Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, 2012. január 28.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Készítette: Kovács Zsuzsanna május 29.
A tanári munka értékelése
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Primer és szekunder kutatás
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Egészséges környezet - egészséges gyermek
Fogyasztói magatartás, attitűdök a funkcionális élelmiszerek piacán
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
MMIK LOGO Ifjúsági Szolgálata egy komplex ifjúsági szolgáltató rendszer egy eleme a kortárssegítés Ifjúsági iroda, közösségi tér Felkereső ifjúsági munka.
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS FOLYAMATA
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Készítette: Magyar Orsolya
Konzulens: Dr. Pitlik László
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Művelődés és szórakozás
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Kultúra „harmadfokon” A harmadfokú képzésben részt vevő hallgatók viszonya a kultúrához Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem VI.
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
MARKETINGINFORMÁCIÓ-RENDSZER (MIR) ÉS A MARKETINGKUTATÁS
3. Előadás Marketing Információs rendszer
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
AZ ÖNKORMÁNYZATOK PÁLYÁZATI AKTIVITÁSÁNAK VIZSGÁLATA A DÉL- DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN.
Iskola a határokon A magyar-szlovák-ukrán hármashatáron végzett kvalitatív kutatás eredményei, Sik Dorka és Szécsi Judit ELTE TáTK A projekt.
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Marketingkutatás 3. szeminárium Nagy Gábor március. 29.
A marketing-információrendszer(1)
Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége PATHWAYS II. Záró konferencia Fogyatékossággal élő fiatal felnőttek társadalmi.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Polgár az Európai Unióban A „Révaisok Uniója” által készített prezentáció
Felszín alatti vizek minősítése
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
Minden változik. A térinformatika is! CASCADOSS műhely január 29. Szeged Dr. Szabó Szilárd Terinformatika-online.
A piackutatás alapjai E-Learning.
A MAGYAROK ÉS A NYELVTANULÁS Készítette: Beta Viktória ÁVF Közszolgálati Alapszak XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia Társadalomtudományi.
Elektronikus tananyag
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Helyettesítő termékek a tej esetében
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
A munkaerőpiac átalakulása a válságban
XXI. Századi Közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz TÁMOP / VÁLTOZTATÁSI TERVEK A MATEMATIKAÉRETTSÉGI VIZSGAKÖVETELMÉNYEKBEN.
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Marketing információs
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
Előadás másolata:

Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.

Az energiaitalok veszélyei a koffein túladagolásból, az alkohollal való együttfogyasztásból, valamint a nem megfelelő vízpótlásból adódhatnak (TÓTH, 2010). Az energiaitalok veszélyei a koffein túladagolásból, az alkohollal való együttfogyasztásból, valamint a nem megfelelő vízpótlásból adódhatnak (TÓTH, 2010) ml energiaital fogyasztása személyenként naponta nem vet fel biztonságossági kérdéseket (ANS, 2009) ml energiaital fogyasztása személyenként naponta nem vet fel biztonságossági kérdéseket (ANS, 2009). A koffein-bevitelből eredő fokozott aktivitás azt eredményezi, hogy a szervezet kimerül, és így nincsenek meg a fejlődéshez szükséges optimális feltételek (LUGASI, 2010). A koffein-bevitelből eredő fokozott aktivitás azt eredményezi, hogy a szervezet kimerül, és így nincsenek meg a fejlődéshez szükséges optimális feltételek (LUGASI, 2010). A legfőbb problémát az energiaitalok túlzott fogyasztása jelenti (ZACHER, 2010). A legfőbb problémát az energiaitalok túlzott fogyasztása jelenti (ZACHER, 2010). A leginkább veszélyeztetett csoportok a koffein-érzékenyek, a várandós nők, a 18 év alattiak és a fiatal felnőttek…ez a korosztály nincsen felvilágosítva a túlfogyasztás veszélyeiről (MARTOS, 2010). A leginkább veszélyeztetett csoportok a koffein-érzékenyek, a várandós nők, a 18 év alattiak és a fiatal felnőttek…ez a korosztály nincsen felvilágosítva a túlfogyasztás veszélyeiről (MARTOS, 2010).BEVEZETÉS Anyag és módszer Eredmények és értékelésük Következtetések és javaslatok

BEVEZETÉS Anyag és módszer Eredmények és értékelésük Következtetések és javaslatok (KOZMA, KUKUCSKA és JASÁK, 2009) 2. ábra

Marketingkutatási adatok Szekunder adatok Internet Folyóiratok Könyvek Primer adatok Kvalitatív adatok Közvetlen (nyílt) Fókuszcsoport Közvetett Vetélkedő Kvantitatív adatok Leíró Megkérdezés Bevezetés ANYAG ÉS MÓDSZER Eredmények és értékelésük Következtetések és javaslatokFókuszcsoport 8 fő a éves korosztályból8 fő a éves korosztályból Reprezentatív csoportösszetétel nemek és kor szerintReprezentatív csoportösszetétel nemek és kor szerintVetélkedő 4 csapat4 csapat Szórakoztató feladatokSzórakoztató feladatokMegkérdezés Kérdőíves megkérdezésKérdőíves megkérdezés 300 fő300 fő Baranya és Somogy megyeBaranya és Somogy megye Kvótás mintavételKvótás mintavétel Reprezentatív (lakóhely típus és nemek szerint)Reprezentatív (lakóhely típus és nemek szerint) Zárt és nyitott kérdésekZárt és nyitott kérdések Adatfeldolgozás (SPSS 13.0)Adatfeldolgozás (SPSS 13.0)

„…a dobozára is rá van írva…” Az egészséges energiaitalok kevésbé ismertek a vizsgált korcsoportban. Az egészséges energiaitalok ötletének pozitív fogadtatása a évesek körében. Megfigyelték, hogy milyen összetevőket tartalmaz az energiaital. Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok

Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok

3. ábra n=290 Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok

4. ábra n=290 Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok

7. ábra n=290 Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok (%)

8. ábra n=290 Bevezetés Anyag és módszer EREDMÉNYEK ÉS ÉRTÉKELÉSÜK Következtetések és javaslatok

BevezetésAnyag és módszer Eredmények és értékelésük KÖVETKEZTETÉSEK ÉS JAVASLATOK Nem ajánlott fogyasztási alkalmak

BevezetésAnyag és módszer Eredmények és értékelésük KÖVETKEZTETÉSEK ÉS JAVASLATOK