Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A fejlesztő célú szaktanácsadás
2
„Új típusú szaktanácsadás”
Támogató / megerősítő Fejlesztő Rugalmas Személyre szabott / egyéni
3
Célja Szakmai előmenetel (életpályamodell) szakmai támogatása / segítése Kompetenciaterületek megismerésében Pedagógus szintleírások megismerésében Portfólió készítésében Minősítésre való felkészülésben Képzési szükségletek diagnosztizálásában
4
A pedagógus segítése folyamatba épített tevékenység által
Alapelv A pedagógus segítése folyamatba épített tevékenység által Folyamatosság Személyre szabott Egyenrangúság Szaktanácsadó támogató Tanfelügyelő ellenőrző Szakértő minősítő
5
Szaktanácsadói látogatás folyamata
Előkészítés Látogatás Fejlesztési terv készítése Utómunkálatok (látogatási napló - reflexiók - szaktanácsadói összegzés - minőségbiztosítás)
6
Előkészítés Bejelentkezés / kapcsolatfelvétel Intézményvezetéssel
Pedagógussal Felkészülés Dokumentumok átadása, elemzése (óraterv, kompetenciaterületek és indikátoraik megismerése
7
Látogatás Találkozás a vezetővel interjú
Óralátogatás: 1.Látogatás előtti team munka 2.Óralátogatás 3.Megbeszélés PSZFT tervének elkészítése Zárás / Vezető Pedagógus Szaktanácsadó / PSZFT: Pedagógus szakmai fejlesztési terve
8
PSZFT Kiindulópont: a pedagógus jelenlegi helyzete
Célok megfogalmazása a pedagógus-kompetenciák mentén (aktuális, reális, megvalósítható) Kompetenciaterület - célok – feladatok – sikerkritériumok – eredmény – határidő Pedagógus fogalmazza meg Az intézményi igényekkel összhangban kell lennie
9
Utómunkálatok Végleges PSZFT elkészítése Reflexiók
Látogatási napló / szaktanácsadói összegzés Elégedettségmérés Visszatérő látogatás ütemezése
10
Köszönöm a figyelmet!
11
Benkőné Gulyás Edit Szakterület: Művészetek /ének-zene/ Pedagógiai mérés-értékelés 8749 Zalakaros Liget utca / /
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.