SZAKMAI GYAKORLAT BERLIN 2015.JÚLIUS 1-AUGUSZTUS 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzésbe lépés lehetősége Magyarországon
Advertisements

–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
Nyertes uniós pályázatunk „Vendéglátás-hagyományok és új trendek az EU-ban” Pályázati program ideje: Kedvezményezettek száma: 52.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Tabletták helyett egészségnyereség Együttműködésre épülő új modellek „Egészségközpontú egészségügy” Szakmai konferencia Jakab Zoltán.
Az egészségügyi szolgáltatók kártérítési felelőssége
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
Az idegen nyelvekről a NAT-BAN
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
Dr. Harangozó Judit Orvos-koordinátor Ébredések Alapítvány
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
„Mértéket tartani és a célt nem téveszteni szem elöl!”
A munka világával kapcsolatos tudás
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A kurzus szerepe és célja A minőségbiztosítás általános alapelveire történő folyamatos hivatkozással áttekinti a szoftverminőség.
NAT 2007 kompetenciák.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
„Ne maradjunk meztelenek.” Egészségügyi szakmai felelősségbiztosítás és magán egészségügyi ellátás dr. Hanti Péter.
Közösségi ellátók mint facilitátorok
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Hiány-szakképesítések ösztöndíjrendszere
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Kompetenciák.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
New View Beszámoló a tanárokkal történt interjúról.
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A mentés története, a sürgősségi ellátás felépítése, veszélyhelyzetek felismerése Előadó: Botlik Tibor A mentés története, a sürgősségi ellátás felépítése,
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
Nagy István Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöki Levelező FÉLÉVES GYAKORLAT.
Kompetencia -eredményesség
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
AZ ÁPOLÁS ÉS AZ ÁPOLÓ.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Bölcsész Hefop tananyag- fejlesztési zárókonferencia szept ELTE BTK.
Pályázati felhívás a németországi szakmai gyakorlatra HU01-KA július augusztus 11.
Hiány-szakképesítések ösztöndíjrendszere Dr Baloghné Nagy Katalin pályaorientációs tanácsadó 2013 / 2014.
Az OSzMK tevékenysége különös tekintettel a fogorvosi ellátásra Dr. Brunner Péter főigazgató Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ Budapest,
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
MINISZTERI FÓRUM EGÉSZSÉGÜGY 5 DIMENZIÓBAN. 1. Kérdés Milyen trendek uralják a fejlett világ egészségügyi rendszereit 2016-ban? Milyen sürgős intézkedések,
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Egészségügy 5 Dimenzióban augusztus 31. Leitner György
Kórházak közötti együttműködés- integráció
Kórházátalakítási pályázat
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Pedagógus kompetenciák mérése és mérőeszközök kidolgozása
Az otthoni hospice ellátás ápolási szakfelügyelete
Országos Tisztifőorvosi Hivatal Csurik Magdolna
Munkatársak kiválasztása, képzése
A felsőoktatási szakképzések helye és szerepe a gazdasági képzésekben
Ferencsik Mária, Zöllei Magdolna SZTE ÁOK I sz. Belgyógyászati klinika
Előadás másolata:

SZAKMAI GYAKORLAT BERLIN 2015.JÚLIUS 1-AUGUSZTUS 2.

 Idegen nyelvi kommunikáció  Szakmai tudás ( Europass )  Felelősségtudat  Önállóság  Tolerancia  Szaknyelv  Multikulturális kompetencia

 A német egészségügyi ellátórendszer  A Renafan intézményeinek felépítése, koncepciója  Minőségbiztosítás  Ápolási modell,- folyamat és dokumentáció  Új módszerek, eszközök és gépek alkalmazása  Krónikus sebellátás  Szakmai német nyelv  Halott ellátás