Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékesítési csatorna

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékesítési csatorna"— Előadás másolata:

1 Értékesítési csatorna
HEFOP

2 Értékesítési csatorna fogalma
Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeként a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra rendelkezésre áll. HEFOP

3 A termékek áramlásának klasszikus útja
Termelő Nagykereskedő Kiskereskedő Végső fogyasztó HEFOP

4 Értékesítési út Szűkebb értelemben azt az utat érjük, amelyet egy-egy termék megtesz a termeléstől a végső fogyasztásig. HEFOP

5 Csatornaszintek I. Minden közvetítő, aki részt vesz a munkában a csatorna egy-egy szintjét alkotja. Zérószintű csatorna: gyártó közvetlenül a végső fogyasztónak értékesít pl.: Tupperware, AVON, Sunrider, stb. HEFOP

6 Csatornaszintek II. Egyszintű csatorna: egyetlen közvetítőt tartalmaz
Kétszintű csatorna: két közvetítő tevékenykedik Háromszintű csatorna: három közvetítőből áll (nagykereskedő-közvetítő-kiskereskedő) HEFOP

7 Csatorna által a végső fogyasztóknak nyújtott szolgáltatások
Megfelelő tételnagyság Kényelmes térbeli elhelyezkedés Termékválaszték Vevőszolgálat HEFOP


Letölteni ppt "Értékesítési csatorna"

Hasonló előadás


Google Hirdetések