„Csináljunk egy gépet, ami helyettünk gondolkodik” Bill Gates.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagy Istenem, ha nézem a világot, Mit alkotott te szent „Legyen” szavad; Ha látom én sok milljó alkotásod, Kiket vezetsz és táplálsz egymagad.
Advertisements

Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
A bibliai lecke előkészítése és tanítása (3.)
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Számítógépes ergonómia
Korunk paradoxona Automatikus prezentáció Bill Miller - Wind Spirit.
Audrey Hepburn tanácsai a szépséghez
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Közösségek és célcsoportok konstruálása dr. Szöllősi Gábor, szociálpolitikus, PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék.
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Az állásinterjú legfontosabb „aranyszabályai”
A bibliai lecke előkészítése és tanítása (1-2.)
Az „ösztönlény” nevelése és lelkigondozása
1 Miért van az, hogy egyes üzenetek képesek útra kelni, míg mások nem?
Az Én Belső Szín-Házam Inkluzív pedagógia, drámapedagógia és színházi tevékenység fogyatékkal élő célcsoportokkal Budapest, 2012.május 14. MESÉT MÁSKÉNT.
Novellaelemzési szempontok
Kutya nélkül élni lehet,de nem érdemes.
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Kommunikáció.
"Keresd az életben mindig a szépet
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
Családi vállalkozások - prezentáció
A pedagógus külső kapcsolatokat kialakító és fenntartó kommunikációja Készítette: Veress Boglárka.
„Az igazság Lelke elvezet titeket a teljes igazságra.” (Jn 16,13).
Áldott,Békés Ünnepeket Kívánok!
HÁZASSÁGI KONFLIKTUSOK ÉS KEZELÉSÜK Bodor Enikő, szociális munkás Bölön, 2007 december 2.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Bibliatábor nyár Püspökladány.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Néha nem találod a helyedet?
Vicces, hogy milyen könnyű levegőnek nézni Istent, és csodálkozni, hogy a világ pokollá válik.
Asszertivitás E. Tóbiás Sára 2009.
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
Zene nem szól már és minden távol jár, jöhetek Hozzád
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Michal Snunit A lélekmadár
Nagy Istenem, ha nézem a világot,
Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
Magyar Nyomda és Papíripari Szakmai Szövetség Ne csak beszéljünk, kommunikáljunk! „Kérdezze meg nyomdászát, dtp-sét!” december 9. Budapest.
Prezentáció készítése Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Bevezetés az Openoffice Impress használatába.
Uram, Tehozzád futok, élő vízre szomjazom, közelséged, ó, mily jó énnekem. Kérlek, ne menj el tőlem, légy mindig segítségem,  Úgy kívánlak Téged, Istenem!
Minden, mi él, csak Téged hirdet, minden dicsér, mert mind a műved, azzal, hogy él, ezt zengi Néked: ”Dicsérlek én, dicsérlek Téged!”
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
Avagy mire is emlékezem…
Nyolc fontos tudnivaló azoknak, akik először mennek operába PéPéeS
Néhány jótanács prezentációk készítéséhez
Leonardo a Szabadság Teológiájának egyik megújítója.
Eladás az ÚJ személyiségtípusokra szabva
 szociális (latin) – társadalmi, társaságra vonatkozó  patológiai (görög) – beteges, nem normális Szociálpatológiai – összefoglaló fogalom a beteges,
1. ELBESZÉLÉS Összeállította: Nikli Károly
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
Dicsér az ég, nap, hold és csillagok,
Kommunikáció szerepe a kapcsolattartásban
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Csitáry-Hock Tamás*************Szeretettel Aliz
Mágikus jelenségek világába lépsz pillanatokon belül tanúja leszel...
A Legjobb Barát Hozzáállás
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
Uram, Tehozzád futok, élő vízre szomjazom, közelséged, ó, mily jó énnekem. Kérlek, ne menj el tőlem, légy mindig segítségem, Úgy kívánlak Téged, Istenem!
AZ ÉRVELÉS ALAPJAI. Hülyékkel vagyok körülvéve! Próbálok érdekes lenni…
A kommunikáció tényezői és funkciói
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
Mikszáth Kálmán novellái
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

„Csináljunk egy gépet, ami helyettünk gondolkodik” Bill Gates

Amitől a halálnál is jobban félünk…

Légy világos Légy felkészült Légy egyszerű Légy élettel teli Légy természetes

1. Ki? És kinek?

2. Mit?

3. Hogyan?

4. Mikor?

5. Hol?

6. Miért?

Mind eladunk valamit

1.Hass az érzelmekre 2. Légy újszerű 3. Wow pillanat: légy emlékezetes, megjegyezhető

Ne légy komor…

Állkapocstörő pillanat…

Mondjam vagy olvassam?

Gesztikulálj nyugodtan.

Történetet mesélj

A márkáknak is története van

A történet akkor a legjobb, ha valóban a mi történetünk.

Agyonkommunikált világ…

Üzenethez válassz történetet.

Célvezérelt kommunikáció

Milyen a jó történet? 1.érdekli a közönséget 2.van eleje, közepe, vége 3.vannak benne érdekfeszítő szereplők 4.emelkedő feszültség 5.és konfliktus, mely valamilyen megoldáshoz vezet

Mi a hír?

Hírérték 1.Nyitottság 2.Közelség 3.Érzelmi azonosulás 4.Főszereplő 5.Feldolgozhatóság

Tanulj meg történetet mesélni

Hogyan mesélj történetet?

Nevetés mindenek felett…

Ne ess túlzásba… Bergson: Csak az vicces, ami emberi

Relevancia: arról beszéljek, amiben releváns vagyok, valljam be, amiben nem.

A jó prezentáció ön-azonos és figyelembe veszi a célcsoportot. Viselkedésemmel, szavaimmal, hangommal, ruhámmal, frizurámmal kommunikálok. Végső soron a saját történetemet mesélem el.