Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Etikai Kódex.
Advertisements

ÚMFT – a foglalkoztatás növeléséhez kapcsolódó hazai és EU-s források elérése mikro-, kis-, és középvállalkozások részére.
Készítette: Bordás Gábor, mozgóképkultúra és médiaismeret szakos hallgató IMAGE ELEMZÉSE Szeretettel köszöntöm előadásomon! Az elkövetkező percekben az.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Tájékoztatás a gyakorlatban avagy a gyors információtól az irodalom kutatásig Behálózott irodalom Érd, szeptember 24.
Mobil egészségipar Mi a mobil és miért?
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Biotechnológiai KKV-k a nemzetköziesedő tudásháromszögben VÁLLALKOZÁSI UTAK A BIOTECHNOLÓGIÁBAN Halász György Imre Szeged, december 11. NKTH Innotárs.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
E-learning és a multimédia
A vállalkozások környezete
A munka világával kapcsolatos tudás
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Image elemzés: A Szegedi Egyetemi Könyvtárról
Az Axon Lízing és Pénzügyi Zrt. arculatának elemzése
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
¶r elmélete és gyakorlata. 1. A TANTÁRGY CÉLKITŰZÉSEI A tantárgy általános célja A kurzus végeztével képesek lesznek a PR feladatok elvégzésére és koordinálására.
1 Dánszentmiklós. 2 3 Útikalauz Tartalom - Menü Súgó - Útikalauz Előző dia Következő dia Első dia Utolsó dia Előzőleg megtekintett dia.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Közösségi oldalak használata
Vállalati arculat.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Széchenyi István Egyetem, Győr
A Grundfos Vállalatcsoport
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
Visual Basic 2008 Express Edition
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Mire jó a grafológia? Grafológia a cégek humánpolitkájában Előadó:
A vállalati önkéntesség népszerűsítése Eger, június.
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Az Internet.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Légrádi László (NHL4JL), Informatikus – könyvtáros szak, Második évfolyam A Public Relations elmélete és gyakorlata Beküldendő feladat: Egy arculatértékelési.
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
Üzemi Tanács Általános ismertető
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A Nemzeti Statisztika Gyakorlati Kódexe
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Biyovis a mi üzletünk.
SZTE ÁJTK Tehetségnap június 10.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Az urbanizáció (urbs, urbis)
SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM KÖNYVTÁR ARCULATÉRTÉKELÉS 2004.
40. GLOBALIZÁCIÓ ÉS GLOBÁLIS FOLYAMATOK.
Női ‚Dresscode’ Az elvárt öltözék protokollja.  White Tie  lehető legelegánsabb öltözet  kötelező az estélyi ruha könyékig érő kesztyűvel  Black Tie.
Előadás másolata:

Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete

Az intézmény tevékenységének rövid leírása Az ALTANA Pharma AG képviseli gyógyszeripart az ALTANA AG divízión belül. A központ Konstanzban, Németországban található. Az ALTANA Pharma egy nemzetközi gyógyszeripari csoport, több mint 8800 alkalmazottal, és 30 leányvállalattal Európában, Észak-és Dél-Amerikában, Ázsiában, Dél-Afrikában és Ausztráliában. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

ALTANA Pharma AG központ Konstanz, Németország Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

A célközönség megnevezése Értékesítési területen: Gyógyszertárak Szakorvosok Háziorvosok Kutatás-fejlesztés (R&D) területen: Betegek Szakorvosok Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

A szervezeti kultúra és filozófia I. A betegek életszínvonalának javítása A felfedezés energiája a vállalkozói lendület, a hosszútávú és felelősségteljes gondoskodás olyan fogalmak, amelyek alátámasztják az ALTANA Pharma közösségi öntudatát már 130 éve. Eredményeink folyamatosan növekednek, új munkahelyek jönnek létre magasan képzett munkaerőkkel, nő a részvények értéke és javul a betegek életminősége. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

A szervezeti kultúra és filozófia II. Biztonságos és innovatív gyógyszerek Az ALTANA Pharma első, és legfontosabb feladata, hogy lehetővé tegye a világban élő betegek számára a lehető legteljesebb életet. Hogy ezt elérjük, átlagon felüli beruházásokat viszünk véghez a saját fejlesztés területén. Az eredmény: innovatív és biztonságos gyógyszerek! Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

A szervezeti kultúra és filozófia III. Motivált munkaerő 0 Az ALTANA Pharma célja, hogy tovább emelje a kutatás és a termékek minőségét a jövőben. Ezt a célt csak magasan képzett, és motivált munkaerővel lehet elérni. Ez olyan nézőpont amit a cég mindig is szem előtt tartott, ezért a karrier fejlesztés mindig fontos szerepet játszik a cég életében. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

A szervezeti magatartás Az ALTANA Pharma AG magyarországi leányvállalata, az ALTANA Pharma Kft.: támogatja a munkaerő képzését kiemelkedő helyet foglal el a klinikai kutatások területén Gyakran kerül sor motivációs megbeszélésekre, csapatépítő tréningekre. alapítványok támogatása Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Külső megjelenés Zászló Ajtó táblák Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Külső megjelenés II. Kongresszusokon ALTANA stand Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Külső megjelenés III. Kongresszusokon ALTANA stand Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Belső megjelenés Eligazító táblák Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Akusztikus jelek A Magyarországon jelenleg is hatályban lévő törvények értelmében vényköteles gyógyszereket tilos nyilvánosan hirdetni, kizárólag orvosi vagy gyógyszerészeti szaklapban jelenhet meg a termékekre vonatkozó reklám. Audio anyagok ezért nem állnak rendelkezésre. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Szlogen Alvesco – Naponta egyszer Ebrantil – Finomra hangolva Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Vizuális jelek I. Termék logók Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Vizuális jelek II. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Nyomtatott anyagok I. Céges levélpapír Névjegykártya Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Nyomtatott anyagok II. Borítékok C/5 DL DL ablakos Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Nyomtatott anyagok III. Termék ismertetők Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Nyomtatott anyagok IV. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Nyomtatott anyagok V. Szórólap Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Logo Logo – minimum üres hely Szinek Minimális üres hely Betűk: #000000 Fent: 28 px Lent: 19 px Háttér: #000099 Balra: 19 px Jobbra: 19 px Betűk: #000099 Háttér: #000000 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Elektronikus megjelenési formák Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Internet Magyarországon… Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

…és szerte a világban www.altanapharma.de www.altanapharma.at www.altanapharma.uk www.altanapharma.it www.altanapharma.in www.altanapharma.com.br www.altanapharma.us Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Az ALTANA Pharma web-oldalaira jellemző: World Wide Web Az ALTANA Pharma web-oldalaira jellemző: A felhasználók igényei szerint épül fel Áttekinthető, könnyen kezelhető Külön kezelőfelület és tartalom a kiemelt felhasználók részére (orvosok, gyógyszerészek, alkalmazottak) Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Telekommunikációs op. logo. Az ALTANA Pharma nem rendelkezik telekommunikációs operátor logóval, és nincs semmilyen megkötés a céges telefonok háttérkép használatáról sem. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Egyéb - munkaruházat Cégünknél nincsen egységes munkaruházat, de az irodában elvárt a visszafogott, szolidan elegáns öltözködés (business casual). Rendezvényeken, üzleti ebédeken/vacsorákon pedig a csinos, de nem kihívó öltözet ajánlott (smart casual). Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Egyéb - járművek, autók A cégnek kizárólag személygépkocsi parkja van. Autóink a középkategóriájú német gyártmányok közül kerülnek ki (BMW, Ford, Opel). A gépkocsiknak nincs egységes színe, és logo sem található rajtuk. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

Összkép A cég megjelenése precizitást, letisztultságot tükröz. Kommunikációs anyagai informatívak, érthetőek, könnyedén használhatóak. Kellemes munka környezet, fejlett technikai háttér. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet