1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A SZIVÁRVÁNY.
Advertisements

Kezdő hadsereg játékosként:
Hogy hajtogassunk papírrepcsit? Összeállította: Bözöri Imre április. 3.
Táblajátékos Birodalom „játékismeret…” tanfolyam
A demohoz a leggyakrabban kért feltételek. -A demo hosszúsága kb. 3-6 perc körül legyen. -tartalmazzon egy : - bemutatkozó szöveget -önéletrajzot -a különböző.
Fanfiction. fanfiction fan fiction „rajongói irodalom”,,fanfic’’ A fanfiction vagy fan fiction szó a magyar nyelvben is meghonosodott angol kifejezés.
2006. február 17. Valószínűségszámítás és statisztika II. Telefonos feladat Egy kalapban van két korong, az egyiknek mindkét oldala piros, a másiknak.
Készítette: Balázs Attila BAAPAHP.PTE.  A megszólításban a férfiak neve elé tett Herr szóval történik.  (Régebben használatos volt még a „führer” megszólítás.
Maximum.hu játékok chat lazulj Köszöntelek a Maximumon ! Sok játékkal és extrával lepünk meg titeket. Most a kezdőlapunkon találjátok magatokat, de van.
Készítette: Czimbalek Katalin Hirsch Éva Pék Judit Szittár Katalin
1. szabály: A játéktér Alapfokú játékvezetői tanfolyam 2013/14.
Alárendelő és mellérendelő viszonyok a nyelvben
Elképesztő ajánlat bármilyen AVON Sun termék vásárlása esetén  Mitől új: Új Activi D-technológia, továbbfejlesztett formula Új csomagolás  Miért fontos.
A FONTOS SÁNDOR ÁLTALÁNOS ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNYBENA FONTOS SÁNDOR ÁLTALÁNOS ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN.
Lakokocsival nyarallunk, a francba! Szijasztok Béla vagyok. Üdvöszletemet küdöm innen a mesze távolbol mindegyik kedves ismerösömnek asz italbótba. Elpanaszolom.
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
A HUNYADIAK KORA.
Bársony Kristóf számítástechnika IV. évfolyam
Klikkelj az egérrel a következő képért... (A saját életed értékeli)
Velencei karnevál.
Eseményalgebra, kombinatorika
SZABÁLYTALANSÁGOK ÉS SPORTSZERŰTLEN VISELKEDÉS.. A szabálytalanságok és a sportszerűtlen viselkedés büntetése a következő Közvetlen szabadrúgás Büntetőrúgás.
1. Szabály A játéktér. 1. Szabály – A játéktér A játéktér borítása A versenyA játéktér felületének simának, egyenletesnek kell lennie, érdes felület nem.
Lineáris egyenletrendszerek megoldása
Evolúciósan stabil stratégiák előadás
Kelet-Közép-Európa eltérő fejlődése az érett középkorban
Nyitnikék Óvoda 3533 Miskolc, Andrássy út 53/a /fax: 46/
Gem Lifestyle Taak’in Palace (Casino) Segédlet a kipróbálásához Így jutsz el a szabadjátékhoz !
A napraforgó tulajdonsága: Borús id ő ben is a nap felé fordítja fejét.
A folyadékok tulajdonságai
JÁTÉKRENDSZEREK CSAPATJÁTÉK NAPI TAKTIKA.
Ne légy kegyetlen – Don’t Be Cruel Tudod, hogy várlak szüntelen, se éjjelem, se nappalom, de hogyha nem tudsz jönni, hát hívj fel telefonon, mondd, mi.
Készítette: Szabó Zénó Az animáció Szabó Zénó
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Gyakorlati alkalmazás
LIMÁNY F Bevezetés: A tavalyi előadásomban nagyon leegyszerűsítve oda jutottam, hogy a hajléktalan emberek között nagyon magas azoknak az aránya.
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
Programozás Imagine Logo.
Quarto variációk Lovrics László.
Java programozási nyelv Vezérlési szerkezetek
Az idézés.
Fizetési mód változtatása Amennyiben szeretnél másik fizetési módot választani (pl. bankkártyáról AlertPay-re), vagy megváltoztatni a helyet (pl. másik.
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
2008 EB Pau Open Team 2. nap: sz(l)emmel verés. 4. Wales 20VP-t vitt, nekünk 10 maradt A bal oldali kiosztásban Tedd-Salisbury egyedül a mezőnyben szlemet.
Amatőr labdarúgó csapat felkészítése
Mi a különbség a számítógépek és a Laptop-ok felépítése között?
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Zárthelyi előkészítés október 10.
Bekezdések formázása 1..
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 A munka véglegesítése, nyomtatás.
1 Alternatív optimum Nem csak egy megoldása van!.
A Labdarúgás.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
használati TÁRGY elemzése TÁRGYKULTÚRA tantárgy
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szan felvevőjáték tervezése.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az első ütés fontossága.. 2 PLAY Első ütésben megfontolandó.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az aduk hasznosítása, adu-kontroll.
1 PLAY ELLENJÁTÉK Döntési szempontok szlemliciteknél.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Taktikai fogások színfelvételben.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
1 PLAY Lapkombinációk az ellenvonalon. ELLENJÁTÉK.
Készítette: Nagyné Madár Anikó Jutalom puzzle darab!
Jogosulatlan információ
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Caracalla udvarában Kalandjáték 6.
A téves felvilágosítás
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
Készítette: Koleszár Gábor
Illesztések.
József Attila: Osztás után
Előadás másolata:

1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése

2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás technikájának elsajátítása a felvevőjáték alapja. Kis lapot hívjunk a figura felé. A gyenge kézből hívjunk az erősebb kéz felé.

