Értékesítési technikák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VIII. Szalvéta bemutató A sistergés adja el a húst.
Advertisements

EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Értékesítési technikák
A jó célkitűzés, mint a siker és önmegvalósítás alapja
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Célcsoportok és marketing
ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad.
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Értékesítési technikák
Gazdagság-identitás.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Értékelés a pedagógiában
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
A hatalom és felelősség kérdése a személyközpontú segítő kapcsolatban
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A tanári szerep A kezdő pedagógus (10).
Üzleti piacok, üzleti vásárlók (ipari marketing)
A munka világával kapcsolatos tudás
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
A kulturális intelligencia
A konstruktivista pedagógia alapjai
Az emberi tanulás.
A kommunikáció Az emlékezet
Az óvodapedagógusok hazai társadalmi elfogadottsága, az óvodai munka szakmai felügyelete és minőségbiztosítása Villányi Györgyné Jutka tudományos munkatárs.
A benyomáskeltés. Mi a cél? zKedvező benyomás alakuljon ki rólunk tárgyaló partnereinkben zTulajdonképpen reklámozzuk, kirakatba tesszük, ajánljuk magunkat.
Szakértők és rendszerek
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
Az elnyomást elutasító/képessé tevő gyakorlat Összeállította: Ágoston Magdolna Malcolm Payne: Modern Social Work Macmillan Press Ltd,
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Online értékesítési modellek
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
Szép napot.
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
Személyes akcióterv.
BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT! Az új év küszöbén fogadjunk meg néhány jó tanácsot, hogy valóban boldog, békés esztendőnk legyen!
Prevenció Tudatos előkészület a sikeres iskolakezdéshez.
Pozitív gondolatok.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
A beiskolázás előkészítése
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
1 „Lightweight” biztonsági megoldás rádiófrekvenciás azonosítással támogatott elektronikus kereskedelmi környezetben Cserbák Márton Konzulens:
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
A támogatott lakhatás kihívásai
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Út az etikus bank felé – az Ökobank projekt Kapitány Ákos Tanácsadók a Fenntartható Fejlődésért.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
A problémamegoldás 7 lépéses módszere:
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
A vásárlási döntés folyamata
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Előadás másolata:

Értékesítési technikák

Hagyd abba az értékesítést. Inkább kezdjél segíteni. - Zig Ziglar

Tanulási modell Tudatos Nem kompetens Kompetens Nem tudatos

Az értékesítés NEM manipuláció Arra motiválom amit úgyis szándéka volt megtenni Segítem, hogy rájöjjön, hogy valamit megtenni szükséges és hasznos Rádöbbentem, hogy én vagyok az, aki a jelen helyzetben a legtöbbet tud segíteni

Nem azért mész, hogy „eladjál”, hanem azért, hogy… …hatást gyakorolj, befolyásolj …informálj, tudatosíts …demonstráld az igényt …létrehozd azt a környezetet, ami lehetővé teszi a könnyű döntést

Motiválod, hogy… …megtegye azt, amit ő szeretne megtenni …ami az ő érdekeit szolgálja …ami az ő problémáját oldja meg …ami az ő életét könnyíti meg …ami az ő üzleti eredményeit javítja

Kétféle értékesítés Aktív Passzív Közös hullámhossz megteremtése Igények felderítése, ajánlattevés Zárás

A vásárlási folyamat Szükséglet azonosítása A fontosság felismerése Alternatívák keresése Alternatívák értékelése Döntés

A jó értékesítő Fókusz a vevőn Jó hallgatási képessége van Értéket teremt a vevő számára Sugározza a hitelességet Pozitív a hozzáállása

Az első benyomás 55% - kinézet, öltözet 38% - megnyilvánulások, energia, lelkesedés Kézfogás Névjegy átadása Szemkontaktus, stb. 7% - amit mondasz

Négy alapvető kérdés az értékesítőhöz Mit kínálsz? Mennyiért? Miért bízzam meg benned? Mi a hasznom abból, amit kínálsz?

Nem tulajdonság, HASZNOSSÁG! A vevő számára, főként B2C kapcsolat esetén, a termék hasznossága a fő szempont. Pusztán a terméktulajdonságok ismerete ekkor kevés, fel kell tárni, hogy vajon termékünk miképp lehet hasznos a vásárlónak. B2B esetén objektívebb döntési helyzetek vannak – tulajdonság kerül előtérbe!

3 csoport Gyűjtsünk igényfelmérő kérdéseket! Fénymásolóüzlet Motorkerékpár bolt Kerítéselemek boltja

Önértékelés: rendelkezel ezekkel a tulajdonságokkal? Kinézet Beszédkészség A közös hullámhossz megteremtésének a képessége Hozzáállás Termék ismerete A segítési szándék Felkészültség Humor Őszinteség Kreativitás Hírnév Összhatás

Az értékesítés tízparancsolata Szeresd a terméket, a szolgáltatást és az iparágat, amit képviselsz. Tarts ki a visszautasítások ellenére is. Már az első hívásnál beszélj az üzletről is. Ne ess bűnbe azzal, hogy túl korán tartasz prezentációt. A megfelelő kérdések feltevésével tartsd kezedben az értékesítési folyamatot. Legyél a hallgatás mestere. Váltsál ki elköteleződést a folyamat minden lépésénél. Szűrd ki a hamis érdeklődőket. Válj a kapcsolatépítés mesterévé. Fejlődj sokkal gyorsabban egy coach segítségével.