Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Advertisements

Az iskolai dokumentumok
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Palló Információs rendszer Internetes rendszer: Indulás: január Fejlesztők: Budapesti Művelődési Központ Támogató:
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
„Ezt egy életen át kell játszani”
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
Angol nyelvi kompetencia
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
TÁMOP /A
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Informatika tanítása ea.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
A kerettantervek fejlesztése
A Palló információs rendszer bemutatása
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Számítógéppel támogatott pályaorientáció. Számítógéppel támogatott orientáció szerepe a munka- pályatanácsadásban Előnyei: Előnyei: A kutatások nagy része.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Informatika tanítása ea.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Tiéd a pálya” avagy amit a pályaorinentációról, pályaválasztásról.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
„Kincsem a szókincsem” játékos szókincsfejlesztés
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Nemzeti Köznevelési Portál
Szent László Középiskola Szekszárd
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja Munkavédelem nyelv független oktatása különböző kultúrákban élő, eltérő gyakorlati igényekkel rendelkező embereknek A filmek szereplői kulturálisan „semlegesek”, így helyzetükbe nyelvtől, származási országtól, kultúrától függetlenül bárki képes beleélni magát. Érzékenyítés, játékos tanulás, élményszerű tanulás

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja Javasolt feldolgozási idő nincsen, a tananyagok önálló haladási tempóban, illetve tanóra keretében egyaránt használhatók, a pedagógus megítélése szerint Közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan is használható A tananyag különálló tanórákban, vagy egy átfogóbb projekt részeként is oktatható

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei A Napo filmek egy fontos, tantárgyaktól alapvetően független témát dolgoznak fel, ugyanakkor kiemelt kompetenciaterületeket, témaköröket érint A pedagógus megítélése szerint több tantárgy egyes témakörihez is kapcsolhatja a Napo- filmek, vagy azok kisebb egységeinek feldolgozását. A segédletek támogatást és iránymutatást biztosítanak arra vonatkozóan, hogyan építhetik be a munkavédelem témaköreit meglévő tantervükbe

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: anyanyelvi kommunikáció digitális kompetencia természettudományos és technikai kompetencia kezdeményezőképesség és vállalkozói kompetencia hatékony, önálló tanulás kompetencia Műveltségi terület: Magyar nyelv és irodalom Ember és természet Földünk és környezetünk Tantárgy: Nyelvtan Olvasás- írás Környezetismeret Vizuális kultúra Osztályfőnöki óra

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása Javasolt feldolgozási idő nincsen, önálló haladási tempóban, illetve tanóra keretében egyaránt használhatók, a pedagógus/felhasználó megítélése szerint a perces filmek, vagy akár azok a kisebb egységekre (1-2 perc) szedett verziói. A digitális taneszköz használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan is használható, de emellett rendelkezésre állnak pedagógiai segédletek, teljes tanóravázlatok is, az egyes témák tanórai feldolgozásának segítésére.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása 18 db perces film, melyek akár kisebb, néhány perces egységekben is feldolgozhatók Az összes Napo-film hosszabb verziója és a belőlük készített 1-2 perces verziók is letölthetők többféle formátumban Tartalmi ismertető A Napo tanári eszköztárában két korcsoportnak (7 – 9 évesek, ill. 9 – 11 évesek) pár témakörben leckék

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Adaptációs javaslat javasolt mindegyik Napo-filmet felhasználni és hozzájuk további módszertani segédleteket fejleszteni (Napo oldal) Módszertani segédletek készítése több korcsoport számára, szakma-specifikus útmutatók Óravázlat minták

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás Filmek Segédletek

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Careers NewZeeland digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja A Careers New Zealand szervezetét az 1989-es oktatási törvény keretében hozták létre Stratégiai céljuk egy kiváló előmeneteli rendszer létrehozása, mely hatékonyan kapcsolódik az oktatáshoz, képzéshez és a foglalkoztatáshoz. az iskoláknak és egyéb intézményeknek abban segítenek, hogy fejleszteni tudják saját karrier- tanácsadással, annak oktatásával kapcsolatos programjaikat, illetve azok elemzését A kapcsolódó programot a középiskolákban 2011-ben vezették be Implementációs tevékenység (pl évfolyam)