3 PLAY Az impassz. K J Kézből kicsi a bubihoz, majd kézből kicsi a királyhoz. A J Kézből kicsi a bubihoz, majd kézből kicsi a tízeshez.

4 PLAY Az alternatív impassz. K J 5 A 10 2 Az ász vagy király lehívása, majd impassz a dáma ellen. K Q Kicsi a királyhoz vagy dámához, majd impassz a bubi ellen. Ha a kézben és az asztalon egyenértékű a legerősebb lap, a licit vagy a játék alapján döntsük el, hogy honnan hívjunk.

5 PLAY Az expassz. Q 5 A Kicsi a dámához. Ha a dámát üti a király, impassz a bubi ellen. Ezt a manővert expassznak, vagy figura szöktetésnek nevezzük. Az angol nyelvben erre nincs külön kifejezés, erre is a finesse szó használatos. Ha a két kézben a szín hosszúsága eltérő, a rövidebb oldal felé hívjunk először!

6 PLAY Mikor kell esésre játszani? Ha a hiányzó figurának esnie kell, ha mindkét ellenfélnél ad a magas figuráink lehívása esetén, ne impasszoljunk, hanem játsszunk esésre A K J 7 2 Hívjuk le az ász-királyt A K J 2 Hívjuk le az ászt, majd impassz a dáma ellen. Q 5 4 A K 10 2 Hívjuk le az ász-király- dámát.

7 PLAY Színkombinációk. Az alábbiakban javasolt technikák feltételezik, hogy a felvevő megfelelő átmenetekkel rendelkezik. Ha nincs elég átmenet, akkor lehet, hogy az ezektől eltérő játék előnyösebb.

8 PLAY Ha a J az ellenfélnél van. A Q K Hívjuk le az ászt A Q K Hívjuk le az királyt. A Q 10 4 K 3 2 Hívjuk le az ász-király- dámát. A Q 10 4 K 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a bubi ellen.

9 PLAY Ha a Q az ellenfélnél van. A J 5 4 K 3 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen. A K J Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen. A K J Impassz a dáma ellen. A K 5 4 J Hívjuk le az ász-királyt.

10 PLAY Ha a Q az ellenfélnél van. A J K Hívjuk le az királyt, és ha Kelet nem ad impassz a dáma ellen. A K J Hívjuk le az királyt, majd kézből a tízes és impassz a dáma ellen. K 9 4 A J Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen.

11 PLAY Ha a K az ellenfélnél van. A Q J 3 2 Kézből kicsi a dámához, majd hívjuk le az ászt. A Q J Kézből kicsi a dámához, majd kézből kicsi a bubihoz. A J 10 4 Q 9 2 Kézből a 9 elengedve, majd kézből a dáma elengedve. A J Q 2 Hívjuk a dámát. Ha fedik, impassz a tízes ellen. Ha Kelet üt a királlyal, hívjuk le az ász-bubit. Q J A 3 2 Hívjuk le az ászt, majd kicsi dámához.

12 PLAY Ha a Q-J az ellenfélnél van. A K Kicsi a tízeshez, és ha Kelet üt, kicsi a kilenceshez. A K Kicsi a tízeshez, majd ász. A K 3 2 Hívjuk le a királyt, majd kicsi a tízeshez, és ha Kelet üt, kicsi a kilenceshez.

13 PLAY Ha a K-Q az ellenfélnél van. A J Impassz a bubival, és ha Kelet üt impasz a tízessel. A J Impassz a bubival, és ha Kelet üt impasz a tízessel. A J Impassz a bubival, majd hívjuk le az ászt. A J Impassz a kilencessel, majd impassz a bubival.

14 PLAY Ha a K-J az ellenfélnél van. Ha az ász és dáma egy kézben van, 9-10 lappal impassz a dámával, kevesebb lappal impassz a tízessel. A Q Impassz a tízessel, majd a dámával. A Q Impassz a kilencessel, majd a dámával. A Q Impassz a dámával. Ha üt a király, hívjuk le az ászt.

15 PLAY Ha a K-J az ellenfélnél van. Ha az ász és dáma külön kézben van, hívjuk le az ászt, majd ha lehet impassz a tízessel, egyébként a dáma szöktetése. A 5 3 Q Ász, majd impassz a tízessel. A Q Ász, majd dáma szöktetése. A Q Kicsi a tízeshez, és ha üt a bubi, impassz a király ellen. A Q Ász, majd dáma szöktetése.

16 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Kis lap a figurák felé. K Q Kis lap a királyhoz, ha üt kis lap a dámához Q J 3 2 Kis lap a dámához, majd kis lap a bubihoz.

17 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Ha a két legnagyobb lapunk nem szomszédos, impassz a közbenső figura(ák) ellen. Q Impassz a bubi ellen. K Impassz a tízessel, majd a kilencessel.

18 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Ha egyenértékű a legnagyobb lap mindkét kézben, először a rövidebb figurát szöktessük. Q 4 3 K Kis lap a dámához, majd impassz a bubi ellen. J 5 4 Q Kis lap a bubihoz, majd impassz a tízes ellen. K 6 Q Kis lap a királyhoz, ha üt kislap mindkét kézből.

19 PLAY