|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Projekt Ciklus Menedzsment, PCM
Advertisements

ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE Értékelés fogalma Értékelés célja
Projektkezdeményezés és pályázatírás
ASP – önkormányzati alkalmazások Európai Uniós forrásból
Projekt tervezése-, elemzése Ellenőrző kérdések
A projektmenedzsment funkciói és területei
A projekttől a pályázatig
Erőforrások és tevékenységek tervezése, infrastrukturális projektek Erőforrások és tevékenységek tervezése Infrastrukturális projektek 2/C modul Ponácz.
A tanárképzés új szerepl ő je: a mentor Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola 2009.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Projektértékelés, projektmonitoring
Mihalek Miklós Felügyelet vezető május 26., Galyatető
Adatgyűjtés Kérdőív és kérdéstípusok Kérdőívek nyíltak és rövidek legyenek Kérdéstípusok: –Nyitott –Zárt –Többszörös válaszlehetőség –…
Az elemzés és tervezés módszertana
Funkciói, feladatai és területei
Az elemzés és tervezés módszertana
Vid é kfejleszt é s 2013 ut á n Mag ó cs Krisztina, V Á TI Nkft m á jus 31. Szakmai műhely, Budapest.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kapcsolatrendszer név titulus eLearning Igazgatóság Educatio KHT.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
A Végrehajtó Ügynökség, a pályáztatást támogató elektronikus rendszerek, valamint az elszámolhatóság főbb kérdéseinek bemutatása Németh Veronika – NFFKÜ.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
PROJEKTMENEDZSMENT Szabó Mária
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
A év értékelése és a év újdonságai
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Barcsák Marianna KPSZTI
Dr. Kovács László Főtitkár
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Mátészalkai Szakképző Iskola
T Á J É K O Z T A T Ó a rekultivációs projekt előrehaladásáról KEOP-7
VÁRATLAN MŰSZAKI ESEMÉNYEK
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Baranya Megyei Paktum Konferencia
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
AGRION Vállalkozásfejlesztő Iroda
Compliance és Corporate Governance
Cégnév….. KAIZEN AKCIÓ A ….. TERÜLETEN
Vállalati emberi erőforrás menedzsment Teljesítmény-menedzsment.
műszaki osztályvezető
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
A hazai mezőgazdasági tudásrendszer működési sajátosságai
A Közbeszerzési Döntőbizottság tapasztalatai Dr
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Üzleti projektterv Előadó neve | Cégnév.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Fékhatásvizsgálat kiértékelése
Tevékenységek felvétele
Előadás másolata:

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S11 modul – Projektmenedzsment Eurocrafts 21 S11-C1: A projektek megvalósítása

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| A projektek megvalósításának főbb szakaszai

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| A tevékenységek sorrendje  A célok áttekintése, a feladatterv és a költségvetés elkészítése és elfogadása  Projektindító áttekintés, a projektterv és a feltételek áttekintése, módosítási javaslatok megfogalmazása  Projektirányítási és monitoring rendszerek felállítása, a logikai keretmátrixba foglaltak felhasználásával  A tevékenységek végrehajtása, az outputok létrehozása és a projektcél megvalósítása  A feladattervhez és költségvetési tervhez viszonyított előrehaladási adatok rögzítése  A projekt tevékenységeinek, eredményeinek vizsgálata a szakpolitikát formáló és végrehajtó intézmények eljárásai szempontjából

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| A feladatterv

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Ellenőrzés, monitoring és értékelés jellemzőinek összefoglalása Tev é kenys é gEllenőrz é sMonitoring É rt é kel é s CélCél A szab á lyoknak, elő í r á soknak val ó megfelel é s vizsg á lata A kitűz ö tt c é lokhoz viszony í tott megval ó sul á s vizsg á lata A tev é kenys é g hat á s á nak vizsg á lata a megoldani k í v á nt t á rsadalmi-gazdas á gi probl é ma viszonylat á ban Időbelis é g Folyamatos, a projektv é grehajt á s sor á n Pontszerű, előzetes é s ut ó lagos A tev é kenys é g v é gzője szerint K ü lső vagy belső BelsőK ü lső A tev é kenys é g v é gzője szerint Operat í v Elemző-tudom á nyos