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja Javasolt feldolgozási idő nincsen, önállóan, illetve tanóra keretében egyaránt használható, a pedagógus/felhasználó megítélése szerint Segít saját magunk megismerésében, érdeklődési körünk felderítésében, annak érdekében, hogy ezekhez képest olyan szakmát tudjunk választani, amely hozzánk a legközelebb állhat

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei „olyan feltételeket, tevékenységeket kell biztosítania, amelyek révén a diákok kipróbálhatják képességeiket, elmélyülhetnek az érdeklődésüknek megfelelő területeken, megtalálhatják hivatásukat, kiválaszthatják a nekik megfelelő foglalkozást és pályát, valamint képessé válnak arra, hogy ehhez megtegyék a szükséges erőfeszítéseket”

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: anyanyelvi kommunikáció digitális kompetencia kezdeményezőképesség és vállalkozói kompetencia hatékony, önálló tanulás kompetencia Műveltségi terület: Magyar nyelv és irodalom Életvitel és gyakorlat A pedagógus megítélése szerint több tantárgyhoz is kapcsolhatja.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása A portál tartalma alapvetően regisztráció nélkül is elérhető. Regisztráció után személyre szabhatjuk karrier portfóliónkat Használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan használható, egyéni haladási ütemben

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása I. Interaktív alkalmazások, melyek az alábbi területeken nyújtanak segítséget: Karrierválasztó/ellenőrző alkalmazás Karrier ötletek – Skill matcher – készségek, képességek alapján segít a megfelelő karrier kiválasztásában. – Subject matcher – tantárgyak alapján segít a karrier kiválasztásában. – Compare study options – Végzettség, képesítés alapján mutatja meg az alkalmazás, hogy az adott területen milyen foglalkoztatási, kereseti lehetőségek vannak éppen. – Regional job matcher – regionális szinten lehet a képességeinkhez, végzettségünkhöz kapcsolódóan foglalkozásokat keresni. – Compare jobs – az általunk kiválasztott két foglalkozást lehet összehasonlítani. Különbözőségeket, hasonlóságokat gyűjt ki nekünk az alkalmazás. Cselekedj! – CV Builder – önéletrajz szerkesztő alkalmazás – Know your CV – interaktív modulokon keresztül tudhatjuk meg, milyen is a jó önéletrajz. Oktatás és képzés Kulcsszavas kereséssel (pl. egy foglalkozás beírásával) képzések, tanfolyamok közt keresgélhetünk. Új-zélandi régiók szerint is kereshetünk kurzusokat. Ösztöndíjakat, egyéb díjakat, támogatásokat is keresgélhetünk, melyek a képzésünket, tovább/átképzésünket támogathatják. Ha általános, középiskolások keresnek továbbtanulási lehetőségeket, abban is segítséget nyújt a portál, pl. tantárgyak, szakosodás megfelelő kiválasztásával. Munkával párhuzamos képzési lehetőségek. Állás adatbázis Az aktuális munkaerőpiacot lehet feltérképezni, foglalkozásokat, állásokat keresni. Hogyan szerezhetek meg egy munkát? Hol, hogyan érdemes munkát keresni, hogyan jelentkezzünk, milyen papírokat kell benyújtani egy pályázatban, hogyan zajlik egy állásinterjú – ezekre a kérdésekre kaphatunk választ. Karrier tervezése Három lépésen keresztül kerülhetünk közelebb ahhoz, mit is szeretnénk csinálni, melyik az a foglalkozás, szakma, mely megfelelő lenne számunkra. Ebben az interaktív anyagok, alkalmazások, leírások segítenek.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása II. részletes leírások grafikai elemekkel kiegészítve, videók módszertani ajánlások, letölthető feladatlapok Facebbok profil, Twiter, Youtube csatorna és blog működtetése , telefon

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Adaptációs javaslat Földrajzi környezet, angol nyelv Interaktív alkalmazások: Ismerd meg magad!, Cselekedj!, Karrier ötletek (részei) Folyamatos szakmai háttér biztosítása (?) Pedagógiai útmutató és óratervek IT fejlesztés, fordítás, adaptáció

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kérdések-válaszok Köszönjük észrevételeit, kérdéseit! Nagy Regina eTanulás szakértő