AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

A marketing fejlődése és szerepe
Marketing mix Holt (1995).
Kereskedelmi csomagolószerek
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Általános áruismeret Termékfelelősség
Munkáltató és a részvételi intézmények Kisgyörgy Sándor ÉTOSZ.
Teszt Eladási hely.
A direkt marketing fogalma
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mi is az a Multi-Level Marketing?
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
E – Logisztika 1. szeminárium
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
A disztribúciós rendszer a marketingben
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Kereskedelem Szakmacsoport
A piac Szakiskola.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Az ár Felépítése, képzése.
Az értékesítési rendszer 9. szeminárium
Kereskedelem Szakmacsoport
Értékesítési csatornák
2011. március 20. Disztribúciós hálózat Zsibrita Mátyás –
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A kiskereskedelmi árusítás légköre Birtalan Ágota SPMKM.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
NATO minőségbiztosítási követelmények a tervezésre, fejlesztésre és gyártásra Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Csomagolás,
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Értékesítéspolitika Tevékenység Szervezet Kereskedelem:
A marketing piac tartalma
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Az értékesítési rendszer
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
Gyógyszer(nagy)kereskedelem – Gyógyszer(nagy)kereskedelmi logisztika
8. Az eladásösztönzés.
A marketingkörnyezet elemzése
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Termék & Márka Kopcsay László.
Dr. Kincses Gyula, Kincses Gyula Javaslat az egészségügyi technológiák egységes életciklus-esemény- rendszerének kialakítására Dr. Kincses Gyula.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Értékesítési csatorna
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
Csomagolás. Azoknak a műveleteknek az összessége, amelyeknek alapvető célja: a termék védelme, ill. szállításra, tárolásra alkalmassá tétele, egységbe.
A PIAC.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
A piac és a piacgazdaság. A piac fogalma Több értelmezése lehet: I. A piac a javak (termelés, szolgáltatás) realizálásának színtere, a tényleges és a.
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
7. fejezet Fogyasztóvédelem az élelmiszergazdaságban
Marketing I. VIII. előadás Értékesítéspolitika
A piac és a piacgazdaság
Értékesítés, kereskedelem
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Előadás másolata:

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI

A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra készen áll.

A közvetítők funkciói A gyártók és a fogyasztók igényeinek összehangolásaA gyártók és a fogyasztók igényeinek összehangolása A hatékonyság növeléseA hatékonyság növelése Az elérhetőség javításaAz elérhetőség javítása Szakértői szolgáltatások biztosításaSzakértői szolgáltatások biztosítása

A disztribúciós csatornák típusai a fogyasztási cikkek piacán Gyártó közvetlenül a fogyasztónakGyártó közvetlenül a fogyasztónak Gyártó – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – kiskereskedő – fogyasztó Gyártó – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztó Gyártó – ügynök – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – ügynök – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztó

A disztribúciós csatornák típusai az ipari termékek piacán Gyártó – ipari vevőGyártó – ipari vevő Gyártó – ügynök – ipari vevőGyártó – ügynök – ipari vevő

A disztribúciós csatornák típusai a szolgáltatások piacán Szolgáltató – fogyasztóSzolgáltató – fogyasztó Szolgáltató – ügynök – fogyasztóSzolgáltató – ügynök – fogyasztó

A kiskereskedelem definíciója A kiskereskedelem mindazon tevékenységeket magában foglalja, amelyek az áru, vagy szolgáltatás közvetlen, személyes értékesítését jelentik a fogyasztóknak.

A kiskereskedelem típusai Bolti kiskereskedelemBolti kiskereskedelem Bolt nélküli kiskereskedelemBolt nélküli kiskereskedelem Kiskereskedelmi szervezetekKiskereskedelmi szervezetek