Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErnő Balog Megváltozta több, mint 10 éve
1
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
2
STRESSZKEZELÉS
3
Személyiségfejlesztés
4
Mit lát a képen?
6
Attitűd
7
A pozitív gondolkodás alappillérei Cselekedjünk, járjunk, beszéljünk és gondolkodjunk úgy, mint az a személy, akivé válni szeretnénk! Sikeres, pozitív gondolatok járjanak a fejünkben! Árasszuk magunkból az önbizalmat és a határozottságot! Bárkivel találkozunk, éreztessük vele, hogy szükség van rá, hogy fontos nekünk és értékes ember! Mindenkiben a legjobbat keressük! Akkor beszéljünk az egészségi állapotunkról, ha az jó! Óvakodjunk a kisstílűségtől!
8
Hogyan váljunk pozitívvá Minden héten válasszunk egy pozitív idézetet! Válasszunk valakit ismerőseink köréből, akivel kapcsolatban rendszerint negatív gondolataink vannak és keressünk benne pozitív tulajdonságokat! Minden héten legyen tíz pontos napunk! Jelöljük ki a hét egy napját „pozitív gondolkodás napjának”! Legalább egyszer egy héten keressünk alkalmat arra, hogy másokon segíthessünk!
9
A leglényegesebb különbség Murphy szerint Maxwell szerint Semmi sem olyan könnyű, mint amilyennek látszik: minden sokkal tovább tart, mint várnád; és ha valami elromolhat, az el is romlik, méghozzá a lehető legrosszabb pillanatban.” Semmi sem olyan nehéz, mint amilyennek látszik: minden sokkal kifizetődőbb, mint várnád; és ha bármi jó történhet, az meg is fog történni, méghozzá a legjobb pillanatban.”
10
A hozzáállás törvényei
11
Hozzáállás az üzlethez
12
Hozzáállás a problémához
13
Hozzáállás a fejlődéshez A tudás az igazi hatalom, nem a pozíció! Szakmai fejlődésünk nem a munkaadónk kötelessége, hanem saját magunk elemi érdeke! Minden sikernek meg kell fizetni az árát!
14
Célok Merészebb célok Személyiség fejlesztés Tárgyi tudás Igény növekedés lelkesedéstudásvágy A siker ciklusa
15
Stresszhelyzetek
16
A sok stressz szükségtelen 40% soha nem következik be 30% már megváltoztathatatlan 12% lényegtelen kritika 10% az egészséggel kapcsolatos 40% soha nem következik be 30% már megváltoztathatatlan 12% lényegtelen kritika 10% az egészséggel kapcsolatos
17
A stressz leküzdése Ne meneküljünk a kockázatok elől! Ne versenyezzünk állandóan! Higgyünk! (Ha tudjuk miért, megtesszük bárhogyan…) Ne a részletekkel törődjünk, vizsgáljuk az összefüggéseket! Kérdezzük meg önmagunktól: „Mi lehet a legrosszabb, ami velem történhet…?”
18
Nincs ellenőrzés Teljes ellenőrzés Az események ellenőrzési folyamata
19
Kondicionálás Vannak események, melyek irányítására nincs lehetőségünk, de mi azt hisszük, hogy van. Ezzel szemben vannak események, amelyeket képesek lennénk irányítani, mi azonban azt hisszük, erre nincs lehetőségünk.
20
Produktivitási ciklus
21
Célkitűzések Mindenkinek vannak célkitűzései, de csak kevesen írják le azokat! A le nem írt célok a kifogások és a feledés hamvába hullanak! Mindenkinek vannak célkitűzései, de csak kevesen írják le azokat! A le nem írt célok a kifogások és a feledés hamvába hullanak!
22
Az okos cél
23
Napi tervezés FFeladatlista HHosszú és középtávú célokkal való összevetés KKonkretizálás IIdőlista PPrioritások „„mi van akkor, ha…” effektus TTervezési időszak
24
Elkötelezettség AAhogy munkánk iránt érzünk határozza meg, hogy hogyan érzünk önmagunkról. AAhogy önmagunkról vélekedünk, határozza meg, hogy hogyan fogunk dolgozni. HHogy milyen hatékonyan dolgozunk határozza meg, hogy mennyit fogunk keresni!
25
Az aranyigazság Ha a profizmust tűzzük ki célul magunk elé, egyetlen dolgot véssünk jól az eszünkbe:
26
A személyes front
27
A 80:20-as szabály
28
A csodálatos paradoxon Nagyobb örömöt és élvezetet lelek munkámban és sikeresebb leszek anyagilag, ha felhagyok azzal, hogy megkapjam, amit én akarok… és segíteni kezdek másokat, hogy megkapják, amit ők akarnak! megkapják, amit ők akarnak! Nagyobb örömöt és élvezetet lelek munkámban és sikeresebb leszek anyagilag, ha felhagyok azzal, hogy megkapjam, amit én akarok… és segíteni kezdek másokat, hogy megkapják, amit ők akarnak!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.