Minősítések a szakértő szemével

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok előmeneteli rendszerének jogszabályi háttere
Advertisements

Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
A pedagógusok minősítési rendszere
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
A VEZETŐ MUNKÁJÁNAK ELLENŐRZÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE ÓVODA
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
A pedagógusminősítési rendszer
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
E-PORTFÓLIÓ.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer bevezetése
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő
Hogyan készüljünk a pedagógus minősítési eljárásra?
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
A munkavállalói FB tagság
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Milyen pluszfeladatokkal jár a Mesterpedagógus besorolás?
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
„EGY CSÓNAKBAN EVEZÜNK” SONKÁD
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) és pedagógusminősítés szakterületre vonatkozó, a szakértői feladatokhoz kapcsolódó aktuális jogszabályi.
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
Startol a tanfelügyelet a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
A köznevelési intézmények értékelési keretrendszere
Portfóliókészítés óvodavezetőknek, óvodapedagógusoknak
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYA AKTUÁLIS KÉRDÉSEI augusztus-szeptember
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
Az Óvodapedagógusok helyzete, problémái Nagyné Szabó Etelka Az NPK Óvodai Tagozatának elnöke Budapest,
Összefoglaló a Köznevelési Kerekasztal Pedagógus Foglalkoztatási Munkacsoportjának munkájáról előadó: Thaisz Miklós 1.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. AZ INTÉZMÉNYI.
Min ő sítés, Tanfelügyelet, Önértékelés Összefüggések, praktikus kérdések augusztus 26. Szakál Ferenc Pál köznevelési szakért ő NPK Országos Elnökség.
Az NPK működése és céljai a kerekasztal tárgyalásokon Habár fölül a gálya… Sonkád,
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. AZ 1956-OS.
Szakértői konferencia szeptember 15. Miskolc Gerendás János főosztályvezető-helyettes Tanügy-igazgatási és Köznevelési Hatósági Főosztály.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
Marosi Katalin Oktatási Hivatal
Milyen pluszfeladatokkal jár a Mesterpedagógus besorolás?
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Forrás: Tóth Mária, OH TÁMOP Szakmai vezető
A pedagógusok előmeneteli rendszere, a portfólió szerepe
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Cím elrendezése képpel
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Cím és kép elrendezés Alcím
Előadás másolata:

Minősítések a szakértő szemével TANUSÍTVÁNY Megfelelt Minősítések a szakértő szemével Az NPK Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozatának tagjai által összegyűjtött tapasztalatok alapján

Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozata Egyszer volt, hol nem volt……………..

Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozata Kézikönyv Útmutató Szakértők felkészítése

Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozata Pedagógus Szakértő

Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozata Miértek? Hogyanok? A szakértők felől érkező igény Jogszabályi megalapozottság 2015 márciusában MEGALAKULT a Tanfelügyeleti és minősítési szakértők tagozata

„ÉLESBEN” A „fogadtatás”, és az előzetes beszélgetés Az óra Portfólióvédés Záró beszélgetés

„ÉLESBEN” Pedagógusok és intézményvezetők (delegáltak) előzetes felkészítésének hiánya 2. Portfólió előzetes értékelése 3. Párhuzamosan folyó minősítési eljárás szakértői oldal intézményi oldal

„ÉLESBEN” …már megfogalmazódott kérdések, kérések Szakértők egyenlőtlen terhelése Indoklás nélküli eljárás törlése Az intézményi delegált személye módosítható legyen A törlésre került minősítések újraszervezése Visszajelzés hiánya (mikor????) „Hol van a hiánypótlás határa?” Ki ellenőrzi (ellenőrizheti), hogy az intézményi delegált jogosult-e részt venni a folyamatban? Plágiumvizsgálat Jegyzőkönyveket ki iktatja, ki őrzi, meddig őrzi?

„ÉLESBEN” „Személyes” problémáink szabályozási hiányosságok(?) Miért nem lehet az intézményi delegált az intézményben dolgozó szakértő? Magasabb vezetői feladatot ellátó Mester fokozattal rendelkezőkre vonatkozó szabályozás egységesítése Kötött munkaidő neveléssel-oktatással le nem kötött részének szabályozása szakértői (szaktanácsadói) feladatot ellátó kollégáink tekintetében. Kérés az intézményvezetők felé: Látogatás csak akkor kerüljön törlésre, ha valóban nem lehet megoldani az intézmény részéről a delegálást!!!!

13 órakor kezdődő FÓRUM jelentősége ....és a továbbiak 13 órakor kezdődő FÓRUM jelentősége Várakozással tekintünk a Tanfelügyeleti rendszer bevezetésére 2015 szeptemberétől várnak ránk az újabb minősítési eljárások

Köszönöm a megtisztelő figyelmet ....és a továbbiak Köszönöm a megtisztelő figyelmet