Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
Az iskolai dokumentumok
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Matematika kompetenciaterület
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Informatika tanítása ea.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
NAT 2007 kompetenciák.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A kerettantervek fejlesztése
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Harmadik matematikakönyvem
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Gazdasági és pénzügyi ismeretek a köznevelés rendszerében
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Informatika tanítása ea.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Tiéd a pálya” avagy amit a pályaorinentációról, pályaválasztásról.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
„Kincsem a szókincsem” játékos szókincsfejlesztés
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Nem szakrendszerű oktatás augusztus 25.. A nem szakrendszerű oktatás célja, feladata Alapvető készségek és képességek tanuláshoz szükséges kulcskompetenciák.
PARADIGMAVÁLTÁS A KÖZOKTATÁSBAN ÁDÁM PÉTER NEMZETI PEDAGÓGUS KAR SZEPTEMBER 21.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Nemzeti Köznevelési Portál
magyar nyelv és irodalom
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja A matematika és természettudományos tárgyak oktatására létrehozott, az oktatás hatékonyságát javító, az órák játékosságát és élményszerűségét növelő digitális tananyagegységek létrehozatala Lehetőséget biztosít arra, hogy a szereplő feladatokat más adatokkal, esetleg újabb és újabb értékekkel is meg lehessen oldani Érzékenyítés, játékos tanulás, egyéni haladási tempó Élményszerű tanulás

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja Javasolt feldolgozási idő nincsen, a tananyagok önálló haladási tempóban, illetve tanóra keretében egyaránt használhatók, a pedagógus megítélése szerint.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei Nem a teljes, elsajátítandó tananyagtartalom került feldolgozásra, viszont a szerepeltetett, digitális tananyagok a Nemzeti alaptanterv elvárásainak megfelelnek. Egyes témákhoz kapcsolódóan találunk interaktív, játékos, de szakmailag lényeges pontokra rávilágító feladatokat.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: Hatékony, önálló tanulás kompetenciája Természettudományos kompetencia Digitális kompetencia Matematikai kompetencia Műveltségi terület: Matematika Ember és természet Földünk és környezetünk Tantárgy: Matematika Természettudományok (környezetismeret, biológia, fizika, kémia)

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása A digitális taneszköz használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan is használható, egyéni haladási ütemben. A beépített segédletek egyaránt megkönnyítik a diákok, pedagógusok és a szülők munkáját is. A feladatok leírása a korosztálynak megfelelő nyelvezetű, a megoldások elérhetők, így könnyen ellenőrizhetjük saját megoldásainkat is.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása I. Matematikából első osztálytól az érettségiig találunk tananyagokat, évfolyamonkénti bontásban A természettudomány kategória magába foglalja a klasszikus tantárgyak tekintetében a fizika, kémia, biológia, környezetismeret egyes anyagrészeit. Itt 3 korosztály szerint csoportosítva találhatók a tananyagok: 1-4. (alsó tagozatosok); 5-8. (felső tagozatosok); valamint évfolyamosok (középiskolások) számára Matematikából évfolyamonkénti bontásban összesen 359; a természettudomány területéről korosztályos bontásban összesen 127 interaktív tananyag érhető el

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása II. A portál tartalma 4 szerepkörön keresztül érhető el: diák, tanár, szülő, intézmény. Minden tartalom ingyenesen és regisztráció nélkül elérhető. A felület elsősorban gyakorlásra alkalmas, eredményeket nem tárol. Geomatech Tanulmányi Verseny, továbbképzés (Naptár) partneriskolai hálózat (tanarikozosseg.hu)

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás Keresés Szerepkörök Feladatok

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Videotanár és Tanulizátor Nagy Regina eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja A Videotanar.hu kezdeményezés célja, hogy a magyar Nemzeti Alaptanterv általános iskolai felső tagozatos tananyagának egészét digitalizálja oktatóvideók formájában. A videók elkészítésébe önkéntesen jelentkező tanárokat von be, és ezzel közösségi tudássá teszi a legkiválóbb pedagógusok ismereteit, módszereit. A Tanulizátor célja, hogy bárhol, bármilyen eszközön ingyen lehessen tanulni, ha van internetkapcsolat. A Tanulizátoron a Videotanar.hu videói jelennek meg, feladatsorral kiegészülve. A kínálat folyamatosan bővül.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja A digitális taneszköz használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan használható, egyéni haladási ütemben.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei A Videotanar.hu és a Tanulizátor olyan tanulástámogató digitális portál, mely a Nat-ban szereplő nevelési célok, és az azok elérését szolgáló tevékenységek, tananyagtartalmak köré szerveződik, 12 tantárgyhoz kapcsolódva:

