2013 Q1

11 Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel,
ben: és mobilon: (08:00 – 18:00) elérhető vagyok. 2013 Q1


Letölteni ppt "IBM szolgáltatási körkép"

Hasonló előadás


Google Hirdetések