Ifjúsági fórum, Budapest, 2015. április 25..  Az iskola általános bemutatása  Koncepció  Tanulóink  Edzőink  Akikre a legbüszkébbek vagyunk  Eredményeink.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Beszámoló a SIOSZ eddigi tevékenységéről Összeállította: Fuhrmann Géza.
Advertisements

„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Az olvasástanítás módszere:
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
EDZŐKÉPZÉS EDZŐ TOVÁBBKÉPZÉS
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Munkavállalás OKJ szakképesítéssel? Előadó: Eperjesi Zsuzsanna képzési igazgató Változások a szakképzésben konferencia PBKIK november 29.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Az „Asbóth-díj az év pedagógusának” kitüntetés annak a pedagógusnak adható ki, aki a tudományok, a művészetek, az oktatás-nevelés területén példaértékű,
Partnerség, nyilvánosság, átláthatóság A fejlesztéspolitikai dokumentumok társadalmi egyeztetésének menete – tervezet –
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
Tréningcsoportra történő kiválasztás folyamata
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
Közmunkaprogram kórházaknak Budapest, április. 27 SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM KÖZMUNKA TANÁCS KÖZMUNKA TANÁCS.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
NAK, Szakképzési Igazgatóság
Az Ifjúság Program. Az ifjúsági projektek meghatározása Nemzetközi ifjúsági projekt: olyan projekt, amely a résztvevők személyiségfejlődését.
„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
INNOVATÍV ISKOLAIGAZGATÓK ORSZÁGOS
MAGYAR EDZŐK TÁRSASÁGA
Vizsgabizottsági tag jogai, kötelességei, elvárások
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
AZ IFJÚSÁGI GARANCIA RENDSZER ÉS A GINOP 5. 2
„Információvédelem menedzselése” XXXIII. Szakmai Fórum Budapest, november 19. Aktualitások az információvédelem területén + Egyesületi hírek Dr.
A világon elsőként: NEMZETKÖZI VIRTUÁLIS SAKKISKOLA (  Világszerte elfogadott tény, melyet számos kutatási eredmény is.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Magyar Rendvédelmi Kar Büntetés-végrehajtási Tagozat A TAGOZAT MŰKÖDÉSE ÉS TEVÉKENYSÉGE.
Egyenlőbb esélyek – nők a munkaerőpiacon Fórum Szentgotthárd, február 15. OFA/2007/SZFK/7242/195 számú projekt „A program megvalósulását az Országos.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A Magyar Geofizikusok Egyesületének közgyűlése, április 27. Titkári beszámoló a évi tevékenységről Kovács Attila Csaba általános titkár TITKÁRI.
Magyar Rendvédelmi Kar Büntetés-végrehajtási Tagozat
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Európai Uniós ismeretek
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Szolnoki Tagintézmény
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
OKJ SPORTOKTATÓ KÉPZÉS
Budapesti Tájfutó Szövetség
A magyar felnőttképzés rendszere - a szakértők szemével
tanév Iskolanyitogató
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

 Az iskola általános bemutatása  Koncepció  Tanulóink  Edzőink  Akikre a legbüszkébbek vagyunk  Eredményeink  Jövőbeli célkitűzések Javaslatok az ifjúsági sakk előre lendítéséhez Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

 Sakkiskolánk tagja a MSSZ által létrehozott és államilag támogatott regionális sakkiskoláknak.  Az oktatás havonta egyszer, alkalmanként 6 óra edzés keretében valósul meg, többnyire szombati napokon.  A versenyekről folyamatosan tájékoztatást kapnak a kis sakkozók, a kiemelt rendezvényekre elkísérik őket az iskola edzői.  Az iskola nevelési célja a sportszerű, etikusan gondolkodó, pszichikailag és fizikailag teherbíró sakkozói karakter kialakítása Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

 Cél, hogy a Király- és Vezér-csoportból kikerüljenek a fent említett tehetséges gyerekek.  Tagjainkkal a közös munkát a kölcsönös megértés, belátás és a folyamatos egyeztetés alapján végezzük, igyekszünk őket magas szintű sakkedzésben részesíteni, versenyzésüket, előrehaladásukat segíteni. Ifjúsági fórum, Budapest, április 25. A regionális továbbképzéseken kell olyan szintre eljuttatni a gyerekeket, amellyel be tudnak kerülni a központi képzésbe. Négy különböző erősségű csoport

 A Közép-dunántúli Regionális Sakkiskola az ország minden tájáról várja az ügyes gyerekeket (jelenleg kb. 50 fő)  Az iskola népszerűségét mutatja, hogy a tanulók közül többen nagy távolságból érkeznek az edzésekre: többek között Tapolcáról, Nagyatádról, Nagykátáról, Tatáról és Budapestről is.  A jelentkezőktől elvárás néhány alapismeret (táblaismeret, a figurák menetmódjának ismerete, alapvető mattképek)  A tanulóktól az edzők azt várják, hogy a foglalkozásokon fegyelmezetten és aktívan vegyenek részt, végezzék el a szükséges munkát.  Ezen szempontok alapján folyamatosan követik tanulóink fejlődési ütemét. Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

Edző: FM Akóts Gábor o Az iskola igazgatója o Ötszörös csillagsakk világbajnok o Az MGKSI oktatója o Versenybíró Rendszerint a Huszár-csoport létszáma a legmagasabb, hiszen a legkisebbek kiválasztásakor dönthető el legnehezebben, ki mennyire tehetséges, és ki mennyire bírja a terhelést. Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

A Bástya-csoport egyfajta szűrőt képvisel, itt gyakorlatilag eldől, hogy kik veszik legkomolyabban a sakkozást. Edző: CM Horváth Csaba o Országos versenybíró o MSSZ ifi bizottsági tagja o 2013 – Magyar Sakkozásért Díj o 2014 – Bagonyai Attila Díj Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

Edző: FM Mátrahalmi Tibor o MGKSI egykori igazgatója o MSSZ ifi bizottsági tagja o 2014 – Magyar Sakkozásért Díj Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

Edző: IM Pálkövi József o MGKSI egykori igazgatója, edzője o Internetes Sakksuli szakmai anyagának kidolgozója o Több megnyitási könyv szerzője Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

László Imre, KEM elnök az igazgatóval az iskola pénzügyi elszámolását intézi, kapcsolattartó a Sport XXI. felé Csólig Róbert sakk szakedző, helyettesítő oktató

Bohus Ádám Havasi GergőMarosi Levente Pásztor BalázsDibusz DomonkosLengyel Andrea

Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.

 Javasoljuk az MGKSI csoportos képzésének költségvetését növelni, mert: miközben a magyar sakkozásba örvendetes módon jelentős többletforrások áramlanak, eközben az MGKSI csoportos képzésének költségvetése folyamatosan csökkenő tendenciát mutat!  Javasoljuk a regionális sakkiskolák további támogatását, valamint „láthatóbbá tételét” az ifjúsági sakkportálon: nyilvántartást, jelenléti íveket az adott iskolában tanulókról, az edzőkről, az ott folyó munkáról  Meghatározott szempontok alapján javasoljuk a regionális sakkiskolák között a differenciált állami támogatás meghatározását

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Ifjúsági fórum, Budapest, április 25.