Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad."— Előadás másolata:

1 CD1 - prezentáció www.profiertekesites.hu

2 ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad.
2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez.

3

4

5 AZ ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPLŐI
GYÁRTÓ FORGALMAZÓ VEVŐ

6 Hibák, tévhitek

7 1. A jó termék eladja magát ezzel a rossz eladók takaróznak

8 Értékesítési típusok Kiszolgálás Tukmálás Profi Értékesítés

9 2. Az értékesítőnek csak jó beszélőkére van szüksége

10 3. Nem veszed figyelembe a vágyait mindig gondolj arra, Te vevőként mit élsz át

11 4. Nem veszed figyelembe a félelmeit
Rossz tapasztalatok Átverések - Előítéletek Jól fog-e járni? Jól fog-e dönteni? Jó helyre teszi a pénzét Konfrontáció Erőszakos eladók Félti a pénzét – kap-e elég ellenértéket?

12 5. Beszélek = kommunikálok

13 Kommunikáció

14

15

16 A Hatásos Kommunikáció

17 Hallgasd meg!

18 Egyszerre csak egy beszél!

19 Légy egyértelmű!

20 Légy tömör, egyszerű!

21 Pontosíts!

22 Ne tiporj a lelkébe!

23 Az üzenet annyi, amennyi

24 A szavak csak 5-10%-ot érnek!

25 Legyen határozott szándékod!

26 Figyelem! Most lerántom a leplet a legnagyobb hazugságról, amit Neked mondtak a Bolti eladással kapcsolatban!

27 Létezik-e CSAK NÉZELŐDŐ vevő?
Szerepkényszer

28

29 A CSAK NÉZELŐDŐSÉG okai?
Szerepkényszer Hazudik (vajon miért?) Ő sem tudja, miért van ott (Igen)

30 1. Kreutz-féle ökölszabály
Nézelődő vevő nem létezik, azt a bamba eladó hozza létre!

31 Mi az, ami miatt vásárolnak?
71% SZIMPÁTIA

32 Arculati egybevágóság
Minden egyben van Van okom bemenni Kellemes hangulat (komfort + élmény) Választék (azt találom, amit vártam) Hozzáértés Kedvesség

33 Értékesítő vagy! BB Kékfrankos Château Lafite 519 Ft Ft

34 2. Kreutz-féle ökölszabály
Azért vagy értékesítő, mert Te teszed értékessé a vevő számára a terméket!

35 3. Kreutz-féle ökölszabály
Ha a vevőd elmondta, hogy mitől fél és mire vágyik, akkor el fogsz tudni neki adni!

36 De ehhez!

37 Kapcsolatba kerülni és maradni…
Ne érezze, hogy „mindigmindenkinekeztmondja! Érezze, hogy szívesen segítesz! Tudja, hogy jó helyen van! Lássa Rajtad, hogy kompetens vagy! Érezze, hogy van Rá időd! Érezze, hogy nem a pénzére hajtasz, hanem segíteni akarsz!

38 MAJNE

39 Ami MOST jön, azt MINDIG MEG KELL TENNED! MINDIG!!!!

40 Minimumterv Menj oda hozzá! (Pultnál szemkontaktus) Köszönj!
Mosolyogj! Szólítsd meg! Állj a rendelkezésére, amíg ott van, és éreztesd, hogy érte vagy!

41 Élményt adni Mi idegesíti őt? Mire vágyik? Mitől fél?
Mitől érzi jól magát? Mikor bízna meg Benned?

42 Egy kis pszichológia Ha a következő két pszichológiai elvet megérted, óriásit léptél afelé, hogy kiemelkedő értékesítő legyél.

43 A FÉLELEM PSZICHOLÓGIÁJA
VÁGYAK FÉLELMEK

44 Profi értékesítés Geoffrey Gitomer Az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, viszont szeretnek vásárolni. Helyesen Az emberek nem szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, hogy eladnak nekik, viszont szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, vásárolnak. Vagyis tudnunk kell, ők hogyan vásárolnának, hogy ezt megadjuk nekik.

45 A vásárlás pszichológiája
Hiány Elhatározás Előkészítés Kiválasztás Vásárlás

46 A vásárlás pszichológiája
Hiány (Felkeltheted?) Elhatározás (Inspirálhatod?) Előkészítés (Vásárlói Profiltérkép*) Kiválasztás (Azt adod neki, amire szüksége van?) Vásárlás (Tettél valamit, hogy visszatérjen?)

47 SENKINEK NINCS SZÜKSÉGE A TERMÉKEDRE!
A kínos igazság SENKINEK NINCS SZÜKSÉGE A TERMÉKEDRE!

48 Az eladás folyamata Kapcsolatteremtés (meglepő, vicces, baráti kapcsolatfelvevő mondat) Bizalomépítés (érezze, hogy érte vagy, neki akarsz jót, róla beszélj róla kérdezz-beszélgess) Vásárlói profiltérkép (Számít-Nem számít, F-V) Javaslat(ok) (profiltérkép alapján 2(3)) Lezárás (lezárási próba) NYOMULÁS NEEE

49 A szabad választás lehetősége vagy-vagy
JAVASLAT 1. A szabad választás lehetősége vagy-vagy

50

51 JAVASLAT 2. 7-szeres konverzió elérése ajánlás – érd el, hogy visszatérjen és ajánljon Téged

52 Vond be a vevőt! látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás
JAVASLAT 3. Vond be a vevőt! látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás

53 JAVASLAT 4.

54 Az ügynökös ügynök halála Légy magad!
JAVASLAT 5. Az ügynökös ügynök halála Légy magad!

55 JAVASLAT 6. Lépj hátra! Ne érezze, hogy a pénzére hajtasz, akár „magad ellen is dolgozol”, ha neki az a jó

56 Érzelmek/Logika döntés - racionalizálás
JAVASLAT 7. Érzelmek/Logika döntés - racionalizálás

57 Hippokratész, köszi!  haladóknak
JAVASLAT 8. Hippokratész, köszi!  haladóknak

58 Személyiségtípusok Szangvinikus Kolerikus Melankolikus Flegmatikus

59 JAVASLAT 9. Írott szó ereje

60 Referenciák Hitelesség, nem érdeke
JAVASLAT 10. Referenciák Hitelesség, nem érdeke

61 Humort az értékesítésbe! Nevessen Veled! 
JAVASLAT 11. Humort az értékesítésbe! Nevessen Veled! 

62 Dramatizálj! Nem logikus – érzékeltetés, érzékekre hat
JAVASLAT 12. Dramatizálj! Nem logikus – érzékeltetés, érzékekre hat

63 Profi vagy már? Tanulj mindig!
JAVASLAT 13. Profi vagy már? Tanulj mindig!

64 Légy a barátja! Vagy legalábbis érezze azt
JAVASLAT 14. Légy a barátja! Vagy legalábbis érezze azt

65 A szándék ereje egybevágóság
JAVASLAT 15. A szándék ereje egybevágóság

66 Kedv – izom – szív Nem érezheti a vevőd, hogy rossz passzban vagy!
JAVASLAT 16. Kedv – izom – szív Nem érezheti a vevőd, hogy rossz passzban vagy!

67 JAVASLAT 17. UPSELL Ha vásárolt, könnyebben mond még egyszer igent. Automatizálható, McD

68 Hallgasd meg a CD2-t is!  Ott találkozunk!


Letölteni ppt "ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad."

Hasonló előadás


Google Hirdetések