Kapcsolatrendszer név titulus eLearning Igazgatóság Educatio KHT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KISVÁLLALKOZÁSOK EURÓPAI KARTÁJA (NYILATKOZAT) A lisszaboni strat é gi á val ö sszhangban, miszerint az Eur ó pai Uni ó nak a vil á g legversenyk é pesebb.
Advertisements

Intézményfejlesztés és az intézményi innováció jellemzői
Nyílt napok szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban k ö z é piskolára elők é.
A tanárképzés új szerepl ő je: a mentor Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola 2009.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
„New Hungary” Rural Development Programme A vidékfejlesztés lehetősége: Új Magyarország Vidékfejlesztési Program 2007 – 2013 HVI Képzés 2008.
Cs ö kkentse a nemfizet é s kock á zat á t! Bak Bogl á rka Piac é s Profit – BKIK
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Nemzeti Pályaorientációs Tanács február :00 – 14:00 Budapest, VIII. kerület, Kálvária tér 7. földszinti tárgyaló.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
ÉAOP által támogatott klaszterek eddigi eredményei és jövőbeni fejlesztési irányok.
Az Észak-Alföldi Operatív Program által nyújtott fejlesztési lehetőségek Dr. Grasselli Norbert igazgatóhelyettes.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI TÁMOGATÁSI ESZKÖZÖK Szombathely, november 19.
Az MKIK törekvései a szakképzésben Hálózatszerű működés Projekt típusú munkavégzés Professzionalitás.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Cochleáris Implantok állítása Kaposváron Biró Zsuzsanna Kaposvár.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Gyakorlati megvalósítása
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kispálné Horváth Mária
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Védőoltási Szaktanácsadók Beszámoló
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?
A KÖZMŰVELŐDÉS MINDENNAPJAI PÁLYÁZATÍRÁS
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Céges értekezlet címe Előadó.
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Kapcsolatrendszer név titulus eLearning Igazgatóság Educatio KHT.

Partnerek-kapcsolatok : Partnerek T í pus/formaRendszeress é g Tartalom projektvezető szem é lyes telekommunik á ci ó 3-szor P á ly á zat feladat- é s ü temterv é nek megbesz é l é se PEJ-ek elők é sz í t é se z á r á s gazdas á gi vezetőszem é lyes 2-szer K ö lts é gvet é s á ttekint é se f é lidőben é s z á r á s előtt int é zm é nyvezetőszem é lyes 3-szor P á ly á zat feladat- é s ü temterv é nek megbesz é l é se PEJ-ek elők é sz í t é se z á r á s szakmai vezető(k) szem é lyes telekommunik á ci ó 10-szer innov á ci ó k k é pz é sek szolg á ltat á sok megbesz é l é se probl é m á k, sikerek felt é rk é pez é se Adminisztr á ci ó á llapota – adminisztr á ci ó s rendszer szakmai (fejlesztő) csoportvezető szem é lyes telekommunik á ci ó alkalomszerűen fejleszt é sek á llapot á nak megbesz é l é se, tov á bbl é p é si lehetős é gek megbesz é l é se Adminisztr á ci ó szakmai (fejlesztő) team szem é lyes alkalomszerűen fejleszt é sek á llapot á nak megbesz é l é se, tov á bbl é p é si lehetős é gek megbesz é l é se nevelőtest ü letszem é lyes 2-szer t á j é koztat á s – a folyamattan á csad ó munk á j á r ó l Z á r á skor (m á s) folyamat tan á csad ó szem é lyes telekommunik á ci ó 3-szor P á ly á zat feladat- é s ü temterv é nek megbesz é l é se PEJ-ek elők é sz í t é se z á r á s egy é b tan á csad ó (k)szem é lyes telekommunik á ci ó alkalomszerűen fejleszt é sek á llapot á nak megbesz é l é se, tov á bbl é p é si lehetős é gek megbesz é l é se r é gi ó s k ö zpontokszem é lyes telekommunik á ci ó alkalomszerűen szolg á ltat á si lehetős é gek egy é b szolg á ltat ó kszem é lyes telekommunik á ci ó alkalomszerűen t á j é koz ó d á s t á j é koztat á s

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! név Educatio KHT eLearning Igazgatóság Sulinet eTanulás Módszertani és Kompetencia Központ