2010/2011
az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése
kiemelt figyelmet fordítunk a hátrányos helyzetű tanulók beilleszkedésére
minden tanuló számára esélyt biztosítunk az eredményes tanuláshoz, egyéni fejlődésének kibontakoztatásához
az óvoda-iskola kapcsolatának szorosabbá, szakmailag együttműködőbbé tétele
az iskola-szülő együttműködés harmonikussá tétele
a HHH-s tanulók legalább 90%-a teljesítse az 1. osztály tantervi követelményeit
az iskolába kerülő tanulók és szüleik pozitív hozzáállással kezdjék az iskolát
az iskolába lépő tanulók motiváltságának fenntartása
az óvoda-iskola átmenetet megkönnyítő rendezvények, összejövetelek
óvónők- tanítók közötti szakmai megbeszélések
óvodai-iskolai látogatások, családlátogatások, szülői értekezletek
kapcsolattartás formáinak bővítése a szülőkkel
új pedagógiai módszerek alkalmazása az oktatásban (kooperatív és differenciált tanulásszervezés), ezek segítségével a HHH-s és nem HHH-s tanulók közötti különbségek csökkentése
fejlesztő- és tehetséggondozó foglalkozások szervezése HHH-s tanulók részére
közösségépítő és közösségfejlesztő programok
mérések (DIFER)