DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Mitől jó a céges weboldal?
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Az online marketing legújabb generációja
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

 Közösségi média szereplők áttekintése  A Facebook számokban  Ingyenes vagy fizetős megjelenés  Hirdetési eszközök és a marketing tölcsér  Márkaismertség növelése  Értékesítés ösztönzés Tartalom DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Közösségi média szereplők DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. 4,9M2,25M1,3M680K560K550K 370K MindenkiInkább fiatalok Gmail használók (kevesen aktívak) nők Divat és kiegészítők kategória 25< fiatalok fényképeznek Trendszetter 2%-uk aktív tartalomelőállí tó Gazdasági elit Versenyszféra, közép- felsővezetők, ambíciózus fiatalok *Forrás:

Közösségi média szereplők DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. 350K275K240K187K160K155K 24< fiatalok (Mikroblog Nagyon rövid tartalmakkal) 40< Ismerkedők (Mobil alk.) Facebookon túli kommunikáció (mobi alk.) <25 Facebookon túli kommunikáció (mobi alk.) Hosszabb, komolyabb tartalommal Iserkedők *Forrás:

4.9M havi elérés 3,3M Havi elérés 3,5M napi elérés 2,3M napi elérés >45 perc eltöltött idő /nap -a a felhasználóknak minden nap belép 72% DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. A Facebook számokban *Forrás: facebook.com

Facebook: demográfiai és geográfiai adatok DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Adott időszakra vonatkozó óránkénti átlagos adatok. Magyarország, december 9-15., korcsoport: Mindenki. Forrás: Nielsen Közönségmérés, Facebook.com Facebook és TV elérés Mo-on teljes korcsoport Összes TV csatorna együttes elérése DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Összes TV csatorna együttes elérése Adott időszakra vonatkozó óránkénti átlagos adatok. Magyarország, december 9-15., korcsoport: Forrás: Nielsen Közönségmérés, Facebook.com Facebook és TV elérés korcsoportban Mo-on DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Ingyenes vagy fizetős megjelenés? Márkák csökenő organikus elérése Rajongók fizetett elérésével generált Szerzett (earned) média - szájmarketing Márkák jobban fogják szelektálni a tartalmaikat Felosztás: aktuális, történetmesélés, kampány 55% magasabb márkavisszaidézés 27%-kal magasabb vásárlási hajlandóság 55% magasabb márkavisszaidézés 27%-kal magasabb vásárlási hajlandóság Szegmentáció, one to few kommunikáció Social CRM, Social API, Custom Audiences Forrás: Ogilvy Facebook Zero Whitepaper Okok: Newsfeed (vs SEO), for profitság Várható-e más a többi közösségi médiumtól a jövőben? Okok: Newsfeed (vs SEO), for profitság Várható-e más a többi közösségi médiumtól a jövőben? DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Hirdetési eszközök és a Marketing tölcsér DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Szokott találkozni reklámmal a Facebookon? 44% 78% Bázis: a Facebookot legalább hetente használó felnőtt magyar internetezők (n= 800 fő) 78% Hirdetések nem különülnek el az organikus tartalomtól 87% Mivel elkülönülnek a Newsfeedtől 44% A kilépők találkoztak már hirdetéssel DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Márkaismertség növelése DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Célzási lehetőségek DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Okostelefon használók iOS használók early adopters 130K ember kisvállalkozók 780K ember 200K ember Friss házasok, kisgyerekesek Példák a célzási lehetőségekre 18+ nők bevásárlók, akcióvadászok éves budapestiek 960K ember 18+ férfi autótulajdonosok 200K ember 2,2M/380K/56K ember DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Ismerjük meg célközönségünk szokásait (Audience Insights) DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Márkaépítés: Videó / Kép Page Post *Forrás: CTR: 1-1,5% CTR: 0,2-0,5% Desktop Newsfeed Mobile Newsfeed Jobb oldali sáv CTR: 1,5-2%

Logout Experience Elérés: UV/nap Targetálás: Életkor szerint DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Márkaépítés: Nagy elérésű prémium megjeleésekkel Desktop Reach block Mobile Reach block Kilépő oldal Elérés: UV/nap Targetálás: Életkor, nem szerint Elérés: UV/nap Targetálás: Életkor, nem szerint

