1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Taktikai fogások színfelvételben
2 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
3 PLAY Kétségbeesett impassz Ha a lehívható kiadók száma túl sok, igyekezzünk egy vesztőtől azonnal megszabadulni. Lehet, hogy ehhez egy kétségbeesett impasszt kell megadni.
4 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
5 PLAY Taktikai fogások színjátékban. Hogyan tovább?
6 PLAY Keresztlopás A káró királyt időben kell szöktetni, és lehívni! Ha aduzás nélküli keresztlopást tervezünk, a játék korai stádiumában kell a külső színekben az ütéseket megszerezni és lehívni.
7 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
8 PLAY Lopás áthelyezése. Ha felüllopástól félünk, segíthet, ha a lopás helyett eldobunk egy vesztő egy másik színben.
9 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
10 PLAY Taktikai fogások színjátékban. Hogyan tovább?
11 PLAY Lopimpassz. Ha magasítunk egy színt, figyeljünk fel az eső figurá(k)ra. Lehet, hogy lopimpasszal 100%-os a teljesítés.
12 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
13 PLAY Vesztőre vesztő. A vesztőre vesztő játék tulajdonképpen egy lopimpassz, amely ha nem ül, akkor is hasznunkra válik. Magasodik egy lapunk és nem vesztünk ütést, mert egy vesztőtől megszabadultunk.
14 PLAY Vesztőre vesztő. Figyeljünk fel arra, ha két három középlapunk sorozatot alkot. Ez néha lehetőséget ad arra, hogy egy ütést csiholjunk belőle.
15 PLAY Taktikai fogások színjátékban.
16 PLAY Elimináció. Az elimináció elveszi az ellenfélnek azon lapjait, (általában lopással), amelyeket biztonságosan hívhatna. Ha ezek után az ellenfél ütésbe kerül, a hívása ütést ad. Általában 9+ adu esetén fordul elő.
17 PLAY