„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Advertisements

Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
„Tanuljunk egymástól, hogy minél jobban taníthassunk” /Eötvös Lóránd/
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Nyílt napok látogatottsága
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Informatika tanítása ea.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
A kompetencia alapú oktatás esélyei Modernizáció a közoktatásban dr. Pála Károly 2007.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
NAT 2007 kompetenciák.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Kompetenciafejlesztés3
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Szegedi Rendőrkapitányság
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
Iskolánk futó projektjei
CreArt – Network of Cities for Artistic Creation Kultúra 2007–2013 Program.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között Támogatók:
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Alapkompetenciák a munkadarabok tükrében
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
„eTwinning” Projektötlet: „Akikre büszkék lehetünk” Berettyóújfalui Arany János Gimnázium, Egészségügyi Szakképző és Közgazdasági Szakközépiskola.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Harmadik matematikakönyvem
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Informatika tanítása ea.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM. 2 A Fiatalok Lendületben Program számokban Az Európai Bizottság programja Időtartam: Költségvetés:
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet FENNTARTHATÓSÁG A NAT-BAN ÉS A KERETTANTERVEKBEN Ökoiskola címátadó
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK I. Kereskedelmi Vámkedvezmények Szabadkereskedelmi övezet Vámunió Közös piac II. Gazdasági Közös gazdaságpolitika III. Oktatás.
A NAT 2007 implementációja Dr. Vass Vilmos Pannon Egyetem,
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
INFOÉRA 2006 Miért tanítsunk informatikát?
Előadás másolata:

„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium, Informatikai és Művészeti Szakközépiskola és Kollégium Kecskemét www.katedra-iskola.hu

■ A nyertes projekt címe: Picturing cultures on the walls „Walls talk” ■ A projektben résztvevő 7 európai ország: Bulgária, Franciaország, Lengyelország, Románia, Törökország, Spanyolország és Magyarország ■ A projekt időtartama: 2 év, 2011. augusztustól - 2013. szeptemberig

A nemzetközi csapat

Az alkotás nyelve közös

Graffiti A program témája, és legfőbb céljai - a szubkultúra feltérképezése - a kreativitás előremozdítása - a kortárs művészet megismerése - a vizuális környezeti nevelés támogatása kulturális együttműködések kiépítése - a nyelvtanulás, a nyelvi sokszínűség támogatása - az európai oktatási rendszerek tanulmányozása - a képzési rendszerek közötti együttműködés - az SNI tanulók bevonása az LLP programba

A projekt komplexitása művészettörténet idegen nyelvek földrajz, biológia történelem kultúrtörténet néprajz étkezési szokások vallások tervezés, alkotás kutatások, előadások IKT eszközök használata

Sokoldalú személyiségfejlesztés

Kulcskompetenciákat fejlesztett esztétikai-művészeti tudatosság, kifejezőkészség, idegen nyelvi, digitális, szociális, természettudományos és technikai, hatékony önálló tanulás, anyanyelvi, kezdeményezőkészség és matematikai…

Előadások

Tréning a városban Városi VIP rendezvény a főtéren

Tréning az iskolában

A Godspell musicalhez készült díszletünk- kooperálva az Ifjúsági Otthon képzőművész csapatával

Falfestés a partnereknél

Falfestés Kecskeméten

Diákok tervei

Produktumok változatos témában és technikával

Ajándékok

Weben és médiában való megjelenés www.katedra-iskola.hu www.wallstalkgraffiti.org