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Online Videó térnyerése

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Videó nézettségi adatok DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Értékesítés ösztönzése DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

A hatékonyság vizsgálható kreatívok, formrátumok, idő és frekvencia szempontból is Platform-függetlenül követhető a felhasználó a vásárlási folyamat során (FB ID vs. Cookie) DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Célzás Facebook adatok alapján VevőszerzésRemarketing Célzás külső adatbázis alapján Célzás külső aktivitások alapján Célzás: belső és külső adatok használata DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Újracélzás – Retargeting a Facebookon DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Konverzió fókuszú kampányok eszköze Bármilyen off-site konverziós cél (értékesítés, hírlevél feliratkozás, stb.) esetén Találd meg website-od látogatóit, a Facebook óriási elérésének segítségével (napi 3,5 millió fő) RHS-on és news feedben

Custom audience: miben más? Érd el saját meglévő adatbázisod közönségét Pontosíts tovább a célzáson a Facebook opcióival Érd el CRM adatbázisodat különböző platformokon, különböző eszközökkel Érd el a célközönséged saját adatbázisodon kívüli részét ÚJ!!! Érj el hasonló személyeket: Lookalike audiences DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Saját ügyfelek elérése Pontosíts tovább a célzáson a Facebook célzási opcióival Eddigi ügyfelek kizárása Weboldal látogatóinak elérése Facebookon (website custom audience) Hasonló közönség: Lookalike

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Értékesítés ösztömzés: Link Page Post Ad *Forrás: CTR: 1-1,5% CTR: 0,2-0,5% Desktop NewsfeedMobile Newsfeed Jobb oldali sáv CTR: 1,5-2% CTR: 1-1,5%

Facebook targetálási funkciók Saját CRM adatbázisra targetálás Facebook elhagyása nélküli app install Testreszabható hirdetés Videó, vagy kép kreatív Alkalmazás használatra ösztönző App engagement ad Mobile App Install Ad – mobil applikáció disztribúcióhoz DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Esettanulmány: Történetmesélés és értékesítésösztönzés szinergiája DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Esettanulmány: Történetmesélés és értékesítésösztönzés szinergiája Ügyfél: Rafinery29 (Fashion, Style website) Ügynökség: Adaptly (New York) Időszak: 12 nap (2014 májusában) Célzás: -Ügyfél adatbázisának legaktívabb 5%-ból custom audience képzése (match rate 69%) -Core audiencből 2mio fős lookalike audience-t képeztek -Ezt a közönséget véletlenszerűen 3 különböző 600K-s csoportra különítették el -Mindenhol ugyanazt a bidding stratégiát használták

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. 3 csoport – 3 különböző típusú marketing üzenet

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Kampány célok és erdmény Cél1: Hányan látogattak a weboldalra miután látták a hirdetést (View through) Cél2: Hányan iratkoztak fel a hírlevélre

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése. Kampány erdmény - következtetés Sequenciális üzenetekkel -a látogatók száma 86%-kal -A konverziók száma 56%-kal nőtt -Elemezd a márkád ismertségét, preferáltságát és ezek fügvényében döntsd el a hangúlyokat -Pontosan célozz (használj saját adatokat) -Megfelelő kreatívokat használj az egyes lépcsőkhöz

Milyennek ismertük, és merre tart a Facebook? DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Nem szeretne lenni a Facebook... (csak) Social media csak display hirdetések Csupán like és kattintással mérhető Annál inkább szeretne lenni: Teljesítmény marketing Márkaépítés Megtérülés DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Gyakorlati tanácsok I. Több energiát fordítani a kreatívokra, és tesztelni – flexibilis, fizetett büdzsével Szegmentálással elkülöníteni a véleményvezéreket, márkanagyköveteket, hiteles rajongókat Szegmentálással elkülöníteni a véleményvezéreket, márkanagyköveteket, hiteles rajongókat Márka szempontból relevánsabb történetek, kevesebb off topic, unalmas tartalom Forrás: Ogilvy Facebook Zero Whitepaper DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Gyakorlati tanácsok II. Ott legyünk jelen ahol a MI közönségünk is van Ne kizárólag egy platformon hirdessünk Ne kizárólag egy platformon hirdessünk Forrás: Ogilvy Facebook Zero Whitepaper Építsünk platform független CRM adatbázisokat, és használjunk konverziós pixeleket DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.