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: Anyanyelvi kommunikáció Matematikai kompetencia Természettudományos és technikai kompetencia Digitális kompetencia Szociális és állampolgári kompetencia Hatékony, önálló tanulás kompetencia Esztétikai-művészeti tudatosság és kifejezkészség Műveltségi terület: Magyar nyelv és irodalom Matematika Ember és társadalom Ember és természet Földünk – környezetünk Művészetek Informatika

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása A Videotanar.hu nem helyettesíti az iskolát, az iskolába járást, nem akar az iskolai oktatás helyére lépni. Sokkal inkább saját tudástárával akar segíteni mindenkit abban, hogy bővítse, megerősítse saját tudását Ötleteket tartalmazó kiadvány elérhető mindkét portálról

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása I. A Videotanar.hu kezdeményezés célja, hogy a magyar Nemzeti Alaptanterv általános iskolai felső tagozatos tananyagának egészét digitalizálja oktatóvideók formájában. Tartalmát tekintve az oldalakon a felső tagozatos általános iskolások, 5-8.osztályosok számára készült oktatóvideókat és teszteket találunk, 12 tantárgy egyes anyagrészeihez. A Tanulizátoron a Videotanar.hu videói jelennek meg, feladatsorral kiegészülve.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása II. A Videotanar.hu-n a tantárgyakra kattintva egy tematikus rend alapján készült lista válik láthatóvá, a lista egyes elemei pedig linkként szolgálnak a jelölt tananyag (videó) eléréséhez. A linkre kattintva a Youtube oldala nyílik meg a kiválasztott videóval. A tananyagokhoz egy tesztsor is tartozik, amely változatos típusú kérdéseket tartalmaz. kulcsszó, tantárgy ill. évfolyam szerinti keresési lehetőség

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás és

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Zanza.tv digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja A zanza.tv célja, hogy az egyes témákról rövid, lényegre törő összefoglalót és áttekintést adjon, alapvetően a évfolyamokban tanulók számára. A zanza.tv egy olyan oktatóvideókat tartalmazó portál, amely segíti, hogy a diákok egyedül vagy társakkal együtt eredményesebben tanulhassanak. Hozzáférés biztosítása több száz, az iskolai felkészüléshez szükséges oktatóvideóhoz.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja A digitális taneszköz használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan használható, egyéni haladási ütemben. Csoportos tanulás, un. Padtárs funkció használata

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei A zanza.tv olyan tanulástámogató digitális portál, mely a Nat-ban szereplő nevelési célok, és az azok elérését szolgáló tevékenységek, tananyag tartalmak köré szerveződik.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: anyanyelvi kommunikáció matematikai kompetencia digitális kompetencia szociális és állampolgári kompetencia kezdeményezőképesség és vállalkozói kompetencia hatékony, önálló tanulás kompetencia Műveltségi terület: Testnevelés és sport Magyar nyelv és irodalom Matematika Ember és társadalom Tantárgy: Irodalom, Magyar nyelv, Történelem, Matematika, Testnevelés és sport, Filozófia, Társadalomismeret, Etika

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása Egyéni tanulás támogatása, egyéni haladási ütem 2 általános felhasználói útmutató, külön a pedagógusoknak és a diákoknak, valamint műveltségterületenként készült módszertani segédlet pedagógusoknak és tanulási segédlet a diákoknak Tesztek kitöltése és nyomonkövethetősége Padtárs funkció

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása I. Nyolc tantárgy 73 témaköréhez kapcsolódóan tartalmaz 550 db videót, mindegyikhez tesztet és feladatlapot. Tanulástervező rendszer 5-8 perces oktatóvideó, 10 kérdésből álló interaktív teszt, kinyomtatható vagy letölthető, hosszabb munkát, több kifejtést igénylő feladatlap, megoldólapokkal együtt

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása II. Útmutatók Interaktív tesztek Változó színkódok segítségével nyomon tudják követni eddigi tevékenységeik eredményét Jelvények rendszere

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás Böngészés a tananyagok között Keresés Fogalomtár

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kérdések-válaszok Köszönjük észrevételeit, kérdéseit! Nagy Regina eTanulás szakértő