Fekvőbeteg ellátás 2013. november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Advertisements

Gábor Dénes Főiskola Informatikai Rendszerek Intézete Informatikai Alkalmazások Tanszék Infokommunikáció Forgalmazás 1. példa A forgalmas órában egy vállalat.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Az ápolás minősége és az ápolási dokumentáció
Borostyán Természetvédő Óvoda bővítés, felújítás Ideiglenes helyszín biztosításának lehetőségei a munkálatok ideje alatt.
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
Otthonápolás és az intézeti rehabilitáció együttműködési lehetőségei
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Stratégia és minőségügy KERESSÜK MEG A MINŐSÉG 3 LEGJOBB SZINONÍMÁJÁT!
Szakmai kártérítési felelősség magán- egészségügyi sajátosságai A felelősség bárkit levetkőztet.
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Pécs Mátyás király utca 12.
4. A márka fogalma, márkajel. A márkaépítés feladatai, márkastratégiák
Dr. Hermann Csaba, Töreki Andrea, Dr. Dávid Gyula
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
A nosocomialis fertőzések felderítésében alkalmazott
Aktív, egészséges életmód alsó tagozatos diákoknak
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségboldogság Kutatás Sajtótájékoztató március 11.
HOGYAN LEHETETT MESTER VALAKIBŐL ?
A gondozás,nevelés egysége
kapcsolatos tennivalók
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Változások az utóbbi évtizedekben
Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő.
Ápolási tevékenységünk központja a beteg SE ÁOK I.sz.Sebészeti Klinika Budapest Mollnár Enikő Zina.
1 Könyvvizsgálói megbízások minőségellenőrzése Jelentések, visszajelzések Galyatető Munkácsi Márta.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Dobozvilág évesen még előttem az élet B. úr a doboz-menedékben.
Az esetmenedzser munkája és szerepe az egynapos sebészet ellátásban
Területi gyermekellátás szakfőorvosi beszámolója és aktuális kérdései Csecsemő- és gyermekgyógyász Szakfőorvosok Országos Értekezlete Budapest november.
Valami aggaszt, vagy idegesít?
Kormányszóvivői tájékoztató Vizitdíj, az Állami Egészségügyi Központ létrehozása.
Beutalási rend megváltoztatása (vitaindító) Dr. Brunner Péter főigazgató Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ rendkívüli február 14. Országos.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
eMagyarország Program

A MINŐSÉG GARANCIÁJÁNAK EGYIK VETÜLETE: KOCKÁZATELEMZÉS Sipos Gáborné Minőségirányítási vezető.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Európai Scleroderma Nap június 29. Hogyan lehet együtt élni a sclerodermával? Mottó: Nem vagyok beteg, csak sclerodermával élek!
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Mennyire találta motiváltnak 1.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését? Mennyire találta motiváltnak 2.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését?
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Ahogy a szakfőorvos látja
Vizit.
Leletrendező, betegtámogató applikáció Szász Levente – Laborom
Egészségesek a roma nők?
Ételkészítő technológiák
Rajta! Távolinak tűnik, hát nem indulunk el, Nehéznek látszik, hát nem emeljük fel, Lehetetlennek látjuk, nem próbáljuk meg. Talán éppen ezért veszünk.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
AUSZTRIA- LINZ PÄDAGOGISCHE HOCHSCHULE OBERÖSTERREICH.
Műszaki ismeretek/Műszaki szemlélet Készítette: Jakab Gabriella, településmérnök, ingatlan értékbecslő Kinek-mit jelent? Mi köze az értékbecsléshez, ingatlanközvetítéshez?
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
INFORMATIKA október ELŐADÓ III. alkalom 1. rész
Vizitdíj, az Állami Egészségügyi Központ létrehozása
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Fekvőbeteg ellátás november

Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Hogyan érkezett hozzánk?

Mennyi idő telt el a beutalástól a befekvésig?

Hogyan ítéli meg Intézményünk helyiségeinek tisztaságát? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % % %

Milyennek értékeli a szobáinkat? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % %

Elégedett-e a többletszolgáltatásokkal? Amit hiányoltak: TV minden szobába, több tv csatorna (Bf) Hűtő a szobákba(Bf) Környék nevezetességeinek ismertetője a szobákba (Bf) Lift (Hé) Centrifuga (Hé) Internet hozzáférés (Ha, Hé) %

Milyennek ítéli meg az étel mennyiségét ill. minőségét % %

Elégedett-e a konyhai kiszolgálás színvonalával? %

Megfelelő-e az étkezés időpontja, szervezése? %

Kapott-e megfelelő tájékoztatást az orvostól a betegségéről ? %

Kapott-e megfelelő tájékoztatást a további tennivalóiról?

Mennyire elégedett az orvosi ellátással? %

Milyen további ellátásra irányították? %

Hogyan ítéli meg az ápolónők munkáját? %

Mennyire elégedett a munkánkkal?

Távozáskor hogyan értékeli a saját egészségi állapotát? %

Összességében milyen érzéssel hagyja el az Intézetünket? %

Ajánlaná-e Intézetünket ismerősének, családtagjának? %

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Balatonfüred Szobai szekrények zárhatósága Törölközőtartó, szappantartó hiánya Kapaszkodók minden szobába Tv, hűtő minden szobába Reggeli 8 óra; vacsora 17 óra Programok, szolgáltatások leírása és a szobákba kihelyezése Sok pénzt kell fizetni, hogy beutalót kapjak A fizetős betegek étkeztetése nem szabadna, hogy azonos legyen a betegekével; külön kellene nekik főzni Tea kevés, hidegvacsora gyenge

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Harkány Meleg reggeli hiánya Lift hiányzik Ne legyen egy térben a férfi és női wc Párnák cseréje Mágnesgyűrű Emeleti folyosóra falióra kihelyezése

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Hévíz a felújítások folytatása új lift az Intézetben mindenkivel elégedett vagyok. „Köszönöm, hogy itt lehettem, és igénybe vehettem a szolgáltatásaikat.”