|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
Az Észak-Alföldi régió energiastratégiája
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Mikrohitelezés Magyarországon Mikrohitelezési gyakorlat- segítség a kezdéshez Mikrohitelezés Magyarországon Mikrohitelezési gyakorlat- segítség a kezdéshez.
Az AIDA projekt és a kapcsolódó Uniós pályázati közeg rövid bemutatása Pári István Geonardo Kft. REC, Szentendre február 15.
A projektmenedzsment fogalma
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
A projekttervezés első lépései
CRM Customer Relationship Management –
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Célköltségszámítás (Target costing)
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Projektek monitorozása. Elvek és módszerek
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
Termelésmenedzsment Production Management
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
Valorizáció a Leonardo programban Muradin Eszter december 2. Leonardo Nemzeti Iroda.
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
Leonardo da Vinci Program. A Leonardo da Vinci program az Európai Bizottság 1994-ben indult együttműködési programja a szak- képzés területén.
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
RONCSOLÁSMENTES ANYAGVIZSGÁLÓK KÉPZÉSÉNEK FEJLESZTÉSE
INNOAXIS IPA HUSRB/0901/2.1.3 APPLICATION ID: HU-SRB/0901/213/028 PROJECT TITLE: The borderline as an axis of innovation LEAD BENEFICIARY: Centre for Regional.
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Hogyan hat a dráma a kulcskompetenciákra? Egy most induló nemzetközi kutatás ismertetése Cziboly Ádám Káva Kulturális Műhely DramaF R ING E nov.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
EU IST PRO EU IST Promóciós Csoport 6. keretprogram Projekttípusok (INSTRUMENTS)
Magyarország és Nagy-Britannia kereskedelmi kapcsolata – rövid áttekintés Arial, Tóth Vazul, elnök BCCH 2014 október 14.
Energiahatékonysággal a vállalkozások költségcsökkentéséért Nagy Judit Külkapcsolati munkatárs Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
A projektmunka jelentősége Minőségjavítási elvárások A minőségbiztosító ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Munkakörelemés és –tervezés röviden
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
EUROPROFESSIONAL HUNGARY KFC Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium KARCAG.
TAB Város és a megújuló energiára alapozott oktatás Schmidt Jenő Tab Város Polgármestere 1.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Belépés a felsőoktatásba: nemzetközi tendenciák Jelentkezési tendenciák kutatás – műhelykonferencia június 16. Kasza Georgina.
A SZAKKÉPZÉS-FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ TARTALMI IRÁNYAI MFKB megbeszélés február 5.
A beszállító vállalatok marketing tevékenységének elemzése Dr. Ercsey Ida PhD egyetemi docens Győr, má jus 04. A JÁRMŰIPAR GAZDASÁGI HATÁSA A KÖZÉP-
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Vállalkozásmenedzsment
European Distance and E-Learning Network
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
Vállalati terv bemutató
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
4. OER Digitális Eszközök Digitális Elbeszélésekhez
Dr. Papanek Gábor Európa versenyképessége
HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 2. Önértékelési fázis 9. előadás
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Előadás másolata:

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals”1 Marketing célok S 4 -A1 Modul

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Programszerű marketing 1. lépés : Hol tartunk most ? A jelenlegi helyzet elemzése M ódszer : Felmérés az önértékelésen és a gyengeségek valamint erősségek elemzésén keresztül

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” 2. lépés : Hová akarunk továbblépni ? A marketing célok meghatározása Rövid távú : 1-3 év Közép távú : 4-5 év Hosszú távú : 6-10 év

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Rövid távú célok (I) -1-3 év -erőteljesebb gazdasági orientáció -eladás, forgalom, profit, market share

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Rövid távú célok (II) »Az a célunk, hogy az eladásainkat, a forgalmunkat és a profitunkat xy százalékkal növeljük 20xx-re.« -»A termékválasztékunkkal xy piaci részesedést kívánunk elérni 20xx-re.«

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Közép és hosszú távú célok (I) -4-5 év -Főként a vásárlókat célozzák meg -A vállalat imázsa, a márkajegy elismerése, ügyfél elégedettség, stb.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” - »Szeretnénk, ha az ügyfeleink 20xx-re rólunk a környezetbarát imázst alakítanák ki.« - »Az a célunk, hogy 20xx-re a vállalkozásunk márkaismertsége xy százalékkal növekedjen.« - »Az ügyfelek elégedettségét 20xx-re xy százalékkal kívánjuk javítani.« Közép és hosszú távú célok (II)

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” A célok kialakításakor figyelembe kell venni … -Pontosság a tartalom tekintetében (Mit kell elérni?) -A célérték világos meghatározása (Mennyit kell elérnünk?) -Az időkeret pontos kijelölése (Mikorra kell a kitűzött célt elérni?) -A megcélzott terület kiterjedtségét (Mely területek – üzleti szegmensek/régiók – vonatkozásában kell elérni az eredményeket?)

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals”  Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez. Ez az előadás a szerzõ nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehetõ felelõssé az abban foglaltak bárminemû felhasználásért.  Az EuroCrafts21 Leonardo da Vinci projekt a Plenum – Egyesület a Holisztikus Fenntartható Fejlődésért és a Faktor 10 Intézet (Ausztria) koordinálja.  A projekt célkitűzése az, hogy jelentős hozzáadott értéket teremtsen a szakképzésben Ausztriában és a partnerországokban egyaránt (Finnország, Németország, Szlovákia, Spanyolország és Magyarország).  Ennek elérését egy korábban kidolgozott kísérleti projekttermék innováció transzfere szolgálja. Ez a projekttermék egy átfogó képzési és tanácsadási koncepció a fenntarthatósági menedzsment témakörében, amelyet a németországi Észak-Rajna-Wesztfáliában működő kézműipari szektor vállalkozásai számára kifejlesztettek ki.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Source Ingo Rauhut: Module S4 Marketing Concept. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): Sustainable Management in crafts enterprises. A manual for the implementation of a qualification and consulting concept made for consultants and teachers in the crafts sector. Results from a pilot project, Düsseldorf (